Citat:
Ursprungligen postat av
steff60
Om du ska beställa på nätet så gör det via marknader där du får ESCROW som t ex archetyp. Att beställa via nån telegram/signal etc är precis som att du sitter och skriver med en "Vill du knulla med mig ikväll" annons. Du blir 100% blåst.
Sen hade jag rekommenderat att du försöker köpa "vanligt" gräs och inget "THC-A HHC" och vad fan de heter.
För att svara på topic, om det är säkert att beställa från UK; i helvete heller att det är. Jag misstänker tullen kommer ta det.
Rekommenderar såklart att röka fint hash och gräs men lite för mycket skräckpropaganda från stoners om thca går inte jämföra med hhc speciellt eller thcp, det är vanligt gräs skördat tidigt eller cbd hampa med thca isolat, blir thc så fort du förbränner det, därför man behöver decarba vanligt gräs innan man gör edibles Tex. Om man är torr i en tråkig stad rekommenderar jag faktiskt thca bättre och renare än tex lamousse o annat kefft röka. Testade från en polare, rå thc benga, dock saknas det cbn o cbd som gör en lugn o fin, mest jämförbart med en THC cart än fin bruning