2025-10-18, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keycity
Problemet är att du inte kunnat komma med bevis eller tydlig motivering för dina påståenden, därför är din trovärdighet låg.
Det räcker inte med ”vi får väl se”.
Berätta hur du kan veta dessa saker, på vilket sätt har du insyn? Vad grundar du dina påståenden i mer än fikarumssnack?

Jag försvarar inte heller företaget med att säga emot dig, sanningen är värre än dina vaga påståenden. Jag hade gärna berättat mer men får istället lägga energi på att förklara att du inte har rätt.
Jag har motiverat min trovärdighet genom att säga att jag jobbat på samma avdelning som BO vilket ger indikationen på vem jag är, vet man då vem jag är vet man då i sin tur varför jag har god insyn i företaget och händelsen.
Du har inte tidigare skrivit att du varit på samma avdelning som BO, nu gjorde du det
Men det får stå för dig, jag har ingen anledning att gå djupare in på var jag är och varit, som jag nämnde tidigare, jag har ju blivit hotad här om våld.. och det är ju knappast någon kille på stan som gjort det
Visst säger det en del om företaget ifråga?
Jag vet att sanningen är värre än vad som framkommit här
Det har jag också skrivit, jag har skrivit att det finns så mycket som inte kommit fram, än. Och det gäller över hela linjen skulle jag vilja säga, och inte minst ekonomiskt..
Men jag vet att det har börjat nystas i en del saker, om det sedan leder någonvart får vi se. Men det är verkligen inte det reko och helylleföretag som man vill göra gällande
Men ändå, jag vet vad som stämmer, är sant och inte.. du skriver att jag har fel osv.. vad skulle göra att du är mer trovärdig?
Var och en får tro på vad/vem de vill..
Men du och andra vet vad jag har skrivit, så glöm inte var ni hörde det först
Citera
2025-10-18, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keycity
Admin tog bort det för att jag frågade vem du var/vart du jobbade
Vet inte varför dom tyckte det hörde ihop.
Fast nu har du ju frågat det igen..
Citera
2025-10-18, 20:26
Medlem
.
Citera
2025-10-18, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetmerandutror
Du har inte tidigare skrivit att du varit på samma avdelning som BO, nu gjorde du det
Men det får stå för dig, jag har ingen anledning att gå djupare in på var jag är och varit, som jag nämnde tidigare, jag har ju blivit hotad här om våld.. och det är ju knappast någon kille på stan som gjort det
Visst säger det en del om företaget ifråga?
Jag vet att sanningen är värre än vad som framkommit här
Det har jag också skrivit, jag har skrivit att det finns så mycket som inte kommit fram, än. Och det gäller över hela linjen skulle jag vilja säga, och inte minst ekonomiskt..
Men jag vet att det har börjat nystas i en del saker, om det sedan leder någonvart får vi se. Men det är verkligen inte det reko och helylleföretag som man vill göra gällande
Men ändå, jag vet vad som stämmer, är sant och inte.. du skriver att jag har fel osv.. vad skulle göra att du är mer trovärdig?
Var och en får tro på vad/vem de vill..
Men du och andra vet vad jag har skrivit, så glöm inte var ni hörde det först
Jag har haft mer givande konversationer med en vägg, jag ger upp.
Citera
2025-10-19, 00:08
Medlem
Citat:
Var har jag skrivit att jag fått sparken?
Du kan ju förklara då vad i det jag skrivit är lögn?
Konspirationsteorier? Syftar du på åklagaren?
Vi får väl se

Klart att du inte skrivit att du fått sparken. Då skulle ju ditt påstående att du "vet" falla. Men kan inte dra någon annan slutsats. Du hatar firman och alla på den, men samtidigt påstår du att du jobbar där. Vilken annan människa som helst hade sökt sig bort. Norrbotten har lägst arbetslöshet i landet. Jobb finns om man vill ha det. Du kanske har jobbat där, men garanterat fått sparken då du inte är den skarpaste kniven i bestickslådan.

