Citat:
Ursprungligen postat av
Sagodjur
så vitt jag förstår är dick pics ganska vanligt förekommande bland homoseuxella och det är viktigt att belysa detta, då detta då sker mellan vuxna människor som vill ha det, alltså inte ofrivillig dick pic-skickande som heterosexuella ägnar sig åt när dom söker kontakt med kvinnor (eller vad dom nu må ha för skäl)
det är detta jag vill försvara - dick pic som fenomen för dom som frivilligt vill ha det. vare sig det gäller homosexuella eller heterosexuella.
men inte bara det - jag förespråkar också att kvinnor svarar upp med, ja vad ska vi kalla det, clit pics.
man kan förstås skicka dessa typer av bilder av olika anledningar men för min egen del så gillar jag tranparens - att man vet vad man får.
vad tycker ni andra? är det inte dags att kvinnor i större utsträckning steppar upp och skickar bilder på sina kön? och att det når en allmän acceptans.
Att skicka oönskade foton på sitt kön räknas som blottning.
Om båda parter önskar skicka bild på antingen det ena eller båda hållen -> kör på
Problemet med att en del män idag så gärna vill skicka bild på sitt könsorgan innan en relation och tillit byggts upp, signalerar att han är bekräftelsesökande. Han vill få ett godkännande.
Kvinnan tappar självfallet respekten för en man som söker “approval”. Och dom flesta idag vet redan att en relation där kvinnan inte respekterar sin man = dödsdömt.
Som med allt annat idag råder hets och stress, och det visar sig självklart i dejtingvärlden också.
Ingenting lämnas åt fantasin och inget får vara ett mysterium.
Det tillåts heller inte att investera tid i att utforska varandras sinnen och kroppar.
Jag personligen tappar intresset om jag får allt serverat på studs.
Ber han dessutom om att få skicka bild på sin kuk -> ja, då vet Unlimited Power att hon har honom runt fingret = boring, och hon har noll respekt för individen.
Att ses för första gången och omgående köra “kuken-i-fittan-sex” gör att man hoppar över hela utforskande-fasen.
Väldigt många kan och vet rent teknisk hur man knullar men det är inte alla som har känsla för det (förutsatt att det finns kemi mellan parterna).