2025-05-26, 10:40
Medlem
Maxrockatanskys avatar
[quote=Merapi|92005103]
Ted Bundy var en våldtäktsman och seriemördare.

Terrorism klassas:

"Terrorism definieras oftast som en användning av våld eller hot om våld, ofta med en politisk, ideologisk eller religiös bakgrund, för att skrämma eller tvinga en civilbefolkning eller regering, och därmed uppnå politiska eller andra mål. "

alla de exemplen som jag listade går under detta...

Dina "exempel" går bara "under detta" i dina vanföreställningar. Som de flesta kvinnor lever du i en fantasivärld. Vilket visas av att du tror på "klimatkrisen" och sådan idioti.
Citera
2025-05-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxrockatansky
"Incelrörelsen" existerar bara i huvudet på hjärntvättade vänsterfeminister. Likaså "klimatkrisen". Feminism är för övrigt en mental störning och inