2025-05-26, 20:32
Medlem
Man kan nästan få för sig att det handlar om samma 40-åring som varit i farten. Eller, om det är två, vilka är det?

Piteåbo döms efter sexuellt ofredande under julfest PT: 20250526

"En manlig Piteåbo i 40-årsåldern döms för två fall av sexuellt ofredande efter att ha tagit en kvinna på hennes bröst och underliv. Mannen, som varken förnekar eller erkänner brott, säger sig inte ha något minne av händelsen"

https://www.pt.se/nyheter/pitea/arti...afest/jn1kwyml

Åtalas för sexuellt ofredande under jobbfest på Pite havsbad PT: 20250526

"Det var i januari som ett arbetslag från en kommun i en annan del av Norrbotten åkte på en gemensam jobbresa till Pite havsbad. De var tillsammans på spaavdelningen när den åtalade mannen i 40-årsåldern tog av sig naken och satte sig i poolen med kollegorna.

Enligt polisutredningen tar mannen en kvinnlig kollega på låret och rumpan och försöker stoppa in händerna under hennes bikinitrosor. Mannen fortsätter trots att kvinnan säger ifrån och det slutar med att en annan kollega puttar bort honom"

https://www.pt.se/nyheter/pitea/arti...llega/lzznvn2l
Senast redigerad av Heimdallhel 2025-05-26 kl. 20:37.
Citera
2025-05-26, 20:53
Avstängd
Negreritvs avatar
Jobbigt läge. Gjorde en liknande grej själv på en firmafest för några år sedan. Som tur var så var bruden härdad med skinn på näsan och bara en mindre tillsägelse fick jag dagen efter vid frukostbuffén.
Senast redigerad av Negreritv 2025-05-26 kl. 20:55.
Citera
2025-05-26, 21:05
Medlem
TheGretaResets avatar
Jag Tänker Att Bara Skammen Vore Nog På Jobbet?
Citera
2025-05-27, 07:13
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Om man inte kan hålla tassarna borta borde man ju hålla sig borta från jobbtillställningar med alkohol…
Citera
2025-05-29, 13:54
Medlem
Vem är det då?
Citera
2025-05-29, 17:16
Medlem
PutteThePimps avatar
Eri* Mö**er

*C
*L
Citera
2025-05-29, 20:04
Medlem
Riktig fitta är han, blåser "polare" på pengar och beter sig som ett svin
Citera
2025-05-30, 18:55
Medlem
Drog du någon lärdom av det inträffade?
Kanske något om dig själv och alkohol?

Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Jobbigt läge. Gjorde en liknande grej själv på en firmafest för några år sedan. Som tur var så var bruden härdad med skinn på näsan och bara en mindre tillsägelse fick jag dagen efter vid frukostbuffén.
Citera
2025-05-30, 20:29
Avstängd
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorodu
Drog du någon lärdom av det inträffade?
Kanske något om dig själv och alkohol?
Givetvis inser jag att jag spårar och att man borde göra något åt det. Nu för tiden börjar jag kröka runt middagstid och när klockan närmar sig 20.00 drar jag mig tillbaka. Hänger inte på krogen lika ofta som förr, så det gör ju att jag inte orsakar dessa sociala fadäser. Ibland råkar man utropa ett sieg heil när någon god vän ringer upp men det har inte lett till några komplikationer hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in