2006-08-30, 02:27
Medlem
Sitter och väntar på att ataraxen ska kicka in.. visst det e skönt att va hög, men i brist på annat så e det skönt att sova i 14+ timmar heh. Fast inte lika kul att vakna och märka att klockan redan är 21.00 och att man bara slösat bort en hel dag på att ligga och sova som en gris. bra deprimerande att leva ibland.
Citera
2006-08-30, 03:04
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bekks
Sitter och väntar på att ataraxen ska kicka in.. visst det e skönt att va hög, men i brist på annat så e det skönt att sova i 14+ timmar heh. Fast inte lika kul att vakna och märka att klockan redan är 21.00 och att man bara slösat bort en hel dag på att ligga och sova som en gris. bra deprimerande att leva ibland.

Driver du med mig??? Atarax får jag mot min pollen allergi.
Tom grannens hund äter dom mot ngn klåda. Dom är ju hur mesiga som helst.
Har aldrig känt av ngt annat än att mina nysningar avtar.
Citera
2006-08-30, 04:02
Medlem
visst e dom mesiga.. men jag tror inte jag skulle våga ge dom till min hund heh. Påminner mig föresten om när en polare ringde på dörren mitt i natten och frågade om jag hade nått smärtstillande. han hade hemska kramper i magen, så jag letade upp ett piller som jag hade för mig att jag fått av morsan nån gång. väldigt starkt och effektivt. tyckte synd om polaren så han fick det. Han gick hem, tog det.. efter nån timme mådde han bara ännu sämre och det kändes som han skulle svimma. (fick höra det dagen efter).. så han kollade upp tabletten på internet och det visade sig att det var Hundpencilin. Fick mig ett gott skratt, samtidigt som jag var lättad att jag inte haft ihjäl honom.
Citera
2006-08-30, 07:34
Medlem
galts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bekks
visst e dom mesiga.. men jag tror inte jag skulle våga ge dom till min hund heh. Påminner mig föresten om när en polare ringde på dörren mitt i natten och frågade om jag hade nått smärtstillande. han hade hemska kramper i magen, så jag letade upp ett piller som jag hade för mig att jag fått av morsan nån gång. väldigt starkt och effektivt. tyckte synd om polaren så han fick det. Han gick hem, tog det.. efter nån timme mådde han bara ännu sämre och det kändes som han skulle svimma. (fick höra det dagen efter).. så han kollade upp tabletten på internet och det visade sig att det var Hundpencilin. Fick mig ett gott skratt, samtidigt som jag var lättad att jag inte haft ihjäl honom.

Så otroligt oansvarigt. Hoppas du blivit klokare.
Citera
2006-08-30, 09:35
Medlem
Nemesis1s avatar
Atarax är ju inte bara en anthistamin som skrivs ut mot allergi, utan används även som lugnande... Något bensorus får man ju inte, men man kan bli väldigt trött... Varierar lite från person till person, och vanligen blir man snabbt tolerant mot den tröttande effekten, men det är i alla fall värt ett försök om man inte har något bättre...
Citera
2006-08-30, 09:51
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Driver du med mig??? Atarax får jag mot min pollen allergi.
Tom grannens hund äter dom mot ngn klåda. Dom är ju hur mesiga som helst.
Har aldrig känt av ngt annat än att mina nysningar avtar.
HAller med, knock out, naah det far man inte... men daremot blev jag sjukt trott dagen efter. Jag blir helt klart segare av pillren, men det ar langt fran en knockout.
Citera
2006-08-30, 09:54
Bannlyst
förutom hibernal fick jag även atarax förut, dom hjälpte mig att bli väldigt seg i bollen och sova bort hela dagarna i samband med en ruggig psykos -02
Citera
2006-08-30, 10:08
Medlem
Jo, atarax är rätt skönt ibland. Man blir så slö och trött, men jag har märkt att mina drömmar blir helt fuckade om jag tar det innan jag sover. Många gånger blir hela natten en enda lång mardröm där jag ibland vaknar med sömnparalys och ibland bara drömmer att jag är vaken, någon hemskt händer, jag drömmer att jag vaknar, blir lättad för att jag faktiskt tror att jag vaknat, men sen händer nåt hemskt igen och igen och igen. När jag vaknar på morgonen är jag trött och jag går som i dvala resten av dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in