Citat:
Ursprungligen postat av
umjaw
Hej jag har tagit tunga droger i ungefär 4-5 år och innan det rökte jag cannabis varje dag några år, jag fick diagnosen schizofreni och fick då olanzapine 20mg från en utredning på ett behandlingshem där jag var påverkad men sa inget för jag ville knarka då, Det jag undrar är om jag ``Perma trippar`` från någon drog eftersom överallt jag kollar hela tiden så ser det ut som början på en lsd tripp när allt börjar röra sig lite och det är också som jag varit vaken i flera dagar på tjack och ser svarta prickar i ögonvrån och det ser ut som flugor flyger runt i synfältet. detta är obehagligt eftersom jag nu varit nykter i 1år och 6 månader, undrar om min hjärna är permanent skadad efter allt skit eller om det kommer bli bättre, ska också säga att jag har gått på olanzapine i några år och dosen är nu sänkt från 20-15mg
Jag har haft många bestående visuella glitchar (och galna tankemönster) från knark. Väggar som transformeras, färger som dansar runt, skuggfolk. Nästan allt har försvunnit nu faktiskt men det tog många många år. Ett och ett halvt år är inte en lång tid i dessa sammanhang.