Citat:
Ange kommer för alltid att vara en legend i klubben.
Tråkigt men inte oväntat att Ange fick gå. Inte roligt för nästa tränare att komma in. Truppen är sådär och känns som det räcker med en svajjig höst så får vi höra "Levy sparkade en tränare som vann en titel".
Känns som det blir Thomas Frank som tar över. Bara en magkänsla. Verkar vara den det talas mest om, känns enklare att lösa än t.ex. Iraola eller Silva. Känns också som Brentford kanske har den typen av sommar (Mbeumo lämnar väl också t.ex.).
Känns som det blir Thomas Frank som tar över. Bara en magkänsla. Verkar vara den det talas mest om, känns enklare att lösa än t.ex. Iraola eller Silva. Känns också som Brentford kanske har den typen av sommar (Mbeumo lämnar väl också t.ex.).
Jag hade personligen velat ge honom en säsong till för att fortsätta bygga och han verkar även vara backad av spelarna. Han har en mentalitet som verkat smitta av sig i omklädningsrummet. En jävligt skön gubbe helt enkelt.
Romero, Kulusevski, Bentancur m.f.l lär inte stanna kvar i klubben efter detta beskedet. Lika bra det.
Precis som du är inne på är det ett riktigt otacksamt läge för näste man på tur. Trots den usla ligasäsongen tror jag ändå att Ange skruvat upp förväntningarna och de senaste två veckorna har varit supportrarnas bästa på åratal. Funnits en stor framtidstro i och med EL-titeln.
Nu kastas klubben åter igen in i en tid av ovisshet när karusellen drar igång igen.
Förvåna er inte om det dröjer veckor innan man gör klart med en ny manager. Och när det sker blir det väl en värvning i klass med Nuno för några år sedan.
Frank och Silva ger jag inte mycket för, känns liksom helt likgiltigt. Hellre då Iraola.
Nej, Ange lär få sista skrattet i den här soppan.