2025-10-03, 01:20
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Liverpool skulle skippat Isak och gjort allt för att få in Ghuei i stället.

Guehi, en talang/vettig backup till Ekitike och en LW för samma cash.

Edit: lånat typ Danny Welbeck och köpt Rodrygo tror jag hade varit mycket bättre alternativ än enbart Isak.
Citera
2025-10-03, 06:18
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Nottingham förlorar alltså hemma mot Midtjylland. Det känns som att Ange redan hänger löst.
Kör dom samma taktik som Spurs förra säsongen? Alltså full fart framåt med 11 man, oavsett vad?
Citera
2025-10-03, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Saliba gör en Harry Kane på Livramento och kommer undan med det. Fy fan om det är samma korsband
Inte fullt så illa, han är "bara borta" 8 veckor

https://www.skysports.com/football/live-blog/11095/13025496/newcastle-transfer-news-rumours-and-gossip-live-updates-and-latest-on-deals-signings-loans-and-contr acts
Citera
2025-10-03, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Nottingham förlorar alltså hemma mot Midtjylland. Det känns som att Ange redan hänger löst.

Ja, han är fullständigt clueless!

Förlora hemma mot Sunderland och sen hemma mot Midtjylland. Han är nog inte populär.
Citera
2025-10-03, 13:23
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Inte fullt så illa, han är "bara borta" 8 veckor

https://www.skysports.com/football/live-blog/11095/13025496/newcastle-transfer-news-rumours-and-gossip-live-updates-and-latest-on-deals-signings-loans-and-contr acts

Skönt att höra men synd att spelare kommer undan med att göra sånt där. Arsenal fansen var högst i världen när Kane gjorde så här.
Citera
2025-10-03, 18:17
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Lite kul att tre fd United spelare fick motm i veckans Champions league 😁
Citera
2025-10-03, 18:24
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Lite kul att tre fd United spelare fick motm i veckans Champions league 😁

Vilka då?
Citera
2025-10-03, 18:36
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crucial
Ja, han är fullständigt clueless!

Förlora hemma mot Sunderland och sen hemma mot Midtjylland. Han är nog inte populär.

Kan mycket väl hända. Le Bris är en stor pragmatiker och ändrar på saker som inte fungerar.
Citera
2025-10-03, 18:39
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East.Clintfood
Vilka då?

Sabitzer, Elanga och Hojlund!
Citera
2025-10-03, 18:54
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Sabitzer, Elanga och Hojlund!

Ah okej, Sabitzer och Höjlund hade man velat ha kvar men. Det blir bara kaoz med alla dessa olika tränare samt egotrippade idioter som, garnacho, trashford, sancho osv. Skönt ändå att dom skeppades iväg!
Citera
2025-10-03, 19:58
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East.Clintfood
Ah okej, Sabitzer och Höjlund hade man velat ha kvar men. Det blir bara kaoz med alla dessa olika tränare samt egotrippade idioter som, garnacho, trashford, sancho osv. Skönt ändå att dom skeppades iväg!

Vänta nu... Har inte du varit medlem här skit länge?? Men helt plötsligt reggad i september?

Förlåt för OT
Citera
2025-10-03, 20:00
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Vänta nu... Har inte du varit medlem här skit länge?? Men helt plötsligt reggad i september?

Förlåt för OT

Jo, det är jag EastClintfood, min gamla e-post lades ner och jag kom inte ihåg lösenordet. Så kunde jag inte återställa lösenord, de skickades till gamla mail. Samt under den tiden installera jag om win10 till win10 ltsc. Bara att gilla läget!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in