2025-05-27, 19:07
Medlem
En shotgun eller desert eagle
Citera
2025-05-27, 19:47
Avstängd
filthytests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Och jag vill inte vara ofin och skada den goda stämningen i tråden genom att kalla ditt inlägg för fullständigt ren bullshit, men jag hade gärna använt ditt inlägg i min rosenrabatt för det hade rosorna tyckt om.
Det ökar inte ditt påstående man är mer sannolikt mördas av en människa ute i skogen än bli dödad av en varg eller björn.
Kropparna försvinner lätt titta på veckans brott hur snabbt kropparna försvinner.

När man ligger i sitt tält är man lätt bytte pröva att ligg inne i stan så ser du hur många psykfall som pissar på ditt tält eller hoppar på dig.

Kropparna ute i naturen förruttnas av flugor sedan kommer fåglar och sedan större rovdjur och grävlingen gräver upp kroppen och förflyttar den så mord platsen är inte den samma detta flöde kan ske ganska snabbt.
Senast redigerad av filthytest 2025-05-27 kl. 19:56.
Citera
2025-05-27, 19:51
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filthytest
Det ökar inte ditt påstående man är mer sannolikt mördas av en människa ute i skogen än bli dödad av en varg eller björn.
Kropparna försvinner lätt titta på veckans brott hur snabbt kropparna försvinner.

Det är absolut mer sannolikt att mördas av en människa än att dödas av varg och björn. Det betyder inte att du har rätt när du skriver:

Citat:
Hur vet du det tältare kroppar lämnar inga spår förutom tältet kroppen äts upp av djur. Så det kan finnas ett stort mörkertal. Människor försvinner hela tiden. Och det finns gott om folk som kan göra den handlingen alla mår dåligt i denna tid.

Det är ganska få personer som försvinner för gott och väldigt få tält som hittas övergivna. Och det blir en del rester även om djur äter av kroppen.
Citera
2025-05-27, 20:00
Avstängd
filthytests avatar
Citat:
Det är absolut mer sannolikt att mördas av en människa än att dödas av varg och björn. Det betyder inte att du har rätt när du skriver:

Det är ganska få personer som försvinner för gott och väldigt få tält som hittas övergivna. Och det blir en del rester även om djur äter av kroppen.

För att tälten inte ser ut som ett tält när det på träffas. Och jo kropparna försvinner lätt djuren är alltid hungriga då kommer björnen och räven lodjur och grävling och rensar dom tuggar i sig varje ben.
Senast redigerad av filthytest 2025-05-27 kl. 20:04.
Citera
2025-05-27, 20:03
Avstängd
filthytests avatar
Citat:

Det försvinner människor hela tiden varje dygn har du hört om sekretess?
Citera
2025-05-27, 20:03
Medlem
Venators avatar
Citat:
För att tälten inte ser ut som ett tält när det på träffas. Och jo kropparna försvinner lätt djuren är alltid hungriga då kommer björnen och räven lodjur och grävling och rensar

Om jag stöter på rester av ett gammalt tält i skogen, med pinnar av kolfiber eller aluminium och duk av syntetväv, lär jag se att det är har varit ett tält...

Det rör sig ganska mycket folk i områden där folk brukar tälta, och i våra skogar rör sig jägare, skogsägare, virkesuppköpare, med mera. Och på en plats så jävla ödslig att ingen skulle hitta tältet så undrar man ju hur psykopaten skulle hitta en ensam tältare just där.

Sista inlägget i frågan för min del.
Citera
2025-05-27, 20:08
Avstängd
filthytests avatar
Citat:
Om jag stöter på rester av ett gammalt tält i skogen, med pinnar av kolfiber eller aluminium och duk av syntetväv, lär jag se att det är har varit ett tält...

Hahaaa du tror att huset står kvar när du gått! Ett tält blåser bort!

Dom kan spåra din mobil man vet aldrig vilka det är
Citera
2025-05-27, 20:08
Medlem
Citat:
Det försvinner människor hela tiden varje dygn har du hört om sekretess?
Har du några som helst belägg för att det försvinner personer efter att de blivit dödade av vilda djur?

Nähe, jag antog väl det.

Det enda fall i nutid där någon blivit dödad av vilt som jag kan komma på, är kvinnan som blev ihjälsparkad av en älg. Maken blev först misstänkt. Och hon försvann inte.
Agneta Westlund blev överfallen och dödad av en älg för fem år sedan.

Men polisen riktade in sig på att maken Ingemar, 73, var mördaren – och glömde att undersöka djurspår, avslöjar ”P1 Dokumentär”.

– Jag fick begrava min hustru som en misstänkt mördare, säger Ingemar Westlund.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...n-fick-skulden
Citera
2025-05-27, 20:10
Avstängd
filthytests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Har du några som helst belägg för att det försvinner personer efter att de blivit dödade av vilda djur?

Nähe, jag antog väl det.

Det enda fall i nutid där någon blivit dödad av vilt som jag kan komma på, är kvinnan som blev ihjälsparkad av en älg. Maken blev först misstänkt. Och hon försvann inte.
Agneta Westlund blev överfallen och dödad av en älg för fem år sedan.

Men polisen riktade in sig på att maken Ingemar, 73, var mördaren – och glömde att undersöka djurspår, avslöjar ”P1 Dokumentär”.

– Jag fick begrava min hustru som en misstänkt mördare, säger Ingemar Westlund.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...n-fick-skulden
Vilt? eller mördare?
Jag pratar inte om dödad av vilda djur.
Citera
2025-05-27, 20:11
Medlem
Citat:
Vilt? eller mördare?
Tråden ligger under "Jakt, fiske och vildmark", och trådens rubrik är "Vad bör man ta med sig ut i skogen för att skydda sig mot björnar och vargar?".
Citera
2025-05-27, 20:20
Avstängd
filthytests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Tråden ligger under "Jakt, fiske och vildmark", och trådens rubrik är "Vad bör man ta med sig ut i skogen för att skydda sig mot björnar och vargar?".
Jag vet jag påtalar bara att människor är farligare.
Citera
2025-05-27, 21:06
Medlem
Tror inte du ska ut i skogen om du är så rädd. Oddsen att en björn tar dig är enormt liten.

Oddsen att en varg tar dig är ännu mindre, egentligen omöjlig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in