2025-06-10, 11:00
Medlem
BlueOysterPutins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRiDLoK_PTC
Du är medveten om att Demokraterna är mer höger än våra Moderater.

Nja, ingen kan beskriva vad en kvinna är, så det är nog lika.
Citera
2025-06-10, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Det är brottslingar som invaderar USA illegalt, och ska kastas ut som dem inbrottstjuvar dem är. Frågor på det?
Ok, då var det som jag trodde. Du vet inte vad fascism är, utan använder det bara som skällsord.
Nej, har inga "frågor på det" då jag redan släppt tanken på att du har korrekta, eller ens genomtänkta, svar.
Citera
2025-06-10, 11:04
Medlem
BlueOysterPutins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Mannen vars politiska arv blev Donald, dvs Barack Obama, utvisade fler på kortare tid än Donald har hunnit med hittills. Det ledde inte till demonstrationer och rena upplopp - varför?

När stormningen av Capitolium genomfördes som en del av ett statskuppsförsök, då sade lögnaren Tucker att det var Antifa som hade klätt ut sig till konservativa och sedan gick på en guidad tur i byggnaden. Är det Antifa nu också?

Donald behöver uppmärksamhet. Han kan inte leva utan det. Det är därför denna kompletta loser är en av världens mest kända människor. När han nu är president i USA så behöver han upploppen för att få sin uppmärksamhet. Han går även igång på att se våld.

Rätt så dumt att försöka sig på en statskupp utan vapen. Eller?
Citera
2025-06-10, 11:05
Medlem
Så här går det när man släpper in svartingar och negrer i ett vitt samhälle, kaos och misär, men det kommer städas upp
Citera
2025-06-10, 11:06
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Ok, då var det som jag trodde. Du vet inte vad fascism är, utan använder det bara som skällsord.
Nej, har inga "frågor på det" då jag redan släppt tanken på att du har korrekta, eller ens genomtänkta, svar.

Jag vet vad det betyder, och det är vänstern som är auktoritär och fascistisk.
Dem står inte ut att majoriteten röstade på Trump för att få ut inkräktarna.

Får dem inte som dem vill blir det kaos.
Citera
2025-06-10, 11:13
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Det är brottslingar som invaderar USA illegalt, och ska kastas ut som dem inbrottstjuvar dem är. Frågor på det?

Dessa som kommit in lagligt som nu jobbar och betalar skatt och aldrig varit föremål för myndigheterna men stannat kvar, är dessa också "inbrottstjuvar"?

Personerna som blivit tagna, har dessa rätt till rättslig prövning enligt dig?
Citera
2025-06-10, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Kan nog tycka att det är lite väl överdrivet agerande av motståndssidan.
Är man i landet illegalt så vet man att man riskerar slängas ut om det upptäcks.

Sedan finns ingen anledning att ta till militär. Bara korkat och eskalerar situationen. Men så är sexualförbrytaren en väldigt slö kniv i lådan. Hot och våld är det enda han klarar av som förhandlingsargument.

Det är som vanligt, när det kommer till liknande saker som BML, "Hata Israel" och andra liknande kampanjer som sker nu så är upprorsmakarna inte där för att stötta agendan, utan helt enkelt för att skapa kaos.
Extremvänstern vill ha kaos, inbördeskrig och själva vara authoriteten.
Varje gång ser dom det som att det är nån form av revolution som pågår.
Tills militären kommer och sätter stop, då går dom hem och fortsätter med sina vanliga arbetslösa liv.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2025-06-10 kl. 11:19.
Citera
2025-06-10, 11:17
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ingen kan ställa följdfrågor på dina galna fantasier det förstår du väl?
Har du nåt från verkligheten?

Dem är? Ok då vet vi.
Citera
2025-06-10, 11:21
Medlem
Brun människa attackerar polishästar och får stryk av en blond poliskvinna. Tragiskt dock att polisen inte får försvara sig på riktigt. De borde öppna eld med skarp ammunition.

https://x.com/Zoma3mk/status/1932209275733946673

Jag tror att dessa upplopp inte går hem så bra hos amerikaner. När invasiva arter bränner ner ens städer & skanderar att de ska ta över landet så är nog inte första tanken att vilja importera fler av dem.
Citera
2025-06-10, 11:22
Medlem
Många som slänger ur sig begrepp som skulle kunna vara korrekta om vi helt bortser ifrån kärnfrågan.

Dom personer som nu grips befinner sig olagligt i US, punkt. Detta kan man så klart en uppfattning om huruvida det är rätt eller fel. Jag tillhör den skaran som alltid ansöker om visum när ja flyger in i ett annat land, och alltid anpassar mig till dom regler och lagar som gäller. Nästa månad är jag i NY, och självklart har jag ansökt om ett VISTA!

Du kan också ha synpunkter kring hur, ICE jobbar för att identifiera och lagföra dessa personer, men fakta kvarstår. Personer som befinner sig olagligt i ett land skall utvisas.

Jag begriper inte hur detta är konstigt? Dom som protesterar är en försvinnande liten procent av dom som vill ha lag och ordning!
Citera
2025-06-10, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Inget av det du påstår om mig stämmer .
Du måste ha enorma problem i ditt vardagsliv och möte med andra människor.
https://x.com/SupportAmericaF/status..._lvlf5Aew&s=19

Så alltså.
Citera
2025-06-10, 11:26
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindaMertz
https://x.com/SupportAmericaF/status..._lvlf5Aew&s=19

Så alltså.
Jag läste inte länken,
men jag suppotrar USA , det är därför jag ogillar det galna maga, dom riskerar att sabba hela landet, på riktigt.
Det fattar alla med iq över medel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in