Citat:
såhär, jag är 24 år. 81kg, 184cm och bänkar 105kg. vad jag menar är att jag har hyfsade proportioner och tränar ett par gånger i veckan. jag är ingenjör och börsmiljonär. so far so good? ganska bra grund för ett stabilt förhållande, skulle jag säga
well, gissa vad? jag var faktiskt på krogen i helgen med några polare. det händer inte allt för ofta. träffade en tjej jag är lite bekant med. hon hade alltså TRE kåta dudes klängandes kring sig. killar är fan som djur på fyllan, jag bara åskådade allt ur tredje persons perspektiv och höll på att tappa hakan. då kan man ju fråga sig, att om man vill ha en tjej som befinner sig i en sån miljö? är det en bra grund för ett stabilt förhållande? förmodligen inte
en utekväll går på 1000kr. ska man ut varje helg är det 4k/mån, för att förstöra resten av helgen. alkohol är skräp och destruktivt, jag vill inte leva ett sånt liv. det medför verkligen ingenting gott alls. jag vägrar tro att vi har ett samhälle där det enda sättet att träffa en partner på är att dricka sig packad.
förr i tiden var det ju vanligast att man träffades genom familjen, i kyrkan och inte minst på midsommar. detta är ju typ hela anledningen till att vi har folkdräkter, man klädde upp sig för att hitta en partner. inget av detta händer i dagens samhälle. det finns ingen obligatorisk kyrka som skapar en naturlig mötesplats, det finns inte heller någon familj längre som arrangerar så man får träffa dottern från gården bredvid.
idag förlitar vi oss tydligen på tinder och alkohol. vill vi som samhälle ha det så? jag vill inte det. fyfan vad destruktivt. jag hade lätt gett speeddating eventet i TS en chans om det hade varit närmare mig, absolut
well, gissa vad? jag var faktiskt på krogen i helgen med några polare. det händer inte allt för ofta. träffade en tjej jag är lite bekant med. hon hade alltså TRE kåta dudes klängandes kring sig. killar är fan som djur på fyllan, jag bara åskådade allt ur tredje persons perspektiv och höll på att tappa hakan. då kan man ju fråga sig, att om man vill ha en tjej som befinner sig i en sån miljö? är det en bra grund för ett stabilt förhållande? förmodligen inte
en utekväll går på 1000kr. ska man ut varje helg är det 4k/mån, för att förstöra resten av helgen. alkohol är skräp och destruktivt, jag vill inte leva ett sånt liv. det medför verkligen ingenting gott alls. jag vägrar tro att vi har ett samhälle där det enda sättet att träffa en partner på är att dricka sig packad.
förr i tiden var det ju vanligast att man träffades genom familjen, i kyrkan och inte minst på midsommar. detta är ju typ hela anledningen till att vi har folkdräkter, man klädde upp sig för att hitta en partner. inget av detta händer i dagens samhälle. det finns ingen obligatorisk kyrka som skapar en naturlig mötesplats, det finns inte heller någon familj längre som arrangerar så man får träffa dottern från gården bredvid.
idag förlitar vi oss tydligen på tinder och alkohol. vill vi som samhälle ha det så? jag vill inte det. fyfan vad destruktivt. jag hade lätt gett speeddating eventet i TS en chans om det hade varit närmare mig, absolut
Okej kompis. Du verkar vara en riktig tråkmåns. Jag hoppas verkligen inte du snackar om Länsförsäkringar global index eller ditt leverantörsmöte på ditt tråkiga svennejobb när du är på dejt eller pratar med en tjej. Ja det är bra att du är en städad kille, men du behöver ha ”det” för att i början attrahera en kvinna. Du har inte ”det” utifrån dina inlägg att döma. Du:
- gnäller
- är negativ
- är snål
- förväntar sig att få en kvinna för att du har ett Avanza konto samt gått på högskolan (som varannan kotte i det här landet gör)
Är du rolig att prata med? Tycker människor om att vara runt dig? Är du en intressant person? Är du generös? Har du åstadkommit något annat än att klara tentor ? Ärligt talat så är det dig det är fel på, inte samhället. Män och kvinnor träffas och inleder relationer hela tiden, även i Sverige.
Du har säkert någon gång sett ett par som du bara inte fattar hur det kunde gå till. En 10/10 tjej går med en till synes misslyckad snubbe som inte har Länsförsäkringar global index och jobbar som svetsare. Det är för att den snubben har ”det”.
Du måste skaffa ”det”. Ingen kommer att kunna förklara för dig vad ”det” är eller hur du ska gå till väga. Men just nu har du inte ”det”, och det märks både på ditt sätt att utrycka dig här och dina resultat.
Senast redigerad av AusnahmeMensch 2025-06-10 kl. 08:38.
Senast redigerad av AusnahmeMensch 2025-06-10 kl. 08:38.