2025-11-30, 23:11
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteKnutSson
Ryktet var att hon hade en relation med rapparen Thrife, som hon bodde med i Sundsvall i då tid. Det handlade också om en knivhuggning hon ska ha utsatts för i magen. Förmodligen är det ingen tjej som vågar bråka med henne, eller ens skulle ha klarat av det. Det var nog därför killarna var stolta över att ha en tjej vid sin sida som ingen tjej vågade mucka med och samtidigt var snygg. Hon bor i Sundsvall men har skyddad address just nu och är ingen man brukar se ute så ofta.
Fast snygg var hon ju inte, hon har ju legat med minst 100 stycken.
Citera
2025-12-01, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAKA-KORT
Fast snygg var hon ju inte, hon har ju legat med minst 100 stycken.
Diana baban ja. Inte henne vi pratar om just nu
Citera
2026-01-27, 03:47
Medlem
RM född 2002
SM född 2004
AO född 2004
MO född 2001
KM född 1999
alla 5 förekommer flitigt i polisens brottsregister och är samtliga dömda för samma brott och är släkt.
SM var tillsammans med gangster rapparen Asme för något år sedan och har tillsammans med AO, MO, RM och KM samtliga blivit dömda för grov misshandel mot DB.
Påföljden för samtliga blev 1,6 års fängelse.
Senast redigerad av Keepir1099 2026-01-27 kl. 03:51.
Citera
2026-02-18, 16:12
Medlem
Någon som har dagboksblad
Citera
2026-02-19, 13:37
Medlem
Sitter han på Kronoberg?
Citera
2026-02-19, 23:11
Medlem
Kan någon lägga ut några fup?
Citera
2026-02-21, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toppadshuuno
Han kommer få sitta Fenix avdelning första 5-7 åren men tror inte han kommer ha gott uppförande tror han kommer vara frekvent på isoleringen. Det grundar jag på vilka han har gjort vad emot och hur han har verkat på utsidan.

Sen kommer hans dajm vara öppen för besök så ofta att sjuksköterskan kommer gråta.

Låter rimligt dock vill jag påpeka att det är skillnad på att vara tuff på utsidan när det enda man behöver idag för att styra är en telefon och sitta utomlands så gissar han inte kommer va lika tuff i fängelset. Dalen är kända för att använda vapen så gissar många av dom suger på att veva.

Förr i tiden var det den som var hårdast och bäst på slåss som hade makten idag är det inte så.
Citera
2026-02-24, 08:54
Medlem
Seabeers avatar
Efter läst alla brottsmisstankarna mot gyrosmannen så ser jag inget annat en livstid.

När tror vi rättegången börjar??? Han greps ändå i oktober så den börjar nog snart ?

Livstid och sen utvisning till Grekland är mitt stalltips.
Citera
2026-02-25, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Efter läst alla brottsmisstankarna mot gyrosmannen så ser jag inget annat en livstid.

När tror vi rättegången börjar??? Han greps ändå i oktober så den börjar nog snart ?

Livstid och sen utvisning till Grekland är mitt stalltips.
Född i Sverige, knappast utvisning va
Däremot livstid är en garanti
Citera
2026-02-27, 11:51
Medlem
Alla andra trådar om gripandet är stängda.

Hur går det här? Han är ju misstänkt för en hel del. Hur fungerar med förundersökningar osv som redan lett till åtal för andra inblandade?
Citera
2026-03-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Alla andra trådar om gripandet är stängda.

Hur går det här? Han är ju misstänkt för en hel del. Hur fungerar med förundersökningar osv som redan lett till åtal för andra inblandade?
AO och RM såg till att trådarna stängdes ner när deras namn blev uthängda😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in