2025-05-28, 14:38
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Home2
En video som just nu cirkulerar på TikTok har gjort mig och många andra riktigt illa till mods. En svensk tjej, ganska ung, filmar sig själv med sin lilla pomeranian. I klippet skakar hon runt hunden och "dansar" med den, som om den vore en docka. Hunden ser rädd ut och försöker bita henne i självförsvar.

Istället för att backa eller sluta, håller hon upp hunden stelt framför kameran och kastar sedan iväg den på golvet från hög höjd. Det sker snabbt, och det är tydligt att hunden inte mår bra. Hela klippet är bara till för att provocera, i kommentarerna skriver hon att hon "ville trigga folk" och skrattar åt reaktionerna.

Flera personer har redan anmält henne till Länsstyrelsen för djurplågeri.

Länk till videon: https://vm.tiktok.com/ZNdkabFkY/

Töntigaste jag har sett, knappast djurplågeri
Citera
2025-05-28, 14:41
Medlem
Hoppas slynan trillar ut från balkongen. Typiskt ungjävlar med lata paddföräldrar. Bortskämda, empatilösa och helt jävla hjärndöda.
Citera
2025-05-28, 14:42
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Så vad heter hon?
Citera
2025-05-28, 14:44
Medlem
Hennes namn och den tilkhörande omgången stryk hon förtjänar ska bli kul att läsa om.
Citera
2025-05-28, 14:48
Medlem
Skulle inte förvåna mig om denna fagra varelse kastade hunden pga den inte var lika begeistrad av henne som alla hennes följare och bet henne i fingret.
Ser inte så farligt ut i sig, men det var tur att hunden inte landade på bordet, det hade varit värre.
Citera
2025-05-28, 15:06
Medlem
Citat:
En video som just nu cirkulerar på TikTok har gjort mig och många andra riktigt illa till mods. En svensk tjej, ganska ung, filmar sig själv med sin lilla pomeranian. I klippet skakar hon runt hunden och "dansar" med den, som om den vore en docka. Hunden ser rädd ut och försöker bita henne i självförsvar.

Istället för att backa eller sluta, håller hon upp hunden stelt framför kameran och kastar sedan iväg den på golvet från hög höjd. Det sker snabbt, och det är tydligt att hunden inte mår bra. Hela klippet är bara till för att provocera, i kommentarerna skriver hon att hon "ville trigga folk" och skrattar åt reaktionerna.

Sociala medier har fått till följd att många gör precis vad som helst för att få bekräftelse och uppmärksamhet.

Man undrar ju vart faan vi är på väg nånstans...

Ni får skratta...men jag tror sociala medier och allt som innefattar detta kommer sluta illa.

Samma sak med AI om det inte används på rätt sätt där det fyller en uppgift.
Citera
2025-05-28, 15:12
Medlem
videon är borttagen och tråden bör låsas då det finns ingenting att diskutera.
Citera
2025-05-28, 15:16
Medlem
Så farligt var det väl inte?

Visst hon är ful, dum och beter sig motbjudande men hunden landar ju normalt på fötterna.

Eller är det en extra sönderavlad, bräcklig och lättkränkt hundras hon har?
Citera
2025-05-28, 15:17
Medlem
Muslimfittas avatar
Hon borde kastas i backen, hårt. Bara så hon får känna hur det känns.
Citera
2025-05-28, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QFens
videon är borttagen och tråden bör låsas då det finns ingenting att diskutera.
Videon går att ladda ned med ssstik.io
Citera
2025-05-28, 15:22
Medlem
Citat:

Ingen annan länk? Videon togs bort.
Citera
2025-05-28, 15:24
Medlem
Havrefrasets avatar
Finns det länk till video eller kan någon ladda upp den igen? Den är borttagen från original länken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in