2025-06-01, 04:21
Medlem
Kvinna 60 år gammal 168 cm längd 135 kg ??
Hon blir smal om 5 år då blir hon 65 år gammal.

Hon köpte "socker" ( sockerberoende ) och gluten i 47 år....
Under 18 år hos föräldrar som matade med socker och gluten....

Svårt sluta socker när man har extremt socker bakterier i hela kropp till och med tarm...
Gluten gör svullen magen.. Tarm hatar gluten..
Citera
2025-06-01, 14:38
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Ska jag upprepa vad folk redan har sagt i tråden? Vad tillför det?

Sen ja dvärg låter som en bra beskrivning på dig, håller helt med.

Du är så jävla löjlig. Läser.man igenom dina inlägg så är allt bara ilskna, intetsägande och tråkiga kommentarer. Du delar aldrig med dig av något, bara kritiserar.. sånt biter inte på mig. Kom med något konkret istället.

Att bara vara på fb för att ta ut sin ilska och projicera dina känslor för dig själv funkar inte.
Citera
Igår, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Du är så jävla löjlig. Läser.man igenom dina inlägg så är allt bara ilskna, intetsägande och tråkiga kommentarer. Du delar aldrig med dig av något, bara kritiserar.. sånt biter inte på mig. Kom med något konkret istället.

Att bara vara på fb för att ta ut sin ilska och projicera dina känslor för dig själv funkar inte.
Vi säger så "Biggedy". I hennes fall så hade jag ärligt talat kört någon medicin för viktminskning som folk redan har föreslagit. Att få en kraftigt överviktig äldre människa med psykisk ohälsa att ändra vanor är extremt svårt. Det är 3 faktorer som i sig är svårt att komma runt
Citera
Igår, 10:00
Medlem
hroobarbs avatar
Om du bara äter kokt potatis utan några tillbehör så går du garanterat ner i vikt. Det har också nästan all näring du behöver.
Citera
Igår, 10:50
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Vi säger så "Biggedy". I hennes fall så hade jag ärligt talat kört någon medicin för viktminskning som folk redan har föreslagit. Att få en kraftigt överviktig äldre människa med psykisk ohälsa att ändra vanor är extremt svårt. Det är 3 faktorer som i sig är svårt att komma runt

Ja, som du såg i mitt inlägg så tipsade jag om ozempic, men du blev så rasande redan i första meningen att du inte ens läste vidare. Bra att tänka på nästa gång "regnpojken".
Citera
Igår, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Ja, som du såg i mitt inlägg så tipsade jag om ozempic, men du blev så rasande redan i första meningen att du inte ens läste vidare. Bra att tänka på nästa gång "regnpojken".
Ja varför ska jag då nämna det,?

Vad jag störde mig på var sättet du svarade ts.
Du tror seriöst inte att ts fattar att denne är överviktig? Varför tror du ens tråden heter som den gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in