2025-05-31, 14:19
Medlem
Ajogens avatar
Om du tittar på filmen så kan du tydligt se att Cambell går igenom publicerad, erkänd data.
Han är, till skillnad från dig, kompetent utbildad och kan uttala sig om dem.
Du gör det här om och om igen. Du vägrar ta till dig högkvalitativ forskning men kräver att andra ska gå igenom dina okritiskt granskade floskler.
Du är en lögnare.
Du är en förillare.
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Nej, det har det inte.
Citera
2025-05-31, 14:31
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Om du tittar på filmen så kan du tydligt se att Cambell går igenom publicerad, erkänd data.
Han är, till skillnad från dig, kompetent utbildad och kan uttala sig om dem.
Du gör det här om och om igen. Du vägrar ta till dig högkvalitativ forskning men kräver att andra ska gå igenom dina okritiskt granskade floskler.
Du är en lögnare.
Du är en förillare.

Sjuksköterskan Campbell är en figur jag följt under lång tid.
Han går igenom studier på ett pedagogiskt och tydligt sätt.

Problemet är att han insåg att det genererar mer pengar att ligga på gränsen till desinformation och ibland passera den.

Campbell har ofta kritiserats för att:
Välja ut studier som bekräftar hans narrativ.
Inte konsultera experter inom epidemiologi, virologi eller folkhälsa.
Medvetet missförstå statistik och dra långtgående slutsatser från bristfälliga data.

Det lurar inte mig. Men du köper allt helt okritiskt. Det är därför du fortsätter göra dig till åtlöje här. Jag tycker det är kul så fortsätt gärna.
Citera
2025-05-31, 14:35
Medlem
Ajogens avatar
Nu ljuger du igen.
Du kan verkligen inte hjälp det va.

Han har åtskilliga intervjuer med experter.
Han tydligt motverkar desinformation.
Du däremot är en superspreader av desinformation.

Du behöver klinisk hjälp med din mytomani, du projicerar allt du gör på alla som tycker olika från dig.
Citat:

Problemet är att han insåg att det genererar mer pengar att ligga på gränsen till desinformation och ibland passera den.

Medvetet missförstå statistik och dra långtgående slutsatser från bristfälliga data.

Det lurar inte mig. Men du köper allt helt okritiskt. Det är därför du fortsätter göra dig till åtlöje här. Jag tycker det är kul så fortsätt gärna.
Citera
2025-05-31, 14:42
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Nu ljuger du igen.
Du kan verkligen inte hjälp det va.

Han har åtskilliga intervjuer med experter.
Han tydligt motverkar desinformation.
Du däremot är en superspreader av desinformation.

Du behöver klinisk hjälp med din mytomani, du projicerar allt du gör på alla som tycker olika från dig.

Okej. Ett exempel då.
När Campbell tolkade felaktigt data från brittiska Office for National Statistics (ONS) och påstod att många som dog “med covid-vaccin” hade dött på grund av vaccinet.

Den data han refererade till visade endast att personen var vaccinerad, inte att vaccinet orsakat dödsfallet.

Epidemiologer och ONS själva klargjorde att han feltolkade statistiken och att hans slutsatser var vilseledande.

Han backade och ursäktade sig. Det ska han ha credd för.
Men sådana här ”misstag” är inte misstag. Han är utbildat för att förstå bättre.

Det handlar om pengar och åter pengar. Pengar han tjänar på sådana som du.
Citera
2025-05-31, 14:47
Medlem
Ajogens avatar
Lustigt att du tar upp pengar, och du tog upp ett misstag han har gjort.
Du kan inte visa på något systematiskt fel han gör, för han gör det inte.
Däremot rapar du upp vad de som tjänar absolut mest på pandemin okritiskt. Som åter och åter har blivit påkomna med att ljuga.
Du fullkomligt projicerar, du ljuger, du förvränger.
Du är sjuk.

Om du behöver veta vad de har ljugit om så kan du gå bak i tråden. Bara välja å vraka.
Citat:
Okej. Ett exempel då.
När Campbell tolkade felaktigt data från brittiska Office for National Statistics (ONS) och påstod att många som dog “med covid-vaccin” hade dött på grund av vaccinet.

Den data han refererade till visade endast att personen var vaccinerad, inte att vaccinet orsakat dödsfallet.

Epidemiologer och ONS själva klargjorde att han feltolkade statistiken och att hans slutsatser var vilseledande.

Han backade och ursäktade sig. Det ska han ha credd för.
Men sådana här ”misstag” är inte misstag. Han är utbildat för att förstå bättre.

