2025-06-15, 20:44
Medlem
Blev sugen på en påse gräs häromdagen och försökte kontakta alla jag känner för att få tag i en kontakt. Verkar som att marknaden har minskat rejält? Lyckades hitta en kontakt som hade normalt gräs med ett "coolt namn". Detta är i Sthlm. Har markanden minskat rejält eller är jag bara dålig på att hitta kontakter? Bara för några år sedan kunde man ju knappt logga in på någon app utan att bli bombarderad av massor med reklam från försäljare.
Citera
2025-06-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narrowshadow
Blev sugen på en påse gräs häromdagen och försökte kontakta alla jag känner för att få tag i en kontakt. Verkar som att marknaden har minskat rejält? Lyckades hitta en kontakt som hade normalt gräs med ett "coolt namn". Detta är i Sthlm. Har markanden minskat rejält eller är jag bara dålig på att hitta kontakter? Bara för några år sedan kunde man ju knappt logga in på någon app utan att bli bombarderad av massor med reklam från försäljare.

Det är torka för tillfället av någon anledning.
Citera
2025-06-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Det är torka för tillfället av någon anledning.
Hur länge har detta pågått? Röker bara ett par gånger om året så har inte jättekoll. Ladd blir lite oftare under sommaren, dessa kontakter verkar också ha minskat. Mina polare hade problem att få tag i det och jagade hela helgen tills dom tillslut fick tag i något som inte alls var så bra
Citera
2025-06-15, 21:10
Medlem
Citat:
Hur länge har detta pågått? Röker bara ett par gånger om året så har inte jättekoll. Ladd blir lite oftare under sommaren, dessa kontakter verkar också ha minskat. Mina polare hade problem att få tag i det och jagade hela helgen tills dom tillslut fick tag i något som inte alls var så bra

I Stockholm finns ju alltid. Vet ej exakt hur länge med torka på röka. En månad kanske
Citera
2025-06-16, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
I Stockholm finns ju alltid. Vet ej exakt hur länge med torka på röka. En månad kanske
Torkan har pågått längre, menar alltså på bra bruning, finns aldrig torka på bra Gröning vid rätta kontakter, hämtade nyss en hel 3a jätte fint gräs för en 300, torkan har pågått i flera månader på riktigt fina dry sorter till vanliga priser snackar 4k typ inte 7 lax, en platta värdelöst röka säljs för 6000 vid där jag kollade runt som har bara gräs
Citera
2025-06-16, 20:39
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Nej det finns massor i Sthlm, överallt.
Du har bara dåliga kontakter. Kan bli så när folk blir äldre och röker mindre, umgås mindre med kriminella osv.

Men finns ju massa sånna där THC-A osv som folk verkar gilla. Eller beställa riktig cv från nätet.
Ligger du i lite och inte bara "hör av dig till bekanta" hittar du garanterat.
Du behöver ju i princip bara gå ut i Sthlm så löser det sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in