• 1
  • 2
2025-06-16, 13:08
Kille på 38 vårar som aldrig haft sex. Innan ni skrattar åt mig och gör er löjliga på min bekostnad så vill jag förklara varför; det är inte för att jag inte velat ha sex med någon annan kille utan för att jag är rädd. Rädd för vad kanske ni undrar? Bra fråga, jag vet inte svaret själv.

Jag är inte ute efter att ha någon långvarig relation utan vill mer ha one-night-stands och så vidare, men hur ska jag liksom våga om jag aldrig kan ta mig ur bubblan? Hur tänker ni andra som inlett relationer med andra människor?

Tycker det är svårt att interagera med andra och det skapar ju en distans också till alla runt omkring mig, men jag kan ärligt säga att jag saknar närhet och kan sakna att få smeka en annan mans kropp och få känna hans bultande hjärta mot mitt.
Citera
2025-06-16, 13:34
Medlem
Belters avatar
Rädslan för att vara ensam är större än någon annan rädsla.
Men vem fan skriver ”vårar” 2025??? Du måste ju ha någon diagnos.
Citera
2025-06-16, 13:53
Medlem
halaltarzans avatar
Är väl bara att gå ut och fyllna till på någon bögklubb och säga till första bästa sodomit att du vill bli av med oskulden? Är inte så bevandrad men jag vet att det ligger en vid Kornhamnstorg i Gamla stan i alla fall.
Citera
2025-06-16, 13:56
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Men vem fan skriver ”vårar” 2025??? Du måste ju ha någon diagnos.

Tror du? En bög som är rädd för att böga och en uppsjö av trådar som alla handlar om det problemet, det torde ligga en grav diagnos i botten. Annars är väl den enda fördelen med att vara en bög just att det får knullas hur mycket man vill när man vill, men den här bögen vill hellre dö som en nucka än att släppa sargen.
Citera
2025-06-16, 13:57
Medlem
Det enda är nog att träffa folk. Man brukar känna snabbt om man klickar eller inte. Känns det rätt och bra så brukar det lösa sig.
Citera
2025-06-16, 14:08
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Kille på 38 vårar som aldrig haft sex. Innan ni skrattar åt mig och gör er löjliga på min bekostnad så vill jag förklara varför; det är inte för att jag inte velat ha sex med någon annan kille utan för att jag är rädd. Rädd för vad kanske ni undrar? Bra fråga, jag vet inte svaret själv.

Jag är inte ute efter att ha någon långvarig relation utan vill mer ha one-night-stands och så vidare, men hur ska jag liksom våga om jag aldrig kan ta mig ur bubblan? Hur tänker ni andra som inlett relationer med andra människor?

Tycker det är svårt att interagera med andra och det skapar ju en distans också till alla runt omkring mig, men jag kan ärligt säga att jag saknar närhet och kan sakna att få smeka en annan mans kropp och få känna hans bultande hjärta mot mitt.
Ta en ordentlig bläcka och gå på gayklubb så leder det ena till det andra utan att du hinner tänka efter så jävla mycket.
Citera
2025-06-16, 14:16
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Sup dig full och gå till närmaste bögsylta.
Sätt dig i baren och samtidigt som du kollar nån av dom andra bögarna i ögonen så slickar du lite sensuellt på ölens flaskhals - case closed!
Då blir det åka av på närmaste toa.
Citera
2025-06-16, 15:40
Rädsla för intimitet brukar bero på social fobi. Social fobi botas bäst med tanken; inget bekommer mig och jag säger vafan jag än tycker oberoende av vad andra anser. For the whole world to see. If it isn't convenient for you please fuck off.
Undvikande av intimitet kan bero på att man inte orkar med andras liv och leverne, och att man är fullt sysselsatt med sitt eget. Vad ger det att sitta framför teven 21 och kolla Duplantis världsrekord som exempel. Ingenting om man inte är intresserad.
Världen har inget mer att erbjuda när man känner den. Från det läget kan man hoppas på förändring men alltsamman är ytligt. Ingen mental stimulans erbjuds, bara tio ton affektiva känslor.
Senast redigerad av hanheterulla 2025-06-16 kl. 15:54.
Citera
2025-06-16, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid

Frågan är varför du vill satsa på ett one night stand som första intima interaktion?

Ett första steg kanske kan vara att du tar dig in i “gay-världen”, knyta kontakt och skapa vänskapsrelationer med andra som har erfarenhet av samkönade relationer.

Det fina med gay-världen är att det dessutom oftast är mer socialt accepterat att vara fortsatt vän med dåtida kk-relationer och kärleksrelationer.
Detta gestaltas tom. på film.
Och jag kan intyga att det stämmer.
Citera
2025-06-16, 16:40
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
"Men vem fan skriver ”vårar” 2025??? Du måste ju ha någon diagnos."
Tänkte samma hahahaha
Citera
2025-06-16, 19:15
Tack till er som tagit er tid att svara. Önskar att det var så lätt som ni skriver; att bara ta steget! Men har man varit så feg som jag är fram till nu, då är det svårt. Tyvärr. För jag har ju allvarlig snoppstinens som behöver stillas, vet bara inte hur jag ska kunna övervinna den här rädslan som sitter i ryggmärgen.

Och till er som retar mig för mitt ordval av vårar; kom på något annat bättre.
Citera
2025-06-16, 20:40
Medlem
lakritcs avatar
Rätt skönt att leva själv, men nog ska man knulla någon gång då och då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in