Det handlar om pengar och åter pengar. Pengar han tjänar på sådana som du.
Citera
2025-05-31, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
VAD SKREV JAG?

Skrev jag någon tidpunkt?

Väldigt svårt för mig att veta hur länge du kommer att fortsätta ta dina föreskrivna injektioner.

Fortsätt du bara att ta din sprutor!

Sedan för casual läsare här så uppmanar jag er att reflektera över VAR ni möjligen skulle få information om att mRNA-vaccin har stora risker. TV4? SVT? DN?

Nej man vänder inte en oceanångare på några minuter. Särskilt inte om kaptenen och alla sjömän inklusive 95 % av resenärerna ombord på skeppet gafflat i åratal om att kursen är helt rätt.

Var ska den enskilda medborgaren få information om hur många som har dött eller skadats av vaccinet? Eller de framtida risker de utsatt sig för?

Informationen finns där ute och har refererats i denna tråd. Men medborgaren måste själv göra arbetet att läsa igenom studierna och värdera deras relevans. Läkare och journalister kommer inte att göra det åt er. Journalisterna saknar helt förmågan och läkarna saknar incitamenten.

Här har vi förresten en mycket fin pedagogisk genomgång av EN AV bieffekterna med den tyske patologen Arne Burkhardt:

https://www.bitchute.com/video/GhdJYOQ5DY0r

Burkhardt hade en ENORM trovärdighet - vilket framgår av intervjun. Den håller rätt mycket högre kvalitet än den information medborgaren erhåller via SVT eller TV4.
Jag tar ingen mer vaccination mot covid, den rekommenderas ju bara till riskgrupper.

Jag frågade hur lång tid som kommer att gå innan straffet för att ha tagit vaccin blir uppenbart för alla och inte bara för er som hittar era egna länkar och som följer era ledare, liksom får följer sin bagge. Eller du tror att hela världens medier samarbetar för att dölja en pågående mass-död? Tom du måste ju förstå att en död som drabbar de allra flesta inte kan döljas?

Eller har ni ändrat målgruppen? Från början sade ni alla alla vaccinerade skulle drabbas, men nu kanske det bara är ett fåtal?
Citera
2025-05-31, 15:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Ja... beror ju på vad ens prioriteringar är. Jag personligen tänker i dödsfall. Där leder Sverige stort. Fler döda än övriga norden tillsammans. Om du skiter i människoliv så får du stå för det.

Nej, jag skrev ju att man borde ha använt profylax och tidig behandling i form av D-vitamin, C-vitamin, zink, Ivermectin, Hydroxiklorokin etc.

Däremot borde man inte ha stängt ned samhället eftersom det leder till ekonomisk misär, stress, psykisk ohälsa och försämrad skolgång. Det ökar dödligheten bland unga och medelålders och är mycket värre än om multisjuka 80-plussare dör några månader för tidigt.
Citera
2025-05-31, 15:39
Medlem
Citat:
Jag pratar om total dödlighet, inte död i covid.'

Sveriges överdödlighet lägst i Europa

https://www.svd.se/a/eJKdl9/sveriges-overdodlighet-lagst-i-europa

Fel av mig
Citera
2025-05-31, 15:41
Medlem
Ajogens avatar
Jag ber om ursäkt över att jag kallade dig idiot.
Jag förstår nu i efterhand att jag kunde frågat vilka av dem du menade, för dödlighet i covid har du rätt över.
Har fått så många stollar hoppa på en med massa desinformation och arrogans, och man har väl tappat sitt tålamod.
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Fel av mig
Citera
2025-05-31, 16:01
Avstängd
Citat:
Nej, det har det inte.

Du kanske ska titta på videon istället för att sprida trams:

"1 January 2020 until 31 December 2022

47 countries of the Western World, 3, 098, 456

Excess mortality

2021, 42 countries

2022, 43 countries

Conclusions

Excess mortality has remained high in the Western World for three consecutive years"

https://www.youtube.com/watch?v=OlBvymt5bAs
Citera
2025-05-31, 16:11
Avstängd
Citat:

Dr. Campbell är sjuksköterska och PhD.

I det här fallet går han igenom överdödlighet, en siffra som är mycket svårare att manipulera än "covid-döda".
Citera
2025-05-31, 16:12
Medlem
Paris24s avatar
Citat:

Han är faktiskt Dr. Inte medicine doktor men forsknings-doktor. Att du kallar honom sjuksköterska låter därför som förtal med agenda och jag ignorerar ditt inlägg.

3.2M prenumeranter.
https://www.youtube.com/Campbellteaching/videos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in