2025-05-31, 04:16
Medlem
Hej jag ska på rave ikväll och planerar att ta E, problemet är att jag tog Adhd mediccin (equasym och Medikinet) igår. Vet att man inte ska blanda ectasy och adhd medicner egentligen men hur farligt är det? Är det lite dumt eller helt jävla efterblivet att blanda dessa?
Citera
2025-05-31, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zonqan
Hej jag ska på rave ikväll och planerar att ta E, problemet är att jag tog Adhd mediccin (equasym och Medikinet) igår. Vet att man inte ska blanda ectasy och adhd medicner egentligen men hur farligt är det? Är det lite dumt eller helt jävla efterblivet att blanda dessa?
Tjenare! Menar du att du tog adhd medicin idag lördag 31 maj? Eller morgonen den 30 maj?☺️
Citera
2025-05-31, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thnaffekaffe
Tjenare! Menar du att du tog adhd medicin idag lördag 31 maj? Eller morgonen den 30 maj?☺️

Nej jag tog medicinerna sent den 30 maj!
Citera
2025-05-31, 07:51
Medlem
Citat:
Nej jag tog medicinerna sent den 30 maj!
Jaa okej då hänger jag med.
Nej men de är ju så här att ADHD medicin innehåller som du säkert vet amfetamin. Det är en central stimulerande drog som klassas som en ”uppåt” drog och de är även E. Egentligen ska man inte blanda uppåt med uppåt men beroende på runt vilken tid du tog adhd medicinerna så går de ändå. Tänk på att ADHD medicinerna kan påverka dig fysiskt i upp till 12 timmar ungefär. Även om du inte känner de så är dem där. Man ska va försiktig med att blanda uppåt med uppåt för dem ökar din puls och hjärtfrekvens. Men jag tycker du ska börja med en halv E och se hur de känns och håll koll på ditt hjärta och puls. Du kan ju alltid ta mer. Nu ska jag inte sitta och skriva en bibel för jag har ett streck Affe som väntar på mig lycka till gubben är de nå mer du undrar så kan du kontakta på Instagram Daffenator461 eller snap:adafgard
Ha de bäst nu min kära zubbi!!
Senast redigerad av Thnaffekaffe 2025-05-31 kl. 07:52. Anledning: Stavfel
Citera
2025-05-31, 10:12
Medlem
Eromars avatar
Citat:

Egentligen ska man väl inte ta ecstasy alls om man går efter läkarens ordination?
Citera
2025-05-31, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eromar
Egentligen ska man väl inte ta ecstasy alls om man går efter läkarens ordination?
Ja men de ju för att Eva är först och främst narkotika klassad, den skickar upp dina dopamin och serotonin respiratorer i luften och sen dippar de och kroppen behöver återhämtas(dem flesta blir nere och deppiga) sen är de ju de faktumet att Eva är en väldigt stark psykedelisk drog som booztar känslor och kan orsaka att du fastnar i en psykos. Sen kan man ju bli permanent hjärnskadad oxå man vet inte hur starkt psyke och hur bra psykiskt man mår innan man testat psykadeliska. Men jag som har tagit säkert över 500 Eva och en bra mängd med andra substanser säga att man ska hålla sig borta från E (mer specifikt mdma) just pågrund utav att de är en såpass stark psykadeliska drog. Så visst du kan säkert poppa i natt om du tar de lugnt men jag avråder alla från ecstacy..
Citera
2025-05-31, 11:20
Medlem
Citat:
Ja men de ju för att Eva är först och främst narkotika klassad, den skickar upp dina dopamin och serotonin respiratorer i luften och sen dippar de och kroppen behöver återhämtas(dem flesta blir nere och deppiga) sen är de ju de faktumet att Eva är en väldigt stark psykedelisk drog som booztar känslor och kan orsaka att du fastnar i en psykos. Sen kan man ju bli permanent hjärnskadad oxå man vet inte hur starkt psyke och hur bra psykiskt man mår innan man testat psykadeliska. Men jag som har tagit säkert över 500 Eva och en bra mängd med andra substanser säga att man ska hålla sig borta från E (mer specifikt mdma) just pågrund utav att de är en såpass stark psykadeliska drog. Så visst du kan säkert poppa i natt om du tar de lugnt men jag avråder alla från ecstacy..

