• 1
  • 2
2025-06-07, 21:19
Medlem
Trött på att bara ligga i sängen hela livet finns det nåt alternativ? Nåt som inte orskakar psykos helst
Citera
2025-06-07, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timo988
Trött på att bara ligga i sängen hela livet finns det nåt alternativ? Nåt som inte orskakar psykos helst

Ätit elvanse några år, kropp o sinne orka inte mer käkar mirtazapin nu om de funkar i längden vet jag inte än men gott o ha aptiten tillbaka o slippa ångesten
Citera
2025-06-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fghfgh
Ätit elvanse några år, kropp o sinne orka inte mer käkar mirtazapin nu om de funkar i längden vet jag inte än men gott o ha aptiten tillbaka o slippa ångesten
Saknar du inte ta den på morgonen? Så gött att inte bara vara trött
Citera
2025-06-07, 21:27
Medlem
zombie-nations avatar
Jag har kronisk trötthet och dessutom hypoaktivitet från ADD, skitkul.

Funderat på Modafinil, det får man för kronisk trötthet i USA.
Citera
2025-06-07, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation

ADD är ett helvete
Citera
2025-06-07, 21:29
Medlem
Citat:
Saknar du inte ta den på morgonen?

Första två månaderna var jag lite som en zombie, man vakna aldrig på morgonen kändes de som, men de vände (hade kunnat fortsätta ta de om jag ville men va så jävla trasig att ja bet ihop för o se hur det kändes utan) zombie stadiet gick över men inte min morgon ångest, den raderade däremot Mirtazapinen
Citera
2025-06-07, 21:33
Medlem
Citat:
Första två månaderna var jag lite som en zombie, man vakna aldrig på morgonen kändes de som, men de vände (hade kunnat fortsätta ta de om jag ville men va så jävla trasig att ja bet ihop för o se hur det kändes utan) zombie stadiet gick över men inte min morgon ångest, den raderade däremot Mirtazapinen
När du säger trasig menar du typ psykotisk då? Det är vad jag tydligen blev. Är det någon som provat dexamfetamin eller vad det heter?
Citera
2025-06-07, 21:38
Medlem
Citat:
När du säger trasig menar du typ psykotisk då? Det är vad jag tydligen blev
Blev inte psykotisk "gick in i väggen" för ja sov i åt så jävla illa kunde aldrig slappna av kändes det som på slutet, så hade jag haft anlag för att bli psykotisk hade jag nog blivit det, slutade för min del med att jag sov nästan dygnet runt o hade sån jävla ångest hela tiden så kunde inte med mig själv o slutade med elvansen för det kändes som att den inte gav mig nå positivt mer, de kändes som jag tog ett piller som bara varvade upp mig själv o inte på nå bra vis, kanske hade blivit det om jag fortsatt, vem vet
Citera
2025-06-07, 21:39
Medlem
Citat:
När du säger trasig menar du typ psykotisk då? Det är vad jag tydligen blev. Är det någon som provat dexamfetamin eller vad det heter?
Elvanse är lis-dexamfetamin så same shit men måste passera levern eller nå för de ska bli dexamfetamin
Citera
2025-06-07, 21:41
Medlem
Citat:
Elvanse är lis-dexamfetamin så same shit men måste passera levern eller nå för de ska bli dexamfetamin
Vad finns det för alternativ för en trött människa som aldrig går ur sängen då?
Dödsdömd som skulle få ett nackskott i en värdig tid på jorden
Citera
2025-06-07, 21:52
Medlem
Citat:
Vad finns det för alternativ för en trött människa som aldrig går ur sängen då?
Dödsdömd som skulle få ett nackskott i en värdig tid på jorden
Trodde jag med första tiden, kan väl inte påstå att jag är super ambitiös nu heller, men jag mår bra o "fungerar" men första månaden utan är du trött o går inte ur sängen, jag såg det som att kroppen behöver vila o de tar tid, började i samma veva med mirtazapin i låg dos för sömn (tro mig då blir man ännu tröttare) sen la jag av ett tag för på låg dos vakna jag aldrig (funkar som sömnmedel på låg dos) sen (på eget bevåg eftersom jag inte orkar med läkarbesök) provade jag höja dosen eftersom den på högre dos ska höja noradrenalin (tro ja de var) o sov o åt som en gris första veckorna o sen släppte det, o efter det fick jag en dygnsrytm (har jag aldrig haft i hela mitt liv började bara automatiskt lägga mig tidigt o vakna tidigt, o är inte "elvanse pigg" på morgonen däremot har ja märkt förutom att ångesten försvunnit att jag "bara gör" grejer typ som o städa hemma, hände inte förut knappt ens på elvansen o speciellt inte på slutet ...
Sen hur de blir o fungera i längden o på jobbet får vi se sa upp mig strax efter sjukskrivningen jag hade o nu mår jag bättre men är mellan två jobb sku man kunna säga, sa upp mig o fick nytt erbjudande på jobb som börjar om några veckor så hoppas d rullar på
Citera
2025-06-07, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation

Kan man få modafinil i sverige??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in