Citat:
Lär dig läsa ordentligt istället för att klaga på hur jag skriver. Nej, det existerar ingen "incelrörelse", feminism är en mental störning som drabbar fula och bittra kvinnor som upptäckt att handlingar har konsekvenser. Och naturligtvis "pallar" du inte att läsa obekväma sanningar. Svenska kvinnor vill gärna tysta alla sanningar som stör deras vanföreställningar/fantasivärld. Tänk, kvinnor som inte är "feminister" verkar så mycket lyckligare än de bittra fulingar som lider av dessa vanföreställningar. När vi i undantagsfall ger oss ned i turistområdena ser vi dessa slafsiga, slappa illa klädda kvinnor, och deras emaniciperade "män" voddla fram, och när man kommer nära, nog fan pratar de flesta av dem svenska. Sura missunnsamma människor som ger onda ögat när vi kliver ur montreal för att vi har en finare bil än de har hemma. Feminism skapar bittra, missnöjda kvinnor som skyller sina misslyckanden på "Män" istället för att se sina egna tillkortakommanden. Slutligen, Nej, det existerar inget klimathot heller, och du missuppfattade mitt informativa inlägg som något du skulle tjafsa emot, Jag INFORMERADE dig att det inte finns vare sig "incelrörelse" eller "klimatkris", jag frågade dig inte. PS: Gissar att du är hjärntvättad till att hata Trump, gilla FN och vara för EU också?