• 1
  • 2
2025-05-27, 08:58
Bannlyst
Hej

Ifall en tjej kallar en för söt.
Är det en komplimang?
Jag har skäggstubb har ett babyface och små händer små fötter och liten kuk. Ser lite ut som calle schulman.Bör jag ge upp och inse att jag kommer leva livet i ofrivilligt celibat?
Citera
2025-05-27, 09:10
Medlem
Har du pojkaktigt utseende så kan de nog tycka att du är söt.
Om du inte blottar dig eller skickar bilder så vet de inget om din penis vilket kanske inte går att räkna in i sammanhanget om söt refererar till det
Citera
2025-05-27, 09:20
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2025-05-27, 09:28
Medlem
prokaryotkungens avatar
ALLA kommentarer om ditt utseende torde vara klassificerade som "kränkningar", oavsett de är positiva eller negativa. Polisanmäl direkt!

Varför skulle din hand, fot och kukstorlek spela in? Arbeta på dina sociala förmågor och din personlighet i stället och hitta någon som du klickar med intellektuellt.

/Den personen som här svarat har små händer, mikroskopiska fötter och helt normal kuk som han dock inte dinglar framför anknäbben på vem som helst och har ändå inga problem med det andra könet.
Citera
2025-05-27, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incelmissions
Hej

Är det en komplimang?
Jag har skäggstubb har ett babyface och små händer små fötter och liten kuk. Ser lite ut som calle schulman.Bör jag ge upp och inse att jag kommer leva livet i ofrivilligt celibat?

Du är en man, män är inte söta! Med tanke på dina tidigare trådar ska du jobba på dina sociala förmågor! (FB) 35 år och aldrig haft tjej
Citera
2025-05-27, 10:09
Medlem
Jordgubbes avatar
Ja män är fula per definition, det hör till konceptet så släpp det, och "söt" kan även vara en kommentar om beteende ("är du söt och hämtar en sopkvast", ordet funkar annars illa på människor, i alla fall på alla över fyra).
Citera
2025-05-27, 10:10
Medlem
Du behöver väl inte ge upp. Men du får anpassa dina förväntningar.

Du beskriver ditt utseende. Du behöver förstå att utseende inte är allt som har betydelse. Bra utseende öppnar dörrar, och gör det enklare att få ytlig sex, det är allt. Inga oöverstigliga hinder.

Genom att erbjuda något av värde åt någon kvinna, så kommer hon bli attraherad till dig. Se till att ha något att erbjuda, ex en kul eller spännande livsstil, god ekonomi, ett bra socialt nätverk (bra vänner), humor, djup, skicklighet på kung fu, eller någonting annat.

Du behöver synas, visa upp dig för kvinnor i rätt ålder, så du måste hitta och vara i en sådan miljö. Och ha tålamod, och vara uppmärksam på eventuella signaler från en kvinna som visar intresse, och då måste du agera direkt.

Och glöm inte, du behöver inte attrahera alla kvinnor, utan han endast en.
Senast redigerad av PetterRetard 2025-05-27 kl. 10:13.
Citera
2025-05-27, 10:11
Medlem
Schulman är ful men han har förökat sig så det är inte omöjligt för dig att göra likaså. Se till att bli rik så löser sig det mesta.
Citera
2025-05-27, 11:33
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Hej

Är det en komplimang?
Bli rik eller framgångsrik, så ordnar det sig snabbt.
Citera
2025-05-27, 11:38
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Hej

Är det en komplimang?
Du ska vara glad för den komplimangen. Det betyder att brudarna ser ett större värde i dig, än att bara gå efter ditt utseende. Ju snyggare du är, desto sämre brudar kommer du att dra till dig.
Citera
2025-05-27, 11:42
Medlem
Bara baserat på dina sex första inlägg så tror jag att du har betydligt större problem än ditt yttre.

Visst spelar utseendet roll men det är långt ifrån allt. Hur små dina händer eller din kuk än är så kan det omöjligt vara ett lika stort problem som din mentalitet.
Citera
2025-05-27, 12:34
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Hej

Är det en komplimang?
Klart du inte skall ge upp. Enbart för att du inte anser att du är attraktiv betyder inte att alla alla känner samma sak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in