Dina konspirationsteorier om varför förhör dröjt så länge, åklagarens efternamn, BO:s brors jobb, polisens korruption, mutor m.m. är ju bara hitte på. Till och med BO:s pappa kallade ut dig för dina lögner. Håll dig till sanningen så kan du mötas med mer respekt. Sen avslutar du med "Vi får se". Med det menar du om KN fälls hade du rätt och om KN frias så hade du rätt om korruption. Så hur som helst så har du rätt enligt din egen verklighet.
Citera
2025-10-19, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillebaron
Klart att du inte skrivit att du fått sparken. Då skulle ju ditt påstående att du "vet" falla. Men kan inte dra någon annan slutsats. Du hatar firman och alla på den, men samtidigt påstår du att du jobbar där. Vilken annan människa som helst hade sökt sig bort. Norrbotten har lägst arbetslöshet i landet. Jobb finns om man vill ha det. Du kanske har jobbat där, men garanterat fått sparken då du inte är den skarpaste kniven i bestickslådan.

Dina konspirationsteorier om varför förhör dröjt så länge, åklagarens efternamn, BO:s brors jobb, polisens korruption, mutor m.m. är ju bara hitte på. Till och med BO:s pappa kallade ut dig för dina lögner. Håll dig till sanningen så kan du mötas med mer respekt. Sen avslutar du med "Vi får se". Med det menar du om KN fälls hade du rätt och om KN frias så hade du rätt om korruption. Så hur som helst så har du rätt enligt din egen verklighet.
Så du svamlar
Har jag fel i att BOs bror jobbar på företaget menar du??
Nej jag har inte fått sparken, och lär inte få det heller, så var det med det
Och din kniv måste vara riktigt slö, jag har aldrig sagt att KN kommer att fällas, jag har sagt precis tvärtom!
Han kommer inte att fällas, jag blir ytterst förvånad om han blir det
Och ja,förhör har dröjt osedvanligt länge, jag visade exempel på när din fallit två månader efter brottet, på den tiden har man inte ens förhört KN
Släktskap, ja, kan du med säkerhet säga att åklagaren inte är (ingift) släkt med platschefen?
Jag har inte sagt att de är det, jag har sagt att de mycket väl kan vara det då det är ett ovanligt efternamn, och jag tror att det är så. Har aldrig sagt att jag vet
Dock hävdade nyckelmannen att han vwtvatt de inte är släkt..
Det är konstigt då han med säkerhet inte vet vem jag är släkt med och inte, och mig veterligt behöver man inte lämna in en släktredovisning när man börjar ens på NB..
Klart som fan att BOs pappa säger att det är lögner, han lär ha sina skäl
Så, nu kan du redogöra för vad i det jag skrivit som ÄR felaktigt
Citera
2025-10-19, 12:41
Medlem
Citat:
Inte ett skit av det jag skriver är flum, jävla rövhatt
Det är inte mitt problem om du/ni missat det men det har nämnts flera gånger tidigare
I övrigt, som skrivet, inget är flum, men det står var och en fritt att tro på det som skrivs eller inte
Att du och andra är uppenbart lättmanipulerade är inte heller mitt fel/problem

Hahaha rövhatt var bra. Din nivå är helt sinnessjukt låg, du fortsätter tala i gåtor och jag kan fan inte fatta vad du får ut av detta. "Tro vad ni vill men jag vet, ni kommer få se sen" men jaha? Tänker du att alla kommer berömma dig sen för att du hade rätt? Man förstår ju inte ens vad du snackar om i majoriteten av dina inlägg.

Förstår inte heller varför man inte då vill droppa sitt "skvaller" här då om man ger hintar av att veta så mycket, är det inte det fb är till för lite grann? Om man har sån insyn och menar att allt kommer komma fram, varför inte skriva det man vet då?

En flummig jävel är vad du är. Tack för mig!

/ Rövhatten
Citera
2025-10-19, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparvkant
Som tidigare nämnt har jag följt den här händelsen slaviskt. Och jag tillsammans med de flesta andra är helt överens om att du är så full i skit att hälften vore nog. Lägg av med svamlet och att prata i gåtor. Du registrerade din användare i samband med KN's övergrepp och du har bara aktivitet i den här tråden.

BO har inte funnits i något inlägg, som du påstår. Inlägg försvinner inte heller mystiskt ifrån forumet och är det borttaget av moderatorer så lämnas det ett meddelande ifrån dem. Att du sen inte tåls bli ifrågasatt när mängden osammanhängande smörja kommer ifrån ditt konto så är man självfallet jag citerar, "uppenbart lättmanipulerade". Du för dig rent skriftligt på exakt samma vis som den ökände könskorrigerade styckmördaren från Boden.

