Citat:
Ursprungligen postat av
Abagofcandy
wagwan folks.
borde egentligen kunna googla mig till det här men vill inte fastna i ett oändligt scrollande...
Men min näsa blir totalt jävla rövknullad utav en speciell sorts tjack (nu ska jag väl inte leka kemist osv)
tog typ 0.1 bara för att jämföra ifall det va samma som jag hade innan.. MEN nu har jag haft rinnande näsa i drygt 2h och ingenting hjälper... har fått samma symptom tidigare och jag får panikens mamma utav att ha täppt näsa... kan ju inte ha en till natt med halva toarullen i näsan för det är både drygt att känna att man har en papperstuss där plus det är oekonomisk att både bränna pengar på tjacket OCH toarullar (eeeeeeeeeehm va)
måste tilläga att jag kör 4-6dagars bender varje vecka sedan 2mån tillbaka.
har väl missbrukat hit & dit halva mitt liv nu
så kom inte hit och snacka om att jag är färsk och det är därför näsan blir som den blir..
Tips mottages mer än gärna på huuuuuuur fan jag ska bota min stackars högerborre!
amfetamin är ett gift från ephedra plantan, som hur nikotin är ett gift från tobaksbladen, kokain ett gift från kokabladen, och heroin/opiater ett gift från opiumkapseln, bara giftigt och bara skadligt som mycket annat från "apoteket" att akta sitt liv från!
sluta få i dig giftiga saker under en längre tid så ordnar du upp din hälsa!
cannabis hash görs av nektarn, så ifall det vore giftigt så skulle bin dö av det, vilket de inte gör, där bin dör av nikotin exempelvis.
THC-a hash, finns lagligt till försäljning till riktigt överkomliga priser och ordentlig kvalitet.
cannabis hash hjälper din hälsa och din hjärna göra sig friska ifall du undviker gifterna och äter klokt och giftfritt!