Citat:
Ursprungligen postat av
KNARKAREN85
Vad fan vill du att Trump ska göra? Vad fan är det för fel på dig.
Det är en invasion av män som hatar vita USA.
Problemet är att du tänker som en mjäkig kvinna, rädd, ängslig osv.
Jag och Trump tänker mer som män. Hårt mot hårt.
Jag är inte en ung man med för mycket testosteron som lever i MAGA-bubblan av lögner i alla fall. Sluta vara så barnslig nu.
Trump är ingen hjälte, jag tvekar att ens kalla honom man. Han är en fegis in i märgen. I USA kallas han nu allmänt för TACO Trump Always Chickens Out.
Han är en djupt osäker människa, en narcissist och sociopat. En gaphals som inte kan öppna munnen utan att ljuga. Och han gör det utan att blinka och utan att skämmas.
Han fick många röster genom att ljuga skamlöst. Han kallar alla som inte dyrkar honom för öknamn, alla som inte stödjer honom till 100% men när en journalist talade om att han nu kallades TACO gick han i taket.
Trump finns bara till för sig själv och sina egna intressen och så då alla miljardärvänner. Till och med dom gör han sig osams med som vi kan se.
Han bryter mot konstitutionen, mot lag och rätt. Han är så korrupt han kan bli. Sedan han tillträdde har han vad vi vet tjänat minst 10 miljarder per månad genom att se till att presidenten och Vita Huset är till salu. Han säljer sin position till högstbjudande.
Samtidigt som han bit för bit raserar USA på alla fronter.
Trump har aldrig brytt sig om arbetarklassen, om medelklassen, om sjuka eller om någon annan som kämpar. Det är bara retorik. Nu raserar han USA och ger skattelättnader till de allra rikaste medan han försvårar eller drar in matkuponger, socialbidrag och sjukvård för de som har allra minst.
Trump är ingen man på något sätt överhuvudtaget. Han är en rent förfärlig människa. Han är en obotlig conman och lögnare som lurat folk hela sitt liv och nu är det USA som står på spel.
'