Om du går på några starka receptbelagda läkemedel är jag djupt intresserad av vilka för att förstå vilken påverkan det har på förståndet hos individer. Är du bara en "vanlig" person hade du blivit lobotomerad för längesen.

Du har fyllt tråden med smörja sedan du registrerade kontot, det hade räckt med ett endaste inlägg i tråden när du hävdar att du har sån koll där du haft möjlighet att sprida åtminstone lite skvaller, istället har du över 80 inlägg med "ni tror att jag ljuger men jag vet bäst!!!"

Edit: Jag ser direkt att jag är lika dålig på att bidra till diskussionen

Instämmer med ta mig fan allt du skriver! Och jag inser att jag är lika kass på att bidra till diskussionen, men jag känner att det är den tomten som lagt nivån.
Citera
2025-10-19, 12:52
Medlem
Har han någon diagnos, den där KN? Ser ut som att han har en kromosom för mycket.
Citera
2025-10-19, 13:52
Medlem
Sparvkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhBurial
Helt otroligt att jag sett BOs namn flera gånger i tråden och då har jag läst typ 7 sidor.
Att ni följer något slaviskt och missar all viktig info beror nog på att ni inte kan läsa
Hon är brunett om ni är så nyfikna

Jävla Lulhasafötter
Du verkar förstå dig på citatfunktionen på forumet, använd det till inlägget där BO nämns så har du motbevisat mig och resterande tvivlare.
Citera
2025-10-19, 15:45
Medlem
Citat:
Så du svamlar
Har jag fel i att BOs bror jobbar på företaget menar du??
Nej jag har inte fått sparken, och lär inte få det heller, så var det med det
Och din kniv måste vara riktigt slö, jag har aldrig sagt att KN kommer att fällas, jag har sagt precis tvärtom!
Han kommer inte att fällas, jag blir ytterst förvånad om han blir det
Och ja,förhör har dröjt osedvanligt länge, jag visade exempel på när din fallit två månader efter brottet, på den tiden har man inte ens förhört KN
Släktskap, ja, kan du med säkerhet säga att åklagaren inte är (ingift) släkt med platschefen?
Jag har inte sagt att de är det, jag har sagt att de mycket väl kan vara det då det är ett ovanligt efternamn, och jag tror att det är så. Har aldrig sagt att jag vet
Dock hävdade nyckelmannen att han vwtvatt de inte är släkt..
Det är konstigt då han med säkerhet inte vet vem jag är släkt med och inte, och mig veterligt behöver man inte lämna in en släktredovisning när man börjar ens på NB..
Klart som fan att BOs pappa säger att det är lögner, han lär ha sina skäl
Så, nu kan du redogöra för vad i det jag skrivit som ÄR felaktigt

Du upprepar bara dina konspirationsteorier.
BO:s bror kanske jobbar på företaget. Du hävdar att det är p.g.a. att de mutar BO. Därav konspirationen.
Varför jobbar du kvar då om du hatar allt och alla på företaget. Därav tydligt att du ljuger och fått sparken. En vettig person hade sökt sig bort.
Om KN inte fälls är det p.g.a att bevis saknas. Inte p.g.a. korruption som du hävdar. En konspiration igen.
Att åklagaren har ett namn som påminner om en anställds efternamn, även om det inte är likadant, lär inte påverka fallet överhuvudtaget. Att under många år utbilda sig till advokat och sedan skapa sig en karriär offrar man inte för att någon (som eventuellt skulle kunna finnas i ens bekantskapskrets) känner BO. Men dina konspirationsteorier gör det självklart.
Att BO:s pappa hävdar att du ljuger måste självklart enligt dig bero på att han är mutad. Du "vet" ju bättre än han vad som har hänt och hur företaget agerat efter händelsen.

Det du säger som är felaktigt är alla orsaker till varför saker hänt som de har hänt. Du har hitte-på-orsaker till hela rättsprocessen och sår in konspirationsteorier kring allt som hänt och händer. Allt för att du hatar KN och NB. Börja läsa horoskop eller något annat som ger dig utlopp för dina fantasier.
Citera
2025-10-19, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sparvkant
Du verkar förstå dig på citatfunktionen på forumet, använd det till inlägget där BO nämns så har du motbevisat mig och resterande tvivlare.

Men herregud ditt särbarn. Inläggen är ju såklart borttagna.
Är du född igår eller tror du att flashback tillåter uthängningar av brottsoffer hur som helst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in