2025-08-08, 09:23
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Bla bla bla.
Det där är säkert hyperintressant att tramsa om, men det finns ett forum för just det andamålet. Jag skall hjälpa dig hitta dit: (FB) Alternativa teorier om covid-19
  • Ingen har blivit inlåst i sina hem (enligt rykten pågick det i någon stad i Kina, men där bor inte du eller jag eller någon annan i västvärlden)
  • Ingen har blivit tvingad till någonting
  • Ingen ljuger om några skador
  • Ingen ljuger om något ursprung

SJUNKER DET IN I LILLLA DUMHUVUDET?
Ja, du får väl läsa rapporten jag länkade.

Jag vet att du inte har gjort det.

Det finns ingen anledning att vara så här otrevlig.
Kan du förklara vad du känner dig så uppmanad till att bete dig så här för?

The Chinese government, agencies within the U.S. Government, and some members of
the international scientific community sought to cover-up facts concerning the origins of
the pandemic.

--

President Biden earned a fact check from the Associated Press [hereinafter “AP] for a
statement which the AP described as “an absolute guarantee…that people who get COVID-19
vaccines are completely protected from infection, sickness, and death from the coronavirus.”1130
Specifically, President Biden said during a July 21, 2021 CNN Town Hall that “if you’re
vaccinated, you’re not going to be hospitalized, you’re not going to be in the IC unit, and you’re
not going to die.”1131 According to the AP’s fact checkers, by the time of this statement nearly
5,500 vaccinated people had been hospitalized or died with COVID-19.1132 As a result, the AP
asserted that Biden “[went] too far in assurances on vaccines.”1133

--

College campuses across the country were another area significantly impacted by
COVID-19 vaccine mandates. Prior to the COVID-19 vaccine rollout, college students had already been robbed of the traditional college experience and doors were opened in piecemeal and inconsistent ways. However, the implementation of COVID-19 vaccine mandates across campuses brought new disruptions. There were still many campuses in 2023 that required students to receive a COVID-19 vaccine and boosters, even though booster shots have been shown to be unnecessary for younger people1329 and that the risk for myocarditis is higher in young men.

Ett helt kapitel om lockdowns VI. Unscientific COVID-19 Lockdowns Caused More Harm Than Good

Från rapporten

https://oversight.house.gov/wp-content/uploads/2024/12/2024.12.04-SSCP-FINAL-REPORT-ANS.pdf

Menar du att Vita huset drar alternativa teorier om covid?
Senast redigerad av Ajogen 2025-08-08 kl. 09:28.
Citera
2025-08-08, 09:25
Medlem
Helt rätt.

Rapport efter rapport visar på alla skadliga delar ned vaccinet, samt hur skadligt covid-hysterin var för samhället.
Citera
2025-08-08, 09:29
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Ja, du får väl läsa rapporten jag länkade.

Jag vet att du inte har gjort det.
Jag behöver inte läs någon rapport för att direkt kunna avfärda ditt eviga trams som skitprat och tramsigt antivaxxar-patraskeri.

Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, det står inte i någon rapport att någon blivit inlåst i sitt hem.
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, det står inte i någon rapport att "säkert och effektivt" betyder att det inte finns risk för biverkingar
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, det står inte i någon rapport att någon en dags förlängd menstruation under en mens-cykel är "kraftiga mensstörningar".
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, idet står inte i någon rapport att någon har blivit förhindrad att jobba utan vaccin
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, det står inte i någon rapport att man har ljugit om att viruset "kom från Wuhan-labbet"

SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET ELLER BORDE DU LÄSA RAPPORTEN SJÄLV?
Citera
2025-08-08, 09:30
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
Helt rätt.

Rapport efter rapport visar på alla skadliga delar ned vaccinet, samt hur skadligt covid-hysterin var för samhället.
Rapport efter rapport "visar på alla skadliga delar med vaccinet"?

Vilken rapport då?
Senast redigerad av korrektamund0 2025-08-08 kl. 09:33.
Citera
2025-08-08, 09:33
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Jag behöver inte läs någon rapport för att direkt kunna avfärda ditt eviga trams som skitprat och tramsigt antivaxxar-patraskeri.

Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, det står inte i någon rapport att någon blivit inlåst i sitt hem.
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, det står inte i någon rapport att "säkert och effektivt" betyder att det inte finns risk för biverkingar
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, det står inte i någon rapport att någon en dags förlängd menstruation under en mens-cykel är "kraftiga mensstörningar".
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, idet står inte i någon rapport att någon har blivit förhindrad att jobba utan vaccin
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås, det står inte i någon rapport att man har ljugit om att viruset "kom från Wuhan-labbet"

SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET ELLER BORDE DU LÄSA RAPPORTEN SJÄLV?
Jo det gör det.

Du har en sjuklig nivå om förnekelse om det här.

https://www.psykoanalys.se/

Det finns hjälp att tillgå.

Att hålla på så här på forum hjälper dig inte, dessutom sprider du desinformation så det är inte bara dig själv du gör illa.
Citera
2025-08-08, 09:36
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Jo det gör det.
Nej, det står inte i någon rapport att någon blivit inlåst i sitt hem.
Nej, det står inte i någon rapport att "säkert och effektivt" betyder att det inte finns risk för biverkingar
Nej, det står inte i någon rapport att någon en dags förlängd menstruation under en mens-cykel är "kraftiga mensstörningar".
Nej, det står inte i någon rapport att någon har blivit förhindrad att jobba utan vaccin
Nej, det står inte i någon rapport att man har ljugit om att viruset "kom från Wuhan-labbet"

SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET?
Citera
2025-08-08, 09:37
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Nej, det står inte i någon rapport att någon blivit inlåst i sitt hem.
Nej, det står inte i någon rapport att "säkert och effektivt" betyder att det inte finns risk för biverkingar
Nej, det står inte i någon rapport att någon en dags förlängd menstruation under en mens-cykel är "kraftiga mensstörningar".
Nej, det står inte i någon rapport att någon har blivit förhindrad att jobba utan vaccin
Nej, det står inte i någon rapport att man har ljugit om att viruset "kom från Wuhan-labbet"

SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET?
Jag har ju läst rapporten.

Det har inte du.
Citera
2025-08-08, 09:39
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Jag har ju läst rapporten.

Det har inte du.
Citera då ur rapporten och visa var det står att
  • någon blivit inlåst i sitt hem.
  • "säkert och effektivt" betyder att det inte finns risk för biverkingar
  • en dags förlängd menstruation under en mens-cykel är "kraftiga mensstörningar".
  • någon har blivit förhindrad att jobba utan vaccin
  • man har ljugit om att viruset "kom från Wuhan-labbet"
Det torde vara en smal sak att kopiera från rapporten. Klistra in här. Jag väntar.
Citera
2025-08-08, 09:39
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
Helt rätt.

Det är ett hjältedåd att stoppa mRNA i det stadiet det är idag.

I synnerhet med tanke på hur genom-korrupta företagen är.
Citera
2025-08-08, 09:44
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
???
Men ditt dumma antivaxxar-patrask. Där står ingenting av det du påstår.

Var vänlig kopiera från rapporten och visa var det står att:
  • en dags förlängd menstruation under en mens-cykel är "kraftiga mensstörningar".
Kan ju knappast vara så svårt för lilla dumhuvudet att kopiera in från raporten så väl som du påstår att du "läst den"?

Jag väntar.
Citera
2025-08-08, 09:50
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Men ditt dumma antivaxxar-patrask. Där står ingenting av det du påstår.

Var vänlig kopiera från rapporten och visa var det står att:
Kan ju knappast vara så svårt för lilla dumhuvudet att kopiera in från raporten så väl som du påstår att du "läst den"?

Jag väntar.
Det står precis det du efterfrågar om.
Citera
2025-08-08, 09:58
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Det står precis det du efterfrågar om.
Nej, din lilla dumma antivaxxar-gås, ingenstans i rapporten står att
Hur är det överhuvudtaget möjligt att någon är så kapitalt ointelligent att de sitter och svamlar och ljuger ihop saker som vem som helst kan kolla?

LÄS rapporten istället för att sitta och spy ur dig skit och lögner. Ingenstans i rapporten står det du hävdar.

Det torde ju vara en smal sak för dig att kopiera in de avsnitt där det påstås. Visa nu hur duktig du är och hur väl du "läst rapporten".

Kom igen nu, duktiga killen, jag väntar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in