Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-05, 14:29
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Om det hade varit AFA som tränat då? Hur hade det mediala sett ut?

Du vet lika väl som oss andra att reaktionen hade varit densamma
Citera
2025-06-05, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XblancaX
Du vet lika väl som oss andra att reaktionen hade varit densamma

Det hade varit tyst för AFA är "ok" i media. Det gör något gott.
Citera
2025-06-05, 14:31
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Det hade varit tyst för AFA är "ok" i media. Det gör något gott.

Det tror du inte ens på själv ditt hittehjon
Citera
2025-06-05, 14:35
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Och muslimerna smider terrorbrott, skattebrott, välfärdsbrott, mord, rån och allt annat i moskéerna hela dagar, vilket är värst?

Å mördare går fria, så jag borde får köra så fort jag vill med min obesiktigade bil!
Citera
2025-06-05, 14:49
Medlem
Citat:
jaså då får farbror berätta vad hette Expo innan ?

Först kom Stoppa Rasismen sen Afa och sen EXPO
Citera
2025-06-05, 14:59
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Först kom Stoppa Rasismen sen Afa och sen EXPO

var har expo sagt att dom startats av afa ?
Citera
2025-06-05, 15:06
Medlem
Citat:
var har expo sagt att dom startats av afa ?

Där kom det, jag visste det att du skulle börja spela korkad och försöka hitta något att håna. Afa har inte skapat EXPO men tidigare medlemmar har varit med och grundat EXPO som ex Tobias Hubinette
Dom har haft ett långt samarbete och fortfarande har med tidigare Afa medlemmarna Mathias Wågh och Martin Fredriksson, båda dessa grovt kriminella och tidigare dömda. Alla dessa har brott som mordbrand, mord, grova misshandel, barnmisshandel osv.
Citera
2025-06-05, 15:27
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Där kom det, jag visste det att du skulle börja spela korkad och försöka hitta något att håna. Afa har inte skapat EXPO men tidigare medlemmar har varit med och grundat EXPO som ex Tobias Hubinette
Dom har haft ett långt samarbete och fortfarande har med tidigare Afa medlemmarna Mathias Wågh och Martin Fredriksson, båda dessa grovt kriminella och tidigare dömda. Alla dessa har brott som mordbrand, mord, grova misshandel, barnmisshandel osv.

ooo grovt kriminella rena ramma gangstrarna passa di !!
Citera
2025-06-05, 19:02
Citat:

Fredriksson blev aldrig dömd för mordbranden. Håll dig till fakta nasse.
Citera
2025-06-05, 19:51
Medlem
Ingen som har någon koll på vad det var för vänsterbög som åkte på däng på Frösön?
Citera
2025-06-05, 20:35
Medlem
Alltså kan man stoppa folk att träna i en hall för att de är viss politisk åsikt....? Ja tycker de vore konstigt även om jag hatar rasister å deras följare....
Citera
2025-06-06, 12:00
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bd87539
Alltså kan man stoppa folk att träna i en hall för att de är viss politisk åsikt....? Ja tycker de vore konstigt även om jag hatar rasister å deras följare....

Om man tränar för att slåss med meningsmotståndare så ska inte kommunen stötta det oavsett om du är höger vänster eller Östersund har bra thaiboxning men där vågar dom väll inte vara med små mupparna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in