2025-05-31, 18:20
Medlem
Kollade på ett reportage om sexdockor och hur vanligt det faktiskt var, samt hur många män respektive kvinnliga köpare och för olika syften. Jag tror det var 97% av kunderna som var män. Sen skrollade jag ner i kommentarerna...

Jag har aldrig sett så många kvinnor utrycka att det är patetiskt och mänsklig närhet kan aldrig ersättas. Det kändes liksom lite som att detta har träffat kvinnans ömma punkt. Att kvinnan vill vara behövd av en man, och när en sexdocka ersätter henne går det emot evolutionen och kvinnans undermedvetna kickar igång frustration och ilska.

Jag är inget fan av sexdockor, men det är ett lite intressant fenomen att det är kvinnorna som är mest upprörda.

Vad tycker ni?
Citera
2025-05-31, 18:30
Medlem
Kvinnor blir alltid sura då det är något som gör män glada.
Finns inget som retar en kvinna mer än en lycklig man.
Citera
2025-05-31, 18:33
Medlem
sommarlovs avatar
Är detta sant.
Kan du visa någon slags källa?
Vi visste redan att kvinnor reagerar positivt på mäns homosexualitet, vilket ingen man kan förstår, men detta!
Citera
2025-05-31, 18:48
Medlem
Du får gärna länka till det du pratar om så vi inte sitter här och tror att du bara hittar på (även om det är förmodligen 80% av vad FB består av).
Citera
2025-05-31, 19:03
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Kvinnor blir alltid sura då det är något som gör män glada.
Finns inget som retar en kvinna mer än en lycklig man.

Precis, och själva har dem lådor fyllda med 30 cm dildos tjocka som cola flaskor.
Citera
2025-05-31, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Kollade på ett reportage om sexdockor och hur vanligt det faktiskt var, samt hur många män respektive kvinnliga köpare och för olika syften. Jag tror det var 97% av kunderna som var män. Sen skrollade jag ner i kommentarerna...

Jag har aldrig sett så många kvinnor utrycka att det är patetiskt och mänsklig närhet kan aldrig ersättas. Det kändes liksom lite som att detta har träffat kvinnans ömma punkt. Att kvinnan vill vara behövd av en man, och när en sexdocka ersätter henne går det emot evolutionen och kvinnans undermedvetna kickar igång frustration och ilska.

Jag är inget fan av sexdockor, men det är ett lite intressant fenomen att det är kvinnorna som är mest upprörda.

Vad tycker ni?

Nja, nu är det ju så att många av köparna var par men det glömde du eller?
Citera
2025-05-31, 19:14
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ingen normal människa har sex med en docka.

Precis kvinnor kör med sina gummi, plast och silikon i alla hål. Det är sjukt om något
Citera
2025-05-31, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Precis kvinnor kör med sina gummi, plast och silikon i alla hål. Det är sjukt om något
Absolut det är lika sjukt
Citera
2025-05-31, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Nja, nu är det ju så att många av köparna var par men det glömde du eller?

Jasså, har de trekant då typ?
Citera
2025-05-31, 22:00
Medlem
Sasha08s avatar
Det är nog inga höjdare som väljer sexdocka utan incels vilket gör det hela märkligt att kvinnor skulle störa sig på det
Citera
2025-05-31, 22:48
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen

Vad tycker ni?

Om vi tittar på feminister (tokfeminister som hatar män) så tycker jag det är ok, aldrig i helvete att jag vill ha en sådan "kvinna" vid min sida. Hon kan fortsätta hata män så kan jag ha en docka istället, win win.

Editerad:
Jag har en kvinna vid min sida, inte en tokfeminist.
Citera
2025-05-31, 22:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Kvinnor älskar att ägga män, men skulle man säga "gud va sexig du ä" skulle man få en handväska i bakhuvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in