• 1
  • 2
2025-06-10, 17:28
Medlem
Roobans avatar
Ni 90-talister är en djävla lyckostar, och varför ni är det ska jag berätta för er. Jag har använt 4chan längre än jag vågar erkänna och jag har följt deras diverse pranks som dom gjort genom tiderna, t.ex. när dom trollar med media och försöker få diverse personer att framstå som rasister eller nazister. Ni minns säkert saker som "nazi frogs", alltså en grön groda som var/är en meme som inte hade någonting med nazism att göra, men 4chan bestämde att nu ska vi sprida ordet att alla som postar den gröna grodan, dom signalerar egentligen ett dolt budskap till andra användare att dom stöttar "white power". Plötsligt så var man nazist om man postat en meme för 5 år sedan ifall den råkar innehålla "pepe the frog".

4chan har gjort massor, maaaaaaassor av sådana här pranks och dom är ofta väldigt framgångsrika. Min personliga favorit är dock #freethenipple. Det var en kampanj som gick ut på att hjärntvätta tjejer till att tro att dom får inte visa brösten på grund av sexistiskt förtryck, och det är modigt och rebelliskt att visa tuttarna för sina killkompisar. Plötsligt föddes #freethenipple och det postades överallt. Jag tänkte att det var för dumt för att fungera, men till min förtjusning så var det många bilder som postades där ett tag på unga tjejers nakna bröst, och på 4chan satt dom och runkade och skrattade åt dessa dumma tjejer. Jag ler så stort när jag tänker tillbaka på dessa tider, det var då när internet fortfarande var riktigt magiskt.

Jag sparade såklart alla bilder på tjejer som postade porrbilder på sina sociala medier och det som gjorde det så spännande och intressant var att jag kände till alla tjejerna som jag hittade, dom bodde i samma stad osv. Detta är en viktig del av min porrkollektion och jag kommer aldrig dela den, men jag är väldigt nyfiken på om det var fler som slog till när det begav sig? Sparade ni också bilderna? Kul om dessa tjejer får någon lovande framtid sedan så kan vi sälja detta till TMZ
2025-06-10, 17:33
Medlem
Roobans avatar
Det där fettot som fick sparken från mcdonalds, argtjej? jessica? Hon gick på det, inte så konstigt kanske. Men då vet ni vilka sorters tjejer det var
2025-06-10, 17:46
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Alltid kul när folk avslöjar sig som incels.
2025-06-10, 18:09
Moderator
Nospheratus avatar
Öh? Free The Nipple var en film av Lina Esco. Någon slags feministisk aktivism i form av att göra film.
https://www.imdb.com/title/tt2298394

Esco upptäckte dock att det blev närmast omöjligt att marknadsföra filmen. Eftersom kvinnliga bröstvårtor i praktiken är censurerat på Internet till skillnad från manliga bröstvårtor. Detta startade online-rörelsen #freethenipple. Inte 4Chan. Flertalet kvinnliga kändisar postade bilder på sina bröstvårtor som någon slags feministisk aktivism. Förbannat oklart om dessa skådisar inte redan hade för vana att posta ekivoka bilder på sig själva och tog tillfället i akt att få det att se ut som aktivism. Och absolut helt vanliga brudar som inte hade något emot att visa brösten postade också bilder på nätet.

Sen är det självklart möjligt att du inte upptäckte #freethenipple förrän du satt och runkade till 4Chan i mammas källare. Men det var verkligen inget prank som gick ut på att lura brudar att visa tuttarna. Sannolikt hade dessa kvinnor inte något alls emot att visa brösten. Snarare tvärtom.
2025-06-10, 18:19
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Flertalet kvinnliga kändisar postade bilder på sina bröstvårtor som någon slags feministisk aktivism. Förbannat oklart om dessa skådisar inte redan hade för vana att posta ekivoka bilder på sig själva och tog tillfället i akt att få det att se ut som aktivism. Och absolut helt vanliga brudar som inte hade något emot att visa brösten postade också bilder på nätet.
Ja till och med kändisar gick på det, det är väl egentligen det som gör det hela legendariskt. Om 1000 privatpersoner går på det så är det ju skit samma, men här hoppade ju media och kändisar på tåget också och fick till och med underåriga att börja posta barnporr på internet frivilligt. Galet roliga tider. Den där filmen har jag inte hört talats om, säkert någon som ville kapitalisera på det 4chan sysslade med, det vore ju inte första gången.
2025-06-10, 18:22
Medlem
Jenny9s avatar
Handlar detta om feminism eller ska vi diskutera TS porrbildsamling? Lite otydligt är det allt.
2025-06-10, 18:30
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Handlar detta om feminism eller ska vi diskutera TS porrbildsamling? Lite otydligt är det allt.
"Gick era klasskompisar på #freethenipple ? En av 4chan's bästa trollningar"
Vad har det övht att göra med någons porrsamling? Jag ställer väl en väldigt tydlig fråga?

Jag är f.ö. av kvinnligt kön och vi tenderar att inte ha "porrsamlingar". On topic nu tack.
2025-06-10, 18:35
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooban
"Gick era klasskompisar på #freethenipple ? En av 4chan's bästa trollningar"
Vad har det övht att göra med någons porrsamling? Jag ställer väl en väldigt tydlig fråga?

Jag är f.ö. av kvinnligt kön och vi tenderar att inte ha "porrsamlingar". On topic nu tack.
Du skriver ju själv i trådstarten att du har det i din porrsamling?
Citat:
Jag sparade såklart alla bilder på tjejer som postade porrbilder på sina sociala medier och det som gjorde det så spännande och intressant var att jag kände till alla tjejerna som jag hittade, dom bodde i samma stad osv. Detta är en viktig del av min porrkollektion och jag kommer aldrig dela den, men
2025-06-10, 18:37
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Du skriver ju själv i trådstarten att du har det i din porrsamling?
Det har inte jag något minne av och återigen så är det inte topic. Besviken på er som bör kunna regelverket bättre.
2025-06-10, 18:39
Medlem
franges avatar
Citat:
Det har inte jag något minne av och återigen så är det inte topic. Besviken på er som bör kunna regelverket bättre.
Här citerar jag än en gång din egen djävla trådstart. Läs själv din egen djävla trådstart om du inte "har något minne av" vad du själv skrivit.
Citat:
Jag sparade såklart alla bilder på tjejer som postade porrbilder på sina sociala medier och det som gjorde det så spännande och intressant var att jag kände till alla tjejerna som jag hittade, dom bodde i samma stad osv. Detta är en viktig del av min porrkollektion och jag kommer aldrig dela den, men
2025-06-10, 18:40
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Här citerar jag än en gång din egen djävla trådstart. Läs själv din egen djävla trådstart om du inte "har något minne av" vad du själv skrivit.
Ska jag behöva upprepa mig en trettonde gång eller vad fan är ditt problem? Om det inte vore för dina stora framtänder så skulle jag kört ner hela min jävla näve i din hals och frågat dig om du nu äntligen kan hålla dig on topic? GICK DINA KLASSKOMPISAR PÅ DENNA TROLLNING, ELLER VAR DOM SMARTARE ÄN SÅ
2025-06-10, 18:50
Medlem
Var det även 4chan som fick tjejer att kissa i byxan som någon högst oklar girlpower-kampanj?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in