2026-05-24, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Inga legit shoppar alls längre?
Fan, jag som älskade EvoStrength och tänkte hoppa på nu.
Är det caths extremt snåla utbud som gäller nu eller?
Råvaru tillverkningen har börjat släppt i kina nu så seriösa shoppar som lagt av en stund kommer troligtvis tillbaks
Eller dyker nya upp med fräscha analyser förhoppningsvis 😇
Har du ingen stress på att börja så hade jag väntat en 1-3 månader

Vad jag förstår det som så försvann många AAS säljare som inte vilje sälja " skit" till sina kunder när det blev brist på råvaror för 3(?) år sen ungefär
Senast redigerad av burkeen 2026-05-24 kl. 05:13.
Citera
2026-05-26, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Blir förvirrad. När man läser här verkar allt man hittar vara exit scams nu för tiden.

Finns det någon shop som går att lita på just nu?
Någon som beställt nyligen där allt funkat?

Jag kollar posthistorik för att bedöma trovärdighet så självgröningar är bortkastad tid..

Nu går evostrength ut med mail att alla dem som beställt därifrån ska gå ut med all deras info, orderhistorik å annat till visselblåsare så det blir offentligt. Men går å radera sin historik om man betalar å så en länk som det står "radera" . Annars släppts allt den 1 juni
Citera
2026-05-31, 18:45
Medlem
Hur stor är risken att tullen beslagtar paket om man beställer gråzonspreparat typ ac262 från Polen nu mer?
Citera
2026-06-03, 00:45
Medlem
Köp hellre inrikes, tullen är ganska jävlig på att scanna paket från utlandet.
Citera
2026-06-03, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrem666
Nu går evostrength ut med mail att alla dem som beställt därifrån ska gå ut med all deras info, orderhistorik å annat till visselblåsare så det blir offentligt. Men går å radera sin historik om man betalar å så en länk som det står "radera" . Annars släppts allt den 1 juni

Så blev något släppt eller var det en blåsning ?
Citera
2026-06-04, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen

Alltid skrämde det någon. Måste även det varit en blåsning, alla dagar i veckan.
Citera
2026-06-07, 12:19
Medlem
någon mer som lagt beställning hos Evostrenght och apotekshuset som fått sina beställningar? Tror jag har blivit blåst av båda dessa säljare. Båda har tidigare levererat felfritt och bra produkter , någon som vet vad som kan ha hänt dessa säljare?
Citera
2026-06-07, 12:26
Medlem
Munkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingen8889
någon mer som lagt beställning hos ES och AH som fått sina beställningar? Tror jag har blivit blåst av båda dessa säljare. Båda har tidigare levererat felfritt och bra produkter , någon som vet vad som kan ha hänt dessa säljare?
Läs lite uppåt i tråden så får du svaret gällande ES.
De scammade i slutet samt att de torskat.
Citera
2026-06-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Munkee
Läs lite uppåt i tråden så får du svaret gällande ES.
De scammade i slutet samt att de torskat.

Jag har läst men ville tro dom blivit hackade då dom alltid varit så pålitliga och snabba genom åren.
Citera
2026-06-07, 15:30
Avstängd
Verkar bara vara lågbegåvade torgförsäljare som bedriver dessa butiker.
Flesta shoppar kunde lägga ett par minuter att förklara säkerheten, att man garanterar radering efter avslutad affär. Berätta lite hur tillverkningen går till och hur man gör för att säkerställa att produkterna inte är kontaminerade.

Sen kan man ju undra om postleveranser är något att fortsätta med? Deaddrop måste väl vara säkrare?
Även där tänker jag att man ska kunna beställa utan att ange sitt namn och bara använda kontanter.

Att man tror man är säker för att man köper Bitcoin eller handla på kort via tredje part är ju efterblivet.

Synd att man inte blev kriminell, hade säkert gjort en förmögenhet.
Tillsvidare får man hålla sig till laglig TRT tills någon aktör visar att man är att lita på.
Citera
2026-06-08, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Verkar bara vara lågbegåvade torgförsäljare som bedriver dessa butiker.
Flesta shoppar kunde lägga ett par minuter att förklara säkerheten, att man garanterar radering efter avslutad affär. Berätta lite hur tillverkningen går till och hur man gör för att säkerställa att produkterna inte är kontaminerade.

Sen kan man ju undra om postleveranser är något att fortsätta med? Deaddrop måste väl vara säkrare?
Även där tänker jag att man ska kunna beställa utan att ange sitt namn och bara använda kontanter.

Att man tror man är säker för att man köper Bitcoin eller handla på kort via tredje part är ju efterblivet.

Synd att man inte blev kriminell, hade säkert gjort en förmögenhet.
Tillsvidare får man hålla sig till laglig TRT tills någon aktör visar att man är att lita på.
Helt rätt, helt sjukt hur naiva folk är när dom köper saker av okända personer bakom en skärm
Att man inte försökt tagit efter forum thinksteroid*.com (s) är helt sjukt. Kolla hur deras trådstarten är jämt emot svenska

Svenska shoppar är rent av skit. Sålänge köpare inte ställer kvar så kommer marknaden tyvärr ut såhär .
Det ska vara krav på att förklara säkerheten
Krav på att ha rätt utrustning när man tillverkar
Krav på analyser före ( pulvret ) och efter ( olja , oral)
80-90% av shopparna använder till och med fel filter vid tillverkning ( nylon) som smälter vid kontakt av benzyl alcohol/benzoate som hamnar i slutprodukt

Om nu en shop använder rätt matrial sterilisering utrustning analyser säkerhet osv
Så skulle shoppen endast tjäna på att marknadsföra det då kunder skulle känna sig säkra att köpa av dom.
Så man får utgå ifrån att ingen gör det.

Problemet med kontanter vid dead drop är att polisen kan lägga en order och följa den som hämtar kontanterna ( ja jag vet att dom inte får göra det officiellt, men detta görs inofficiellt )

Annars är dead drop bra för köparen att du bor nära säljaren ( har svårt att tro att de kommer åka från Stockholm till Göteborg för att droppa 5 testo )
För säljaren är de sämre då den troligtvis kommer droppa i städer runt lagret för att inte behöva åka för långt. Då går de att triangulera ungefär vart dom håller till
Lite överkurs men...
De bästa för alla ( förutom säljare ) är att själv lära sig att tillverka på ett säkert sätt , till sig själv för eget bruk
Citera
2026-06-08, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen

Ingen aning..riktigta jävla luffare först blåser en på pengar sen försöker utpressa en på mera. Alltid vart pålitliga tidigare. Samma swelab skickat flera gånger sen började det å inte komma fram och dem påstod att dem skickat nytt osv. Gav rabbat för och handla som plåster på såret som även inte de kom fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in