Citat:
Ursprungligen postat av
MarcoStar
Återigen: Ingen av dem är anslutna till det pressetiska systemet och låter sig därför inte granskas. När de under en kort tid var det och granskades, visade det sig att hela innehållet var förtal och osanningar.
Så man får inte bedriva en nyhetskälla utan statens tillstånd, enligt dig? Sociala medier då? Ska dom stängas ned?
Citat:
Jag beklagar verkligen att såna som du matas med lögner på daglig basis som ger dig en verklighetsbild som inte stämmer. Sånt har tidigare bara förekommit i länder som ligger längre ner på demokrati-index än Sverige. Jag hoppas att du en dag kan avradikaliseras och börja se verkligheten som den är igen.
Det är snarare du som är radikal med tanke på att du hatar yttrandefrihet. Som sagt, du är ett rövhål som personlighet.
Gnäller på alla andra. Typiskt socialdemokratiskt. Egoist!
Citat:
Sakfrågor är alltid förhandlingsbara. Jag förstår att just invandringsfrågan betyder mycket för dig - för mig ligger den inte ens på topp 10 eftersom jag varken är invandrare eller har tänkt bli det - men allt tyder på att helt andra frågor kommer att stå i fokus framöver, som försvar och säkerhet.
S och C står långtifrån varandra i arbetsmarknadspolitiken och ekonomiska frågor, men de förenas i ideologiska grunder som människosyn och rättvisa. Därför kan de alltid hitta en konsensus i förhandlingar och därför kan de båda aldrig göra det med fascisterna på andra sidan.
Betyder mycket JA. Om invandringen bara exploderade bort så skulle vi inte ha haft massvis med kriminella. Detta vet du också om! Dom ENDA som tjänar på invandringen är STORA företag som behöver lågutbildad billig arbetskraft.
Socialdemokraterna var först mycket motståndare till fri invandring. Sedan ändrade dom på sig och fick med liberaler som du. Ni kämpar inte för landet längre. Ni vill bara att "alla som säger fel - ska förbjudas". Ni är egoister som ständigt bråkar med folket.
"Människosyn och rättvisan"....C.....det är ett ultrakapitalistiskt parti som skiter i arbetarnas rättigheter. Så länge företagen kan tjäna massvis med pengar (jag vet, jag låter som en kommunist nu) på att exploatera folket. Då kommer C kämpa för det.
S vill bara att makten ska tillhöra dom. Lite mera som fascismens ideologi "Allt inom staten".
Det är lustigt att du kallar SD för fascister, samtidigt som du vill begränsa yttrandefriheten igenom att anklaga folk för desinformation....jag menar....så gjorde Benito Mussolini...