2025-10-18, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keeepindryplace
Det har det väl inte alls? Inte nåt om BO. Låter som du flummar nu igen.
Det har det visst gjort, flera gånger, jag tror till och med Spliffen nämnde det
Men det spelar ingen roll jag nämner inte namnet
Dock finns brodern på samma avdelning
Citera
2025-10-18, 07:59
Medlem
Citat:
Har inte heller sett att BO nämnts och jag har också följt tråden. Ej bosatt i Norrbotten - vilka är de gamla ägarna?
Gamla ägare JI AI
Citera
2025-10-18, 08:04
Medlem
Citat:
Det har det väl inte alls? Inte nåt om BO. Låter som du flummar nu igen.
Inte ett skit av det jag skriver är flum, jävla rövhatt
Det är inte mitt problem om du/ni missat det men det har nämnts flera gånger tidigare
I övrigt, som skrivet, inget är flum, men det står var och en fritt att tro på det som skrivs eller inte
Att du och andra är uppenbart lättmanipulerade är inte heller mitt fel/problem
Citera
2025-10-18, 08:17
Medlem
Sparvkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetmerandutror
Inte ett skit av det jag skriver är flum, jävla rövhatt
Det är inte mitt problem om du/ni missat det men det har nämnts flera gånger tidigare
I övrigt, som skrivet, inget är flum, men det står var och en fritt att tro på det som skrivs eller inte
Att du och andra är uppenbart lättmanipulerade är inte heller mitt fel/problem
Som tidigare nämnt har jag följt den här händelsen slaviskt. Och jag tillsammans med de flesta andra är helt överens om att du är så full i skit att hälften vore nog. Lägg av med svamlet och att prata i gåtor. Du registrerade din användare i samband med KN's övergrepp och du har bara aktivitet i den här tråden.

BO har inte funnits i något inlägg, som du påstår. Inlägg försvinner inte heller mystiskt ifrån forumet och är det borttaget av moderatorer så lämnas det ett meddelande ifrån dem. Att du sen inte tåls bli ifrågasatt när mängden osammanhängande smörja kommer ifrån ditt konto så är man självfallet jag citerar, "uppenbart lättmanipulerade". Du för dig rent skriftligt på exakt samma vis som den ökände könskorrigerade styckmördaren från Boden.

Om du går på några starka receptbelagda läkemedel är jag djupt intresserad av vilka för att förstå vilken påverkan det har på förståndet hos individer. Är du bara en "vanlig" person hade du blivit lobotomerad för längesen.

Du har fyllt tråden med smörja sedan du registrerade kontot, det hade räckt med ett endaste inlägg i tråden när du hävdar att du har sån koll där du haft möjlighet att sprida åtminstone lite skvaller, istället har du över 80 inlägg med "ni tror att jag ljuger men jag vet bäst!!!"

Edit: Jag ser direkt att jag är lika dålig på att bidra till diskussionen
Senast redigerad av Sparvkant 2025-10-18 kl. 08:21.
Citera
2025-10-18, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparvkant
Som tidigare nämnt har jag följt den här händelsen slaviskt. Och jag tillsammans med de flesta andra är helt överens om att du är så full i skit att hälften vore nog. Lägg av med svamlet och att prata i gåtor. Du registrerade din användare i samband med KN's övergrepp och du har bara aktivitet i den här tråden.

BO har inte funnits i något inlägg, som du påstår. Inlägg försvinner inte heller mystiskt ifrån forumet och är det borttaget av moderatorer så lämnas det ett meddelande ifrån dem. Att du sen inte tåls bli ifrågasatt när mängden osammanhängande smörja kommer ifrån ditt konto så är man självfallet jag citerar, "uppenbart lättmanipulerade". Du för dig rent skriftligt på exakt samma vis som den ökände könskorrigerade styckmördaren från Boden.

Om du går på några starka receptbelagda läkemedel är jag djupt intresserad av vilka för att förstå vilken påverkan det har på förståndet hos individer. Är du bara en "vanlig" person hade du blivit lobotomerad för längesen.

Du har fyllt tråden med smörja sedan du registrerade kontot, det hade räckt med ett endaste inlägg i tråden när du hävdar att du har sån koll där du haft möjlighet att sprida åtminstone lite skvaller, istället har du över 80 inlägg med "ni tror att jag ljuger men jag vet bäst!!!"

BOs namn har nämnts flera gånger
Att ni inte hittar eller det är borta kan inte jag rå för
De lär finnas flera som är medvetna om att namnet nämnts
Å andra sidan, varför är det viktigt?
Du får också tycka och tro vad du vill
Inget jag skriver är svammel eller påhitt
du kanske kan tala om vad som inte skulle vara korrekt i det jag skrivit?
Citera
2025-10-18, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparvkant

Vetmerandutror är rätt konspiratorisk ja, men BO's namn har nämnts i tråden. Har själv fått inlägg raderade i denna tråd utan att meddelande lämnats av mod.
Citera
2025-10-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keycity
Vilken anläggning och avdelning arbetar du på?

Inte jobbar han på firman. Han är bara en i mängden som hatar K.N.

Du älskar SAIK va?
Citera
2025-10-18, 09:46
Medlem
Det här händer tyvärr väldigt ofta. Antingen är det bråk eller det sexuella.
Om ni bara visste vad jag vet om olika företag och deras fester.
Speciellt bland dom högsta cheferna, dom verkar tro bara för dom kan bossa runt på jobbet att dom även kan bete sig hur som helst när dom har sina firma fester.
Men dom flesta är skötsamma och trevliga men alla dessa olika företag har alltid ett par rövhål som gillar ställa till det på fyllan.
Citera
2025-10-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dedededevetdu
Inte jobbar han på firman. Han är bara en i mängden som hatar K.N.

Du älskar SAIK va?
Gör jag inte?🤔
Citera
2025-10-18, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keycity
Du jobbar garanterat på någon av verkstäderna för ingen tjänsteman är så här dum i huvudet.

Han är mest troligt en odugling som fått sparken för att han inte kan göra ett vettigt jobb. Därför sprider han hat, lögner och konspirationsteorier här. I hans verklighet har han koll på sanningen.
Citera
2025-10-18, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillebaron
Han är mest troligt en odugling som fått sparken för att han inte kan göra ett vettigt jobb. Därför sprider han hat, lögner och konspirationsteorier här. I hans verklighet har han koll på sanningen.
Var har jag skrivit att jag fått sparken?
Du kan ju förklara då vad i det jag skrivit är lögn?
Konspirationsteorier? Syftar du på åklagaren?
Vi får väl se
Citera
2025-10-18, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetmerandutror
Var har jag skrivit att jag fått sparken?
Du kan ju förklara då vad i det jag skrivit är lögn?
Konspirationsteorier? Syftar du på åklagaren?
Vi får väl se
Problemet är att du inte kunnat komma med bevis eller tydlig motivering för dina påståenden, därför är din trovärdighet låg.
Det räcker inte med ”vi får väl se”.
Berätta hur du kan veta dessa saker, på vilket sätt har du insyn? Vad grundar du dina påståenden i mer än fikarumssnack?

Jag försvarar inte heller företaget med att säga emot dig, sanningen är värre än dina vaga påståenden. Jag hade gärna berättat mer men får istället lägga energi på att förklara att du inte har rätt.
Jag har motiverat min trovärdighet genom att säga att jag jobbat på samma avdelning som BO vilket ger indikationen på vem jag är, vet man då vem jag är vet man då i sin tur varför jag har god insyn i företaget och händelsen.
Senast redigerad av keycity 2025-10-18 kl. 18:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in