Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-27, 18:57
Medlem
Karmans avatar
Expo verkara vara på hugget nu. Hittar högerextremister i varenda buske. Men vänsterextremister verkar de inte bry sig särskilt mycket om av någon underlig anledning...
Citera
2025-05-28, 00:20
Citat:
Ursprungligen postat av Tenacious
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/hogerextremister-hade-slagsmalstraning-i-kommunal-sporthall-i-ostersund

SVT - högerextremisterhade slagsmålsträning i kommunal sporthall i Östersund

Tja!
Fråga 1: Är lite nyfiken på vilka individer det här är. Någon som kan ge lite mer info?

Fråga 2: Vilken kampsport tränar dessa förnekare av rasförädling? Thai-boxning? Grekisk-romersk brottning? Eller dikterar nazi-agendan att man enbart inriktar sig mot helsvenska kampsporter som rövkrok och Tumbrottning?

Tack på förhand!

Detta är en så jävla tramsig trådstart att man inte kan ta den på allvar. Du menar alltså att det inte går att vara etnonationalist och erkänna att t.ex. thailändare bemästrat kosten som är muay thai? Att vilja se sitt eget folks bästa betyder inte per automatik att du måste trycka ned alla andra folkslag eller göra sken av att dessa är mindre värda.

Din jävla pannbiff.
Citera
2025-05-30, 01:37
Medlem
Fint att ungdomarna engagerar sig. Hata mer, känga ner!
Citera
2025-06-01, 17:29
Medlem
redan för 30 år sen tränade arklöv på sporthallen
Citera
2025-06-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
Haha just de, arklövs berömda pissbomber han gjorde i duschen glömmer man aldrig..
Citera
2025-06-05, 11:12
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin

vad jag vet körde aldrig republikans i sporthallen eller tänker du på gymmet ?
Citera
2025-06-05, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XblancaX
vad jag vet körde aldrig republikans i sporthallen eller tänker du på gymmet ?

gymmet
Citera
2025-06-05, 11:32
Medlem
Läskigt när SVT som ska neutral media betald av oss skattebetalare använder sig en FD våldsam kommunistisk organsations EXPO, där flera har varit dömda för allvarliga brott, där man än idag samarbetar med AFA. Där dom dessutom kallar sig expert på högerextremism men kan inte svara på varför dessa är högerextremer, förutom att grundideen kommer från USA där dessa påstås har högerkoppling.
Att jaga pedofiler är inte heller tillräckligt bra källa att någon är högerextrem även stereotypen säger att högermänniskor hatar pedofiler och vänstern älskar pedofiler.

SVT är gång på gång visar varför dom inte är neutrala och springer vänsterextremas ärende och dom bör läggas ned omedelbart.
Citera
2025-06-05, 12:17
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Läskigt när SVT som ska neutral media betald av oss skattebetalare använder sig en FD våldsam kommunistisk organsations EXPO, där flera har varit dömda för allvarliga brott, där man än idag samarbetar med AFA. Där dom dessutom kallar sig expert på högerextremism men kan inte svara på varför dessa är högerextremer, förutom att grundideen kommer från USA där dessa påstås har högerkoppling.
Att jaga pedofiler är inte heller tillräckligt bra källa att någon är högerextrem även stereotypen säger att högermänniskor hatar pedofiler och vänstern älskar pedofiler.

SVT är gång på gång visar varför dom inte är neutrala och springer vänsterextremas ärende och dom bör läggas ned omedelbart.

Att du kallar Expo för våldsamma kommunister säger rätt mycket om dig och din politiska hemvist
Citera
2025-06-05, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XblancaX
Att du kallar Expo för våldsamma kommunister säger rätt mycket om dig och din politiska hemvist

Du har rätt min hemvist är att jag kollade upp vilka som grundade EXPO, vad EXPO hette innan och vilka dom samarbeta med. Detta kan vem som helst göra, är inget svårt. Du får gärna berätta om jag besitter fel fakta om dessa men jag tror det blir svårt för dig med tanke på att dom själva inte förneka det.

Lite komiskt att du reagera på sanningen men inte på att dessa ska berätta för Sverige vem som är högerextrem eller inte eller att SVT som ska vara en neutral media betald av oss skattebetalare använder dessa som källa.
Citera
2025-06-05, 14:27
Medlem
Om det hade varit AFA som tränat då? Hur hade det mediala sett ut?
Citera
2025-06-05, 14:27
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Du har rätt min hemvist är att jag kollade upp vilka som grundade EXPO, vad EXPO hette innan och vilka dom samarbeta med. Detta kan vem som helst göra, är inget svårt. Du får gärna berätta om jag besitter fel fakta om dessa men jag tror det blir svårt för dig med tanke på att dom själva inte förneka det.

Lite komiskt att du reagera på sanningen men inte på att dessa ska berätta för Sverige vem som är högerextrem eller inte eller att SVT som ska vara en neutral media betald av oss skattebetalare använder dessa som källa.

jaså då får farbror berätta vad hette Expo innan ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in