2026-04-19, 19:32
  #3541
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Man ska hålla Ødegaard hårt i hand när det blåser..

Är han fortfarande kapten? Tänk dig ha en utan pondus och kulor som lagkapten sen vara förvånad att man aldrig kommer någonstans.
Citera
2026-04-19, 19:33
  #3542
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ska inte ljuga om att det kändes som man skulle skita på sig de sista minuterna.
Citera
2026-04-19, 19:34
  #3543
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Kanske inte vinner ligan men skönt att vinna denna match.

City var bara för bra /s
För bra? Vilken match såg du på egentligen?

Vi var helt klart det bättre laget i den här matchen, vi skapade även flest "målchanser". Men tyvärr, så är vårat anfallsspel under Legohead lika vasst som om man använde sig av en kossa som travhäst.

Dock så är vi fortfarande favoriter till att ta hem den stora bucklan.
Citera
2026-04-19, 19:35
  #3544
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ska inte ljuga om att det kändes som man skulle skita på sig de sista minuterna.

Ni förtjänade att vinna, patetisk insats igen…

Sparka Arteta efter den här säsongen, är så fruktansvärt trött på det här!
Citera
2026-04-19, 19:36
  #3545
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
Är han fortfarande kapten? Tänk dig ha en utan pondus och kulor som lagkapten sen vara förvånad att man aldrig kommer någonstans.
Japp… mer förvånad han har kvar bindeln efter åren han har haft den. Vet några Arsenal fans är inne på samma spår.
Citera
2026-04-19, 19:36
  #3546
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Ni förtjänade att vinna, patetisk insats igen…

Sparka Arteta efter den här säsongen, är så fruktansvärt trött på det här!

Jag tycker man nåt vägs ände med Legohead. Stabil toppklubb men ingen riktig utmanare över en hel säsong. Men kanske fansen och styrelsen är nöjda med det?
Citera
2026-04-19, 19:37
  #3547
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Ni förtjänade att vinna, patetisk insats igen…

Sparka Arteta efter den här säsongen, är så fruktansvärt trött på det här!
Ja, de (City) vet iaf hur man anfallar dessutom så tar de vara på chanserna som de skapar - raka motsatsen av Arsenal under Legohead.
Citera
2026-04-19, 19:39
  #3548
Moderator
zanteras avatar
Arsenal kommer väl undan med hedern i behåll någorlunda. Några farliga chanser och man träffar stolpen, inget flyt idag. Ligan avgörs på små marginaler. Nu går City upp i ledning i veckan och det släpper man inte med så få matcher kvar. Tråkigt för Arsenal som ser ut att gå ännu en titellös säsong till mötes men nära skjuter ingen hare.
Citera
2026-04-19, 19:41
  #3549
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Arsenal kommer väl undan med hedern i behåll någorlunda. Några farliga chanser och man träffar stolpen, inget flyt idag. Ligan avgörs på små marginaler. Nu går City upp i ledning i veckan och det släpper man inte med så få matcher kvar. Tråkigt för Arsenal som ser ut att gå ännu en titellös säsong till mötes men nära skjuter ingen hare.

Har vi hört den förut? Är det fjärde/femte säsongen nu?

Bra sammanfattning av dig och håller med i varje stavelse.
Citera
2026-04-19, 19:42
  #3550
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
Jag tycker man nåt vägs ände med Legohead. Stabil toppklubb men ingen riktig utmanare över en hel säsong. Men kanske fansen och styrelsen är nöjda med det?

Fansen är definitivt inte nöjda, många som velat sparka Arteta långt innan den här matchen och med den ledningen man ändå haft. Jag tycker dock inte man ska sparka honom när det är så få matcher kvar, låt honom styra skeppet till slutet och om han misslyckas med att ta hem en enda trofé så sparka honom direkt.
Citera
2026-04-19, 19:44
  #3551
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Ni förtjänade att vinna, patetisk insats igen…

Sparka Arteta efter den här säsongen, är så fruktansvärt trött på det här!
Det är liksom aldrig någon form av desperation att försöka göra mål, det ska rullas runt och sen kanske få till ett inlägg. Inga avslut utanför straffområdet, som man ser typ alla andra lag göra. Försvaret är inte ens speciellt bra längre. Många misstag och slarv där man ger bort chanser flera gånger om.

Man har värvat ihop två startelvor men spelar ändå samma spelare tills dom snudd på dör av utmattning.
Arteta bör man göra sig av med och försöka locka hem Fabregas eller någon som vill spela fotboll.
Citera
2026-04-19, 19:48
  #3552
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Ni förtjänade att vinna, patetisk insats igen…

Sparka Arteta efter den här säsongen, är så fruktansvärt trött på det här!

Vet inte vem som ''bestämmer'' mer om värvningar? För ni har värvat bättre än just ett bra lag. Tror Arteta försöker för mycket med ståhej. Man anlitar en ''tjuv'' som snor spelarnas telefoner, spelar upp ljud från liverpool publiken på en träning för att man skulle vara van vid det till matchen. Tar med sig glödlampor i omklädningsrummet, tända eld vid träning ....

Vore kul om ni plockar in en ny tränare, Arteta har fått spendera och haft tid men inte mycket att vara glad över allt som allt.

Hatar att skriva det men ta in Fabregas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in