Igår, 04:16
Medlem
Hej jag ska p rave ikvll och planerar att ta E, problemet r att jag tog Adhd mediccin (equasym och Medikinet) igr. Vet att man inte ska blanda ectasy och adhd medicner egentligen men hur farligt r det? r det lite dumt eller helt jvla efterblivet att blanda dessa?
Citera
Igår, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zonqan
Hej jag ska p rave ikvll och planerar att ta E, problemet r att jag tog Adhd mediccin (equasym och Medikinet) igr. Vet att man inte ska blanda ectasy och adhd medicner egentligen men hur farligt r det? r det lite dumt eller helt jvla efterblivet att blanda dessa?
Tjenare! Menar du att du tog adhd medicin idag lrdag 31 maj? Eller morgonen den 30 maj?☺️
Citera
Igår, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thnaffekaffe
Tjenare! Menar du att du tog adhd medicin idag lrdag 31 maj? Eller morgonen den 30 maj?☺️

Nej jag tog medicinerna sent den 30 maj!
Citera
Igår, 07:51
Medlem
Citat:
Nej jag tog medicinerna sent den 30 maj!
Jaa okej d hnger jag med.
Nej men de r ju s hr att ADHD medicin innehller som du skert vet amfetamin. Det r en central stimulerande drog som klassas som en uppt drog och de r ven E. Egentligen ska man inte blanda uppt med uppt men beroende p runt vilken tid du tog adhd medicinerna s gr de nd. Tnk p att ADHD medicinerna kan pverka dig fysiskt i upp till 12 timmar ungefr. ven om du inte knner de s r dem dr. Man ska va frsiktig med att blanda uppt med uppt fr dem kar din puls och hjrtfrekvens. Men jag tycker du ska brja med en halv E och se hur de knns och hll koll p ditt hjrta och puls. Du kan ju alltid ta mer. Nu ska jag inte sitta och skriva en bibel fr jag har ett streck Affe som vntar p mig lycka till gubben r de n mer du undrar s kan du kontakta p Instagram Daffenator461 eller snap:adafgard
Ha de bst nu min kra zubbi!!
Senast redigerad av Thnaffekaffe Igår kl. 07:52. Anledning: Stavfel
Citera
Igår, 10:12
Medlem
Eromars avatar
Citat:

Egentligen ska man vl inte ta ecstasy alls om man gr efter lkarens ordination?
Citera
Igår, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eromar
Egentligen ska man vl inte ta ecstasy alls om man gr efter lkarens ordination?
Ja men de ju fr att Eva r frst och frmst narkotika klassad, den skickar upp dina dopamin och serotonin respiratorer i luften och sen dippar de och kroppen behver terhmtas(dem flesta blir nere och deppiga) sen r de ju de faktumet att Eva r en vldigt stark psykedelisk drog som booztar knslor och kan orsaka att du fastnar i en psykos. Sen kan man ju bli permanent hjrnskadad ox man vet inte hur starkt psyke och hur bra psykiskt man mr innan man testat psykadeliska. Men jag som har tagit skert ver 500 Eva och en bra mngd med andra substanser sga att man ska hlla sig borta frn E (mer specifikt mdma) just pgrund utav att de r en spass stark psykadeliska drog. S visst du kan skert poppa i natt om du tar de lugnt men jag avrder alla frn ecstacy..
Citera
Igår, 11:20
Medlem
Citat:
Ja men de ju fr att Eva r frst och frmst narkotika klassad, den skickar upp dina dopamin och serotonin respiratorer i luften och sen dippar de och kroppen behver terhmtas(dem flesta blir nere och deppiga) sen r de ju de faktumet att Eva r en vldigt stark psykedelisk drog som booztar knslor och kan orsaka att du fastnar i en psykos. Sen kan man ju bli permanent hjrnskadad ox man vet inte hur starkt psyke och hur bra psykiskt man mr innan man testat psykadeliska. Men jag som har tagit skert ver 500 Eva och en bra mngd med andra substanser sga att man ska hlla sig borta frn E (mer specifikt mdma) just pgrund utav att de r en spass stark psykadeliska drog. S visst du kan skert poppa i natt om du tar de lugnt men jag avrder alla frn ecstacy..

