Citat:
Ursprungligen postat av
Timo988
Vad finns det för alternativ för en trött människa som aldrig går ur sängen då?
Dödsdömd som skulle få ett nackskott i en värdig tid på jorden
Trodde jag med första tiden, kan väl inte påstå att jag är super ambitiös nu heller, men jag mår bra o "fungerar" men första månaden utan är du trött o går inte ur sängen, jag såg det som att kroppen behöver vila o de tar tid, började i samma veva med mirtazapin i låg dos för sömn (tro mig då blir man ännu tröttare) sen la jag av ett tag för på låg dos vakna jag aldrig (funkar som sömnmedel på låg dos) sen (på eget bevåg eftersom jag inte orkar med läkarbesök) provade jag höja dosen eftersom den på högre dos ska höja noradrenalin (tro ja de var) o sov o åt som en gris första veckorna o sen släppte det, o efter det fick jag en dygnsrytm (har jag aldrig haft i hela mitt liv började bara automatiskt lägga mig tidigt o vakna tidigt, o är inte "elvanse pigg" på morgonen däremot har ja märkt förutom att ångesten försvunnit att jag "bara gör" grejer typ som o städa hemma, hände inte förut knappt ens på elvansen o speciellt inte på slutet ...
Sen hur de blir o fungera i längden o på jobbet får vi se sa upp mig strax efter sjukskrivningen jag hade o nu mår jag bättre men är mellan två jobb sku man kunna säga, sa upp mig o fick nytt erbjudande på jobb som börjar om några veckor så hoppas d rullar på