Citat:
Du har inte tidigare skrivit att du varit på samma avdelning som BO, nu gjorde du det
Problemet är att du inte kunnat komma med bevis eller tydlig motivering för dina påståenden, därför är din trovärdighet låg.
Det räcker inte med ”vi får väl se”.
Berätta hur du kan veta dessa saker, på vilket sätt har du insyn? Vad grundar du dina påståenden i mer än fikarumssnack?
Jag försvarar inte heller företaget med att säga emot dig, sanningen är värre än dina vaga påståenden. Jag hade gärna berättat mer men får istället lägga energi på att förklara att du inte har rätt.
Jag har motiverat min trovärdighet genom att säga att jag jobbat på samma avdelning som BO vilket ger indikationen på vem jag är, vet man då vem jag är vet man då i sin tur varför jag har god insyn i företaget och händelsen.
Det räcker inte med ”vi får väl se”.
Berätta hur du kan veta dessa saker, på vilket sätt har du insyn? Vad grundar du dina påståenden i mer än fikarumssnack?
Jag försvarar inte heller företaget med att säga emot dig, sanningen är värre än dina vaga påståenden. Jag hade gärna berättat mer men får istället lägga energi på att förklara att du inte har rätt.
Jag har motiverat min trovärdighet genom att säga att jag jobbat på samma avdelning som BO vilket ger indikationen på vem jag är, vet man då vem jag är vet man då i sin tur varför jag har god insyn i företaget och händelsen.
Men det får stå för dig, jag har ingen anledning att gå djupare in på var jag är och varit, som jag nämnde tidigare, jag har ju blivit hotad här om våld.. och det är ju knappast någon kille på stan som gjort det
Visst säger det en del om företaget ifråga?
Jag vet att sanningen är värre än vad som framkommit här
Det har jag också skrivit, jag har skrivit att det finns så mycket som inte kommit fram, än. Och det gäller över hela linjen skulle jag vilja säga, och inte minst ekonomiskt..
Men jag vet att det har börjat nystas i en del saker, om det sedan leder någonvart får vi se. Men det är verkligen inte det reko och helylleföretag som man vill göra gällande
Men ändå, jag vet vad som stämmer, är sant och inte.. du skriver att jag har fel osv.. vad skulle göra att du är mer trovärdig?
Var och en får tro på vad/vem de vill..
Men du och andra vet vad jag har skrivit, så glöm inte var ni hörde det först