• 1
  • 2
2025-06-01, 18:58
Medlem
Sagodjurs avatar
så vitt jag förstår är dick pics ganska vanligt förekommande bland homoseuxella och det är viktigt att belysa detta, då detta då sker mellan vuxna människor som vill ha det, alltså inte ofrivillig dick pic-skickande som heterosexuella ägnar sig åt när dom söker kontakt med kvinnor (eller vad dom nu må ha för skäl)

det är detta jag vill försvara - dick pic som fenomen för dom som frivilligt vill ha det. vare sig det gäller homosexuella eller heterosexuella.

men inte bara det - jag förespråkar också att kvinnor svarar upp med, ja vad ska vi kalla det, clit pics.

man kan förstås skicka dessa typer av bilder av olika anledningar men för min egen del så gillar jag tranparens - att man vet vad man får.

vad tycker ni andra? är det inte dags att kvinnor i större utsträckning steppar upp och skickar bilder på sina kön? och att det når en allmän acceptans.
Citera
2025-06-01, 19:03
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Nä, vill inte skicka på min härlighet till massa randoms.
Citera
2025-06-01, 19:09
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi

Missade du den här biten? "för dom som frivilligt vill ha det"
Citera
2025-06-01, 19:11
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Jag läste snabbt å svarade på ditt sista styckets fråga.
Citera
2025-06-01, 19:17
Medlem
Citat:
Jag föredrar rövbilder från kvinnor. Gärna med lite avancerade inslag.
Citera
2025-06-01, 20:37
Medlem
Merwinnas avatar
Jag tror att du lär hitta mycket få kvinnor som vill få eller skicka sådana bilder. Detta är ju en skillnad mellan män och kvinnor, att män kan gå rakt på sex utan att känna något för sin partner, medan kvinnor oftast vill känna något först. Och gärna lite romantik också! Och det blir det ju inte om man börjar bekantskapen med sådana bilder. Det är otroligt kärlekslöst och oromantiskt.

Att homosexuella män skickar sådana bilder till varandra, beror nog både på att båda kontrahenterna är män, och på att homosexuella överlag är perversa.
Citera
2025-06-01, 20:46
Medlem
triptykens avatar
Jag håller med - tycker att folk som gillar att få dom och skicka dom med andra verkligen ska ta foton och göra det! Men saken är det att jag tror väldigt många heteropar, speciellt litet yngre redan gör det här sinsemellan.
Citera
2025-06-01, 21:24
Medlem
Citat:
så vitt jag förstår är dick pics ganska vanligt förekommande bland homoseuxella och det är viktigt att belysa detta, då detta då sker mellan vuxna människor som vill ha det, alltså inte ofrivillig dick pic-skickande som heterosexuella ägnar sig åt när dom söker kontakt med kvinnor (eller vad dom nu må ha för skäl)

det är detta jag vill försvara - dick pic som fenomen för dom som frivilligt vill ha det. vare sig det gäller homosexuella eller heterosexuella.

men inte bara det - jag förespråkar också att kvinnor svarar upp med, ja vad ska vi kalla det, clit pics.

man kan förstås skicka dessa typer av bilder av olika anledningar men för min egen del så gillar jag tranparens - att man vet vad man får.

vad tycker ni andra? är det inte dags att kvinnor i större utsträckning steppar upp och skickar bilder på sina kön? och att det når en allmän acceptans.

Att skicka oönskade foton på sitt kön räknas som blottning.
Om båda parter önskar skicka bild på antingen det ena eller båda hållen -> kör på

Problemet med att en del män idag så gärna vill skicka bild på sitt könsorgan innan en relation och tillit byggts upp, signalerar att han är bekräftelsesökande. Han vill få ett godkännande.
Kvinnan tappar självfallet respekten för en man som söker “approval”. Och dom flesta idag vet redan att en relation där kvinnan inte respekterar sin man = dödsdömt.

Som med allt annat idag råder hets och stress, och det visar sig självklart i dejtingvärlden också.
Ingenting lämnas åt fantasin och inget får vara ett mysterium.
Det tillåts heller inte att investera tid i att utforska varandras sinnen och kroppar.

Jag personligen tappar intresset om jag får allt serverat på studs.
Ber han dessutom om att få skicka bild på sin kuk -> ja, då vet Unlimited Power att hon har honom runt fingret = boring, och hon har noll respekt för individen.

Att ses för första gången och omgående köra “kuken-i-fittan-sex” gör att man hoppar över hela utforskande-fasen.
Väldigt många kan och vet rent teknisk hur man knullar men det är inte alla som har känsla för det (förutsatt att det finns kemi mellan parterna).
Citera
2025-06-01, 23:54
Medlem
Citat:

Exakt. Läs vad du har citerat. Om hon inte vill skicka bild på sin grej, då bör inte du försöka uppmana henne om att göra det enbart för att andra frivilligt vill ha en bild på den?
Citera
2025-06-01, 23:55
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor-Cronhielm
Exakt. Läs vad du har citerat. Om hon inte vill skicka bild på sin grej, då bör inte du försöka uppmana henne om att göra det enbart för att andra frivilligt vill ha en bild på den?

vad snackar du om

jag snackar om att person 1 och person 2 är överrens. ingen gör något den inte vill.

det finns inga andra. det handlar om en överrenskommelse mellan två vuxna människor.
Citera
2025-06-01, 23:57
Medlem
Citat:
Jag läste snabbt å svarade på ditt sista styckets fråga.

Du läste för snabbt återigen. Du säger att du inte vill skicka bild på den till andra och han svarar med ett citat om vad andra vill ha och inte om vad andra vill ge. Ni pratar om äpplen och päron men han lyckades ändå övertyga dig om att hans äpplen var päron.
Citera
2025-06-01, 23:57
Medlem
Sagodjurs avatar
om tjejer får en bild på en killes kuk, då slipper dom ju den tråkiga överraskningen att han har en liten kuk eller en ful kuk eller en hängpung.

och samma sak med killar, dom slipper fula fittor.

TRANSPARANS gott folk

spela med öppna kort
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här