2025-06-03, 10:54
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Ideologiskt motiverade svenskor kommer inte själva förbjuda erotiska bilder och filmer.

De kan komma få Socialdemonkratiska Kvinnoförbundet och kvinnojouren ROKS att agera medelst våra folkvalda i riksdagen.

Politisk majoritet för ett förbud mot heterosxuellt nischad erotisk avbildning kan komma att finnas i Sverige redan till år 2030.

Efter det kan den tilltänkta lagtexten behöva utredas. Frågeställningar som hur bör bildkonst med naturella kullor målade av en en gång ännu hyllad nationalkonstnär som Anders Z0rn betraktas. Bör dessa oljor bort från Nationalmuseum? År 2040, skulle lagen kanske kunna finnas. Då kommer det nog finnas rönktgenteknik (X-ray Specs Tech) för att se genom väggar in i hem, så att inte slemma mansgrisar smygsamlat pr0n inför lagskärpningen.

En kunde tro att nutida konstnärer i gemensam sak skulle protestera mot en lagstiftning, men de flesta konstnärer av idag vill räknas till De Goda.
Citera
2025-06-07, 19:53
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Svenskorna?
Svenska kvinnor ska inte förbjuda porr.
Citera
2025-06-13, 02:23
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Tror du behöver flytta ur incelgrottan du bor i. Livet kretar inte längre bara om mannens lust. Det finns fler saker på agendan i ett samhälle. Du verkar ju vara från 1800-talet.
Du kommer inte heller lyckas med att skapa diskussion om du redan bestämt att alla andra utom du är idioter.

Kvinnor får inte förbjuda porr.

Om de gör det så är det krig.

De ska backa och ge fan i att jävlas.

En dag får vi nog.

Och jag skiter i om du tycker jag är incel eller inte.

Det är inget jag skäms över.
Citera
2025-06-13, 02:34
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Jag tror han menade att man kan runka utan att se på porr

Och varför ska man inte få göra det då?

För att svenskorna först tog bort prostitutionen och nu vill ta bort porren?

Vilket de redan börjat göra i och med förbudet mot OnlyFans?

Därför att kvinnor dominerar de fascistiska indoktrineringsorgan som en gång var fria lärosäten och därmed nu har alla toppjob, inte minst inom offentlig sektor?

Och att de inte dejtar nedåt? Eftersom de är hypergamister av naturen?

Vänta nu! Om de är hypergamister betyder ju det t.ex. att prostitution är fullt naturligt och ett fenomen som uppstått ur en ömsesidig dynamik mellan könen?

Kvinnor behöver ju inte porr då allt de behöver göra för att få sex är att gå ut och visa fittan.
Citera
2025-06-14, 07:58
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallePigg
Kvinnor får inte förbjuda porr.

Om de gör det så är det krig.

De ska backa och ge fan i att jävlas.

En dag får vi nog.

Och jag skiter i om du tycker jag är incel eller inte.

Det är inget jag skäms över.

Vad vill du uppnå då? Porr finns ju så ingen skada skedd. Du kan ju vänta med att bli upprörd till problem uppstår.
Citera
2025-06-24, 12:24
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Vad vill du uppnå då? Porr finns ju så ingen skada skedd. Du kan ju vänta med att bli upprörd till problem uppstår.

Eller så debatterar man frågan preventivt.

Du känner inte till att samma kvinnor som förbjöd prostitution också vill förbjuda porr?

De har redan börjat.

Stödjer du detta?

Är du fascist?

Njuter du av att vara styrd av fruntimmer?

Är du betahanne?
Citera
2025-06-24, 12:30
Medlem
KallePiggs avatar
Att förbjuda porr, striptease och prostitution är en del av kvinnlig makt-ideologin.

Kvinnor är inte särskilt visuella i sin sexualitet och behöver bara visa fittan för att få sex.

Detta är ett könskrig!

Frustrerade män är lättare att styra.

Män som är helt utlämnade till kvinnors nåd för att få sex är förtryckta.

Detta är kvinnornas mål.

Den som inte förstår det är efterbliven.
Citera
2025-06-24, 19:22
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Eller så debatterar man frågan preventivt.

Du känner inte till att samma kvinnor som förbjöd prostitution också vill förbjuda porr?

De har redan börjat.

Stödjer du detta?

Är du fascist?

Njuter du av att vara styrd av fruntimmer?

Är du betahanne?

Nu vet inte jag vad betahane innebär men jag gissar att det kommer från incelkulturen. Dvs killar som inte får ligga.

Jag är väldigt lite fascist faktiskt, det låter sjukt jobbigt att behöva ta så tydlig ställning.

Jag stödjer att andra får ha en åsikt även om det råkar vara kvinnliga åsikter.

Sen kan porr få finns för min del. Dock är jag ointresserad av om kvinnor vill vara med i den. Det finns porr utan kvinnor också.

Slutsatsen är att jag tycker du gapar över ett problem som inte finns. Just nu är det krig i både Ukraina och stora delar av Mellanöstern. Tror det finns viktigare saker att lägga tiden på än vad just en oknullad sopa tycker om kvinnors åsikter om något som dom inte förbjudit
Citera
2025-06-26, 01:19
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Nu vet inte jag vad betahane innebär men jag gissar att det kommer från incelkulturen. Dvs killar som inte får ligga.

Jag är väldigt lite fascist faktiskt, det låter sjukt jobbigt att behöva ta så tydlig ställning.

Jag stödjer att andra får ha en åsikt även om det råkar vara kvinnliga åsikter.

Sen kan porr få finns för min del. Dock är jag ointresserad av om kvinnor vill vara med i den. Det finns porr utan kvinnor också.

Slutsatsen är att jag tycker du gapar över ett problem som inte finns. Just nu är det krig i både Ukraina och stora delar av Mellanöstern. Tror det finns viktigare saker att lägga tiden på än vad just en oknullad sopa tycker om kvinnors åsikter om något som dom inte förbjudit

De HAR förbjudit det.

Vet du vad OnlyFans är för något?

Så du tycker kvinnor ska få vara med och bestämma.

Patetiskt.

Återigen: jag bryr mig inte om jag inte får ligga.

Jag vill bara ha min porr!
Citera
2025-06-26, 18:26
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
De HAR förbjudit det.

Vet du vad OnlyFans är för något?

Så du tycker kvinnor ska få vara med och bestämma.

Patetiskt.

Återigen: jag bryr mig inte om jag inte får ligga.

Jag vill bara ha min porr!

Vad har dom förbjudit? Har inte märkt att nått saknas
Citera
2025-06-26, 19:41
Medlem
Bystskuggas avatar
Vid nästa maktskifte tror jag det kommer något i stil med vad Fransoserna gjorde. Krav på id för att surfa in på sidor mer explicit innehåll. Det kan säljas in som ett vallöfte till barnfamiljerna.
Citera
2025-06-27, 15:59
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Vad har dom förbjudit? Har inte märkt att nått saknas

OnlyFans.

Och samtliga camgirl-sajter.

Jag HATAR svenska kvinnor!

Detta är krig..
Citera