2025-06-01, 20:31
Medlem
kibokos avatar
Två dementa presidenter på raken, tre om man räknar nuvarandes första period.

Måtte de lyckas rösta in en frisk person någon gång. Spelar ingen roll från vilket parti.
Citera
2025-06-01, 20:34
Medlem
Firewaias avatar
Patetisk jävla clownvärld vi bor i idag när folk sysslar med sånt här skitpostande, och rent dystopiskt när en president kommer undan med det. Tragiska jävlar, alla involverade i sånt här rent idiotiskt skitsnack.
Citera
2025-06-01, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Det är ju inte han som postar det, han "retweetar" vad någon annan har postat.
Varför skulle han retweeta inlägget om han inte höll med? Jävla nöt!
Citera
2025-06-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theUFOsummoner
Trump postade precis detta på sin Truth Social:

@llijh
There is no #JoeBiden – executed in 2020.
#Biden clones doubles & robotic engineered soulless mindless entities are what you see.
#Democrats dont know the difference.

------------------------------------------------------------------

Källa:
https://truthsocial.com/@realDonaldT...05660077722777

Jag har skrivit det förut: Black Hats / Deep State har tillgång till avancerad kloningsutrustning som de använder för att infiltrera och kontrollera allt från politik, media, akademi och hollywood. Det har pågått i decennier. Det är svårt att tro och det är därför det fungerar.

Vad tror ni? Yrar Trump som vanligt? Har kontot blivit hackat? Eller har vi fått en förklaring till varför Biden verkar fungera som en dåligt laddad robot och använder "autopen"?

Det här är inte politik längre – det är psykiatri. Att ni på fullt allvar diskuterar om Biden är en “klonad, robotstyrd entitet” skapad av “Black Hats” är inte bara ett monumentalt intellektuellt haveri, det är en existentiell kris för mänsklig kognition. Det här är inte fringe längre – det är psykotiskt mainstream.

Trump postar ständigt galenskap, men att du ens överväger om det kan vara sant säger mer om din verklighetsuppfattning än om hans. Det är inte “svårt att tro och därför fungerar det”. Det fungerar inte alls. Det fungerar bara på folk vars kritiska tänkande är så utarmat att de skulle kunna hävda att månen är en projektion utan att blinka.

Du frågar om vi har fått en förklaring till varför Biden verkar fungera som en robot. Jag har en bättre:

Du har exponerat varför konspirationsteorier fungerar. Inte för att de är smarta – utan för att vissa människor är oförmögna att stå ut med en verklighet där saker är tråkigt verkliga.
Citera
2025-06-01, 20:43
Medlem
Oh yes! We are back baby!

Någon som kan tävla med de gamla mästarna i konspirationteorier: BatmansHemstad och KukProstituerad.

Säg, skippar vi att om man kollar referenserna så kommer man hela vägen till Babylon Bee?

Citat:
Ursprungligen postat av https://babylonbee.com/news/biden-family-worried-they-may-be-running-out-of-time-to-exploit-joe
Biden Family Worried They May Be Running Out Of Time To Exploit Joe
GREENVILLE, DE — Following the recent announcement of Joe Biden's stage 4 prostate cancer diagnosis, sources reported that Biden family members had grown increasingly worried that they were running out of time to exploit the former president.
...

Och, för att jag vet att källkontroll inte är en paradgren på det här underforumet, så passar jag på att länka till Babylon Bee's "About page":

Citat:
Ursprungligen postat av https://babylonbee.com/about
What is The Babylon Bee?
The Babylon Bee is the world’s best satire site, totally inerrant in all its truth claims. We write satire about Christian stuff, political stuff, and everyday life.
...

Oavsett, tillbaka till tråden, hur vet vi att Trump inte blev avrättad och nu är en klon?
Citera
2025-06-01, 20:48
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkistan
Varför skulle han retweeta inlägget om han inte höll med? Jävla nöt!

Jag vet inte, men det var inte han som skrev det.
Citera
2025-06-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Trump fortsätter mata sin sekt med qAnon-dynga, vilket tyvärr en inte så liten minoritet av tokstollarna girigt suger i sig.

Dessa mest extrema konspirationsteorier, med underjordiska höghastighetståg och att Biden, Pelosi, Fauci m.fl. egentligen avrättades på Guantanamo Bay för åratal sedan för att ersättas med kloner medan Trump fortsätter kampen mot Satan - är vanföreställningar som bara de allra mest psyksjuka (aka de som kommit ”längst ner i kaninhålet”) tror på.

Att Trump re-postar sånt här är antingen a) en avledningsmanöver, b) ett sätt att försöka stoppa sina popularitetssiffror eller c) ett tecken på en snabbt avtagande verklighetsuppfattning hos Trump själv. Jag skulle tro att det är a+b, men jag utesluter inte c.

Ja du random svenne på Internet vet ju säkert vad som händer bakom kulisserna i amerikansk politi ok!
Citera
2025-06-01, 20:53
Jag tror han vill hålla liv i denna stora psyop som är USA. Vem vet vad som är sant och inte längre.

Eftersom vi ser konstigheter så betyder det att dom vill att vi ska se det. Det är en psyop.

Vi blir manipulerade på en massiv skala, inte säker på att manipuleringen kommer från människor.
Senast redigerad av DevilsDen 2025-06-01 kl. 21:05.
Citera
2025-06-01, 21:02
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Många idioter finns det och TS är en av dom
Om det nu skulle finnas en klon av människa så skulle jag lägga min peng på Elon
Citera
2025-06-01, 21:05
Medlem
Obegripligt hur man kan starta en tråd som denna.
Citera
2025-06-01, 21:06
Medlem
-DaRude-s avatar
Han trollar väl, lite som Musk har han blivit. Annars får man säga att han fylletweetar rätt flitigt för någon som inte ens dricker alkohol.
Citera
2025-06-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Många idioter finns det och TS är en av dom
Om det nu skulle finnas en klon av människa så skulle jag lägga min peng på Elon

Det är dock intressant om Trump delar såna totala galenskaper, visar ju ännu mer hur störd han är. Är det några medier som har rapporterat om det?

Edit: Jo då, t ex https://www.newsweek.com/donald-trum...piracy-2079445
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in