• 1
  • 2
2025-06-10, 01:38
Avstängd
spookes avatar
Två invandrare börjar bråka och slåss på Circle K. En anställd konfronterar dom och ber killarna att lämna butiken men får då höra "Håll käften på dig", "Äckling fucking jävla mormor", "White trash luder", "Jävla fitta" med mera.

Drygt 9min 40 sekunder in i videon: https://youtu.be/xp9pEgf1RHQ?feature=shared&t=581

Vet ni mer om händelsen? Vad kan detta vara för brott?
Citera
2025-06-10, 01:45
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Fick de inte köpa OCB?
Citera
2025-06-10, 01:49
Avstängd
spookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Fick de inte köpa OCB?
Dom blev bara tillsagda att lämna butiken eftersom dom började slåss med varandra. Det räckte tydligen för att provocera stackarna.
Citera
2025-06-10, 02:14
Medlem
auruns avatar
Det roligaste är ju att dom faktiskt blev rädda för damen och gick ut. Bra jobbat Circle K-damen!
Citera
2025-06-10, 02:18
Avstängd
spookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Det roligaste är ju att dom faktiskt blev rädda för damen och gick ut. Bra jobbat Circle K-damen!
Ja damen var riktigt tuff. Invandrarduon framstod som rädda fjantar som fick lämna med svansen mellan benen.
Citera
2025-06-10, 02:19
Medlem
Flaskpostenss avatar
Vilka jävla töntar araben borde lära sig snyta sig äckliga näsa full med kusar och skit 🤮
Citera
2025-06-10, 02:33
Medlem
-GGs avatar
De ser verkligen helt inavlade ut. Fula, underbegåvade och allmänt helt värdelösa och kan inte tala ordentligt. Hans bror ser ut att vara förståndshandikappad på riktigt.

Som vanligt kan inte en blatte ta en tillsägning när den faktiskt har gjort fel, utan måste vinna tillbaka ansiktet och börja förolämpa och hota. Så extremt små hjärnor. Därför som de skrek i tunneln efteråt. Ett sätt för en blatte att få tillbaka sin heder och "vinna" över omgivningen. Så fungerar de. Så enkla och primitiva är de.

Jag har handlat i den macken många gånger! Det ligger två mackar bredvid varandra med en väg emellan.
Senast redigerad av -GG 2025-06-10 kl. 02:37.
Citera
2025-06-10, 02:44
Avstängd
spookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
De ser verkligen helt inavlade ut. Fula, underbegåvade och allmänt helt värdelösa och kan inte tala ordentligt. Hans bror ser ut att vara förståndshandikappad på riktigt.

Som vanligt kan inte en blatte ta en tillsägning när den faktiskt har gjort fel, utan måste vinna tillbaka ansiktet och börja förolämpa och hota. Så extremt små hjärnor. Därför som de skrek i tunneln efteråt. Ett sätt för en blatte att få tillbaka sin heder och "vinna" över omgivningen. Så fungerar de. Så enkla och primitiva är de.

Jag har handlat i den macken många gånger! Det ligger två mackar bredvid varandra med en väg emellan.
Intressant. Visst är det Helsingborg som videon utspelar sig i? Deras andra klipp verkar vara från just Helsingborg och ibland Helsingör.
Citera
2025-06-10, 02:47
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Intressant. Visst är det Helsingborg som videon utspelar sig i? Deras andra klipp verkar vara från just Helsingborg och ibland Helsingör.

Yes, det är Hbg! Nära Stattena och det korsar över till Fredriksdal där de går, om jag minns min Helsingborg-geografi korrekt.

Jag handlar ofta på den macken när jag är på väg hem.
Senast redigerad av -GG 2025-06-10 kl. 02:49.
Citera
2025-06-10, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Två invandrare börjar bråka och slåss på Circle K. En anställd konfronterar dom och ber killarna att lämna butiken men får då höra "Håll käften på dig", "Äckling fucking jävla mormor", "White trash luder", "Jävla fitta" med mera.

Drygt 9min 40 sekunder in i videon: https://youtu.be/xp9pEgf1RHQ?feature=shared&t=581

Vet ni mer om händelsen? Vad kan detta vara för brott?
Bara två störiga miffo-kompisar som känner varandra, som sjukar och har sig bara. Ser ut som personal-kvinnan känner igen dom, rentav vet att dom inte är sådär i normala fall.

Killen med skägg är smart nog att flasha sitt VISA-kort från Swedbank med kortnummer + CVV kod synligt för kameran, och lägger ut det på Youtube

"Två invandrare börjar bråka och slåss .."
Brottet? Det är uppviglings-tråd nr 1882938 på Flashback, till handlingarna.
Senast redigerad av Robbinist 2025-06-10 kl. 03:51.
Citera
2025-06-10, 09:10
Medlem
CoachFattys avatar
Den där Damon är väl typ "känd" från tiktok, och ett riktigt offer. Lider nog både av det ena och det andra.
Fet och ful är han med
Citera
2025-06-10, 09:42
Medlem
Att ingen spöar den där jävla pundarblatten.
Han är helt slut i huvudet.
Finns hur många klipp som helst med honom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in