Okej, Jag har haft en del hallisar på senaste som inte har varit drogutlösta (är bipolär) som troligtvis berott på sömnbrist. Är det en stor risk att jag blir psykotisk "på riktigt"? Fattar själv att det inte är ett genidrag men e risken så pass stor att man borde avstå?
Citera
2025-05-31, 11:45
Medlem
Citat:
Okej, Jag har haft en del hallisar på senaste som inte har varit drogutlösta (är bipolär) som troligtvis berott på sömnbrist. Är det en stor risk att jag blir psykotisk "på riktigt"? Fattar själv att det inte är ett genidrag men e risken så pass stor att man borde avstå?
Du har tur för jag är nämligen oxå bipolär. Men Om du har sömnbrist redan nu är din hjärna trött och slut och lätt mottaglig för substanserna i Ecstacy så kommer den garanterat slå hårdare än vanligtvis. Hur hårt den slår eller om du touchar psykosen kan jag omöjligt säga utan de hänger på ditt psyke. Det finns ju ett sätt du kan testa om du verkligen vill rave och Ea men då måste du ta lugnt.. du kan införskaffa dig tjack och dra i dig typ en 0,3-0,4 (inte mycket) utan ta isåfall precis så du känner att du är piggare o mer vaken. För amfetamin är en ct som aktiverar ditt nervsystem och får kroppen att producera noradrenalin. Men som jag nämnde innan så får du isåfall ta de jävligt lugnt och inte stressa och börja med en halv E. Jag var E beroende i 1,5 år så mina respiratorer är ju brända och jag utveckla även schizofreni pågrund utav att jag inte sov på 1 vecka och bara Ea. Så de krävs mer än man tror för att bli psykotiskt men även mindre än va du tror. Men asså tar du de bara lugnt och tar lite tjack så du känner att du vaknat till och är aktiverad i hjärnan och börjar med en halv Eva så borde de inte vara nån fara. Men de är svårt för mig och säga vet inte hur hårt du har kört eller hur mycket du pundar. Om du vill så kan du lägga till mig på snap så kan jag skicka en bild på hur mycket av E och tjack du kan börja med. Har nämligen lite här bredvid
Citera
2025-05-31, 11:46
Medlem
Citat:
Du har tur för jag är nämligen oxå bipolär. Men Om du har sömnbrist redan nu är din hjärna trött och slut och lätt mottaglig för substanserna i Ecstacy så kommer den garanterat slå hårdare än vanligtvis. Hur hårt den slår eller om du touchar psykosen kan jag omöjligt säga utan de hänger på ditt psyke. Det finns ju ett sätt du kan testa om du verkligen vill rave och Ea men då måste du ta lugnt.. du kan införskaffa dig tjack och dra i dig typ en 0,3-0,4 (inte mycket) utan ta isåfall precis så du känner att du är piggare o mer vaken. För amfetamin är en ct som aktiverar ditt nervsystem och får kroppen att producera noradrenalin. Men som jag nämnde innan så får du isåfall ta de jävligt lugnt och inte stressa och börja med en halv E. Jag var E beroende i 1,5 år så mina respiratorer är ju brända och jag utveckla även schizofreni pågrund utav att jag inte sov på 1 vecka och bara Ea. Så de krävs mer än man tror för att bli psykotiskt men även mindre än va du tror. Men asså tar du de bara lugnt och tar lite tjack så du känner att du vaknat till och är aktiverad i hjärnan och börjar med en halv Eva så borde de inte vara nån fara. Men de är svårt för mig och säga vet inte hur hårt du har kört eller hur mycket du pundar. Om du vill så kan du lägga till mig på snap (adafgard)så kan jag skicka en bild på hur mycket av E och tjack du kan börja med. Har nämligen lite här bredvid
Glömde även nämna de att tänk på att du redan nu har hallisar den delen i din hjärna är redan mer öppen än den ska vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in