Citat:
Ursprungligen postat av
Vetmerandutror
Inte ett skit av det jag skriver är flum, jävla rövhatt
Det är inte mitt problem om du/ni missat det men det har nämnts flera gånger tidigare
I övrigt, som skrivet, inget är flum, men det står var och en fritt att tro på det som skrivs eller inte
Att du och andra är uppenbart lättmanipulerade är inte heller mitt fel/problem
Som tidigare nämnt har jag följt den här händelsen slaviskt. Och jag tillsammans med de flesta andra är helt överens om att du är så full i skit att hälften vore nog. Lägg av med svamlet och att prata i gåtor. Du registrerade din användare i samband med KN's övergrepp och du har bara aktivitet i den här tråden.
BO har inte funnits i något inlägg, som du påstår. Inlägg försvinner inte heller mystiskt ifrån forumet och är det borttaget av moderatorer så lämnas det ett meddelande ifrån dem. Att du sen inte tåls bli ifrågasatt när mängden osammanhängande smörja kommer ifrån ditt konto så är man självfallet jag citerar, "uppenbart lättmanipulerade". Du för dig rent skriftligt på exakt samma vis som den ökände könskorrigerade styckmördaren från Boden.
Om du går på några starka receptbelagda läkemedel är jag djupt intresserad av vilka för att förstå vilken påverkan det har på förståndet hos individer. Är du bara en "vanlig" person hade du blivit lobotomerad för längesen.
Du har fyllt tråden med smörja sedan du registrerade kontot, det hade räckt med ett endaste inlägg i tråden när du hävdar att du har sån koll där du haft möjlighet att sprida åtminstone lite skvaller, istället har du över 80 inlägg med "ni tror att jag ljuger men jag vet bäst!!!"
Edit: Jag ser direkt att jag är lika dålig på att bidra till diskussionen