Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Vore iofs lite skoj att ta del av Attwoods reaktion på en lirare med en sån här historik av haverism:
(FB) Moderatorn Maviel tillåter inte att man diskuterar moderatorer i allmänhet
Om vi iaf leker med tanken på att du har helt rätt om dina meriter, så är det ju möjligt att du har en rätt rejäl blind fläck om dig själv och ditt eget beteende. JAG har inte någon kompetens om autismspektrumet, men när man kollar lite snabbt om kännetecken på autism så tycks du själv träffa rätt bra om repetitivt beteende och svårigheter med social interaktion och kommunikation.
Men nu är det alltså modsen som du vill diskutera på detta sätt? Eller kanske vi bara ska skita i det, inkl om din egen iaf lite udda person?
Jaha, det är en kontnuerlig process där jag ifrågasätter korrupta auktoriteter och samtidigt bränner mig själv, det har inget med autism att göra.
Det är en delvis självdestruktivt beteende, som skulle passa bäst som journalist om jag gick efter den karriären. Däremot överskattar de flesta som läser dessa trådar, min emotionella inblandning i detta. Det är mest en självuppfyllande profetia, där korrupta och inkompetenta människor fortsätter bryta mot sitt egna regelverk och är ologiska.
För mig är det humor, och ett nöje. Jag är medveten om att en enorm majoritet, inte förstår varför dom är ologiska, hycklare, korrupta. Det räcker med att jag ser det, och kanske någon annan ibland.
På ett sätt samlar jag data om dessa typer av människor, och sedan testar det genom trådar för att få respons. Jag vet också att du vid det här laget med största sannolikhet är övertygad om att det du tror stämmer :P