Citat:
Ursprungligen postat av
Malmoepag
Jag lutar personligen åt att det var ett virus som av misstag släpptes ut från ett lab.
Du är lite kritisk men ändå godtrogen. Det är fan det farligaste som finns.
Till och med FBI och CIA säger att det är ett lab. När den officiella propagandan själv börjar medge det då är det inte en gissning.
Citat:
Men det var inget konstigt med att lösningen kom snabbt, en av uppgifterna labben hade var ju att forska om vaccin för framtida pandemier.
Du tror att Big Pharma råkade ha ett genmodifierat mRNA program redo för global lansering på 9 månader? Du tror inte att det är ett biovapen då?
Citat:
Sedan anser jag att vaccinen inte borde pressats ut i samhället så snabbt och till så stora grupper som de gjorde när man visste att viruset inte var så farligt för de allra flesta.
8 miljarder doser senare och nu börjar du kanske ana att det inte var toppen att injicera befolkningar med något som inte ens testats långsiktigt. När vi sa det 2020 var vi konspirationsteoretiker. Du sa Håll käften och vaccinera dig. Du äger det här.
Citat:
Men någon konspiration tror jag inte på, bara en blandning av farlig forskning, politiker som vill visa sig handlingskraftiga, företag som försöker tjäna pengar och journalister som följde en agenda istället för att vara oberoende.
Nej klart du inte gör, du tror att miljardföretag och staten bara snubblade in på det här och blev rika och fick total kontroll och sen ba oj då.
Du har facit men vågar inte säga det högt.
Citat:
Ett väldigt lågt betyg på vårat samhälle men inte mer än så.
Lockdowns, massövervakning, censur, experimentella injektioner, QR pass, skador för livet.
Din moralnivå är inte hög asså.