Citat:
Ursprungligen postat av
HycklarSverige
Ni förtjänade att vinna, patetisk insats igen…
Sparka Arteta efter den här säsongen, är så fruktansvärt trött på det här!
Vet inte vem som ''bestämmer'' mer om värvningar? För ni har värvat bättre än just ett bra lag. Tror Arteta försöker för mycket med ståhej. Man anlitar en ''tjuv'' som snor spelarnas telefoner, spelar upp ljud från liverpool publiken på en träning för att man skulle vara van vid det till matchen. Tar med sig glödlampor i omklädningsrummet, tända eld vid träning ....
Vore kul om ni plockar in en ny tränare, Arteta har fått spendera och haft tid men inte mycket att vara glad över allt som allt.
Hatar att skriva det men ta in Fabregas