Citat:
Ja, tiden lker lngsamt. Jag hoppas du mr bra trots omstndigheterna.
TS hr. Jag har landat i att vi kommer separera men samtidigt r det svrt att kpa att allt det hr handlar om att hon vill ha mer frihet. Mitt fokus har varit p barnen medan hon springer ute och kommer hem sent p kvllarna. Har svrt att se hur ett samarbete ska se ut i framtiden nr vi har s olika ingngar i vad som r viktigast just nu.
Jag har sjlv vetat i flera mnader men nr en ny kom in i bilden s var det knslor bortom vrldar och verkligheter som dundrade ner p en och samma gng.
Hon kommer kanske att frst men det kommer att ta tid.
Om det var du som gjorde det mesta innan kommer du allts att f mer fritid och hon kommer g back i tid.
Jag lste om din frgestllning och om du kan arbeta p ditt problem och lsa det. Sexa tv gnger i veckan r genomsnitt samt kramas och annat snllt mot varandra frutom 5 fina ord mot 1 dligt i ratio. S borde ni kunna lsa situationen. Utifrn mina gon... men fr mig sjlv hoppas jag tyvrr inte. Fr mig knns det som att hon aldrig lskat mig och aldrig ens tnkt ett liv tillsammans frn brjan. Jag var bara en kugge i maskineriet. Nu ska jag vara med p sidan p ngot konstigt stt.
Du fr bestmma dig vad du vill och sedan lgga fram det. Kanske ngon typ av deadline att du ger henne en mnad att bestmma sig och sedan mste ni fixa logistiken att ni bor separat eller tillsammans. Det vore tortyr nstan men ni f ju vlja och besluta om detta sjlva.
Jag kunde ndrat mig fr ett antal mnader sedan och sga att jag nd ville kmpa trots att hela vrlden var emot oss... och hon vilket fr mig r logiskt sjlvml. Hon sa det tydligt. Om vrt barn hade haft en relation i framtiden s skulle hon rekommendera barnet att avsluta sin relation om det var som vr. Jag vet inte om jag gjorde rtt eller fel men min knsla att fortstta lida fr att f smulor s gav jag upp.
Jag har inte landat n men jag frsker. Det r bttre fr varje dag som gr men det blommar ut lite ibland under dagens gng s man fr sig en tr eller s.