2026-02-03, 20:12
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Saudierna har insett att deras hutlösa spenderande på skit (utanför fotbollen också) inte håller långsiktigt så de har påverkat den inhemska ligan och ambitionerna med Newcastle. Tror det märks inom truppen och snacket går. Dessutom har ju FPP och andra regler dessutom sett till att de inte kunnat värva sönder.

Tog upp lite av de i Saudi tråden.

(FB) Roshn Saudi League - risker och möjligheter

Tackar för det, ska läsa artikeln!

Jag gissar att missen vid CL 23/24 nu i efterhand kan ha varit direkt avgörande. Hade dom gått vidare och samtidigt hållt sig kvar i topp 4 så hade projektet kunnat nå högre höjder. Men det är rena killgissningar från mig.
Citera
2026-02-03, 20:53
Medlem
Jag vet inte hur läget kring PIF och Newcastle ser ut, men chansen att dom överger ''oss'' är säkert hög. Jag får hoppas att Newcastle är mer attraktiva nu efter dessa 4? PIF ägt oss, så kanske någon annan går in o tar över. Egentligen bekommer klubbfotboll mig inte så mycket längre, är bara glad att jag o farsan fick uppleva klubben ta en titel, även om det så var inhemsk

Det jag är mest glad över är att titeln kom när min pappa var någorlunda frisk, det känns fint.
Senast redigerad av Ezity 2026-02-03 kl. 21:00.
Citera
2026-02-04, 00:03
Medlem
Drickbacks avatar
Totalvändning för N’Golo

BREAKING: N’Golo Kanté to Fenerbahçe, HERE WE GO!

Contract signed until June 2028 after green light from FIFA after issues with documents and official statement.
Citera
2026-02-04, 19:29
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Jag vet inte hur läget kring PIF och Newcastle ser ut, men chansen att dom överger ''oss'' är säkert hög. Jag får hoppas att Newcastle är mer attraktiva nu efter dessa 4? PIF ägt oss, så kanske någon annan går in o tar över. Egentligen bekommer klubbfotboll mig inte så mycket längre, är bara glad att jag o farsan fick uppleva klubben ta en titel, även om det så var inhemsk

Det jag är mest glad över är att titeln kom när min pappa var någorlunda frisk, det känns fint.

Från en ägare som inte brydde sig till en som knappt bryr sig heller. Nästa som förvärvar klubben hoppas jag iallafall har intresse och ambitioner.

Pappa❤️
Citera
2026-02-07, 16:37
Medlem
Drickbacks avatar
Here we go på att Yildiz har förlängt med Juventus till 2030.

Svanberg stannar kvar i Wolfsburg.
Citera
2026-02-08, 10:10
Medlem
skogsburkans avatar
Perez egna mediaorgan AS rapporterar att Vitinha är överst på Real Madrids önskelista i sommar.
Citera
2026-02-08, 10:43
Medlem
skogsburkans avatar
Om bögen lämnar Al Nassr så vill de ersätta med Salah.
Citera
2026-02-08, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Here we go på att Yildiz har förlängt med Juventus till 2030.

Svanberg stannar kvar i Wolfsburg.

Yildiz hade innan det nya kontraktet 2,5m euro netto där kontraktet löpte ut 2028. Men som alla vet går det inte att ha en världsklass spelare som får lön i brödsmulor. Nya kontraktet är på 6m euro netto till 2030.

Jeremie Boga på lån från Nice till Juventus för ca 5m euro resten av säsongen. Ingen obligatorisk köpoption. Spännade om han kan lyckas.
Citera
2026-02-09, 12:35
Medlem
skogsburkans avatar
Vlahovic som allt tyder på ska lämna gratis i sommar jagas av Chelsea, Tottenham och United. Även om han inte kostar något så blir det ett hundratals miljoner i sign on och hög månadslön. Om de är värt de får de lärda tvista om.
Citera
2026-02-11, 01:13
Medlem
Drickbacks avatar
Ledig på marknaden!

Roberto De Zerbi and Olympique Marseille part ways with immediate effect.
Citera
2026-02-11, 11:18
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ledig på marknaden!

Roberto De Zerbi and Olympique Marseille part ways with immediate effect.
Thomas Frank sparkas av Tottenham, enligt The Athletic.
Citera
2026-02-12, 09:45
Medlem
Drickbacks avatar
Thomas Tuchel, England ryktas förlänga till 2028.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in