Okej, Jag har haft en del hallisar p senaste som inte har varit drogutlsta (r bipolr) som troligtvis berott p smnbrist. r det en stor risk att jag blir psykotisk "p riktigt"? Fattar sjlv att det inte r ett genidrag men e risken s pass stor att man borde avst?
Citera
Igår, 11:45
Medlem
Citat:
Okej, Jag har haft en del hallisar p senaste som inte har varit drogutlsta (r bipolr) som troligtvis berott p smnbrist. r det en stor risk att jag blir psykotisk "p riktigt"? Fattar sjlv att det inte r ett genidrag men e risken s pass stor att man borde avst?
Du har tur fr jag r nmligen ox bipolr. Men Om du har smnbrist redan nu r din hjrna trtt och slut och ltt mottaglig fr substanserna i Ecstacy s kommer den garanterat sl hrdare n vanligtvis. Hur hrt den slr eller om du touchar psykosen kan jag omjligt sga utan de hnger p ditt psyke. Det finns ju ett stt du kan testa om du verkligen vill rave och Ea men d mste du ta lugnt.. du kan infrskaffa dig tjack och dra i dig typ en 0,3-0,4 (inte mycket) utan ta isfall precis s du knner att du r piggare o mer vaken. Fr amfetamin r en ct som aktiverar ditt nervsystem och fr kroppen att producera noradrenalin. Men som jag nmnde innan s fr du isfall ta de jvligt lugnt och inte stressa och brja med en halv E. Jag var E beroende i 1,5 r s mina respiratorer r ju brnda och jag utveckla ven schizofreni pgrund utav att jag inte sov p 1 vecka och bara Ea. S de krvs mer n man tror fr att bli psykotiskt men ven mindre n va du tror. Men ass tar du de bara lugnt och tar lite tjack s du knner att du vaknat till och r aktiverad i hjrnan och brjar med en halv Eva s borde de inte vara nn fara. Men de r svrt fr mig och sga vet inte hur hrt du har krt eller hur mycket du pundar. Om du vill s kan du lgga till mig p snap s kan jag skicka en bild p hur mycket av E och tjack du kan brja med. Har nmligen lite hr bredvid
Citera
Igår, 11:46
Medlem
Citat:
Du har tur fr jag r nmligen ox bipolr. Men Om du har smnbrist redan nu r din hjrna trtt och slut och ltt mottaglig fr substanserna i Ecstacy s kommer den garanterat sl hrdare n vanligtvis. Hur hrt den slr eller om du touchar psykosen kan jag omjligt sga utan de hnger p ditt psyke. Det finns ju ett stt du kan testa om du verkligen vill rave och Ea men d mste du ta lugnt.. du kan infrskaffa dig tjack och dra i dig typ en 0,3-0,4 (inte mycket) utan ta isfall precis s du knner att du r piggare o mer vaken. Fr amfetamin r en ct som aktiverar ditt nervsystem och fr kroppen att producera noradrenalin. Men som jag nmnde innan s fr du isfall ta de jvligt lugnt och inte stressa och brja med en halv E. Jag var E beroende i 1,5 r s mina respiratorer r ju brnda och jag utveckla ven schizofreni pgrund utav att jag inte sov p 1 vecka och bara Ea. S de krvs mer n man tror fr att bli psykotiskt men ven mindre n va du tror. Men ass tar du de bara lugnt och tar lite tjack s du knner att du vaknat till och r aktiverad i hjrnan och brjar med en halv Eva s borde de inte vara nn fara. Men de r svrt fr mig och sga vet inte hur hrt du har krt eller hur mycket du pundar. Om du vill s kan du lgga till mig p snap (adafgard)s kan jag skicka en bild p hur mycket av E och tjack du kan brja med. Har nmligen lite hr bredvid
Glmde ven nmna de att tnk p att du redan nu har hallisar den delen i din hjrna r redan mer ppen n den ska vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in