2025-05-26, 08:40
Medlem
Pearl90s avatar
Hej! Nu har jag plgats av vad jag frst trodde var ett elakt troll men efter mkt om o men frstr det mera som en Mimic(Skinwalker) den hrmar min mamma den vser o skrmmer mig p ntterna cirkulerar den i mitt sovrum och brukar vila bakom min gstsng i sovrummet mittemot min. Den stkar i vardagsrummet & jag hr den hela tiden, den flsar o gr sig hrd. P ntterna r det som vrst. Snlla ngon hjlp mig! Hur fr jag ett stopp fr detta? Lter som att det r ett litet typ troll hr men mkt mkt obehagligare och betydligt mer elakt.
Mvh skrckslagen & trtt!
Citera
2025-05-26, 09:03
Medlem
One2Manys avatar
Bertta fr din lkare p psykiatrin. Det kan vara en bieffekt av antingen din medicinering eller din uppsj av psykiska kommor.
Citera
2025-05-26, 10:47
Medlem
franges avatar
Har du verkligen tagit din medicin?
(FB) Venlafaxin tillsammans med Voxra
(FB) Hur har Inderal pverkat er?
(FB) Fr lkarna ens gra s?
(FB) Fr lkarna krva drogtest fr att skriva ut SSRI preparat?
Citera
2025-05-26, 12:40
Medlem
OneTaps avatar
hr e ngra bra tips mot skin walkers ja lste i en fakta bok =) hll ut salt streck i alla drr ppningar o sprid ut aska o majs mjl. tnd en rkelse o rotera den mot urs runt dig. ha alla lampor tnda. om inget funkar s bestll hem en navajo ldste. dom kan driva ut skin walkers sgs de :P
Senast redigerad av OneTap 2025-05-26 kl. 12:42.
Citera
2025-05-26, 13:24
Moderator
Nospheratus avatar
Enligt den nordamerikanska indianernas mytologi r en skinwalker helt enkelt en mnniska som kan ndra form till ett djur eller d en annan person. Men det r fortfarande en mnniska av ktt och blod. S det r vl bara spa skiten ur denne om denne hrjar i ditt hus. Det faller under ndvrn om denne befinner sig oinbjudet i ditt hem. Alternativt ring polisen. Du behver ju inte ens nmna att det r en skinwalker. Det spelar ju inte s stor roll polisirt om det r ett troll, en skinwalker eller en pundare som tagit sig in i ditt hem.
Citera
2025-06-11, 15:52
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pearl90
Hej! Nu har jag plgats av vad jag frst trodde var ett elakt troll men efter mkt om o men frstr det mera som en Mimic(Skinwalker) den hrmar min mamma den vser o skrmmer mig p ntterna cirkulerar den i mitt sovrum och brukar vila bakom min gstsng i sovrummet mittemot min. Den stkar i vardagsrummet & jag hr den hela tiden, den flsar o gr sig hrd. P ntterna r det som vrst. Snlla ngon hjlp mig! Hur fr jag ett stopp fr detta? Lter som att det r ett litet typ troll hr men mkt mkt obehagligare och betydligt mer elakt.
Mvh skrckslagen & trtt!
Brjan p din andliga resa? Kmpa mot demonen efter du har genomgtt tortyren blir du starkare psykist mentalt med tiden lker alla sr. Du gjorde rtt be om hjlp s den blir hrd finns alla mjliga alternativ f bukt med det. Bli en egen krigare. Vx! DU r alltid starkast!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in