Citat:
Ursprungligen postat av
Dafwid
Kille på 38 vårar som aldrig haft sex. Innan ni skrattar åt mig och gör er löjliga på min bekostnad så vill jag förklara varför; det är inte för att jag inte velat ha sex med någon annan kille utan för att jag är rädd. Rädd för vad kanske ni undrar? Bra fråga, jag vet inte svaret själv.
Jag är inte ute efter att ha någon långvarig relation utan vill mer ha one-night-stands och så vidare, men hur ska jag liksom våga om jag aldrig kan ta mig ur bubblan? Hur tänker ni andra som inlett relationer med andra människor?
Tycker det är svårt att interagera med andra och det skapar ju en distans också till alla runt omkring mig, men jag kan ärligt säga att jag saknar närhet och kan sakna att få smeka en annan mans kropp och få känna hans bultande hjärta mot mitt.
Frågan är varför du vill satsa på ett one night stand som första intima interaktion?
Ett första steg kanske kan vara att du tar dig in i “gay-världen”, knyta kontakt och skapa vänskapsrelationer med andra som har erfarenhet av samkönade relationer.
Det fina med gay-världen är att det dessutom oftast är mer socialt accepterat att vara fortsatt vän med dåtida kk-relationer och kärleksrelationer.
Detta gestaltas tom. på film.
Och jag kan intyga att det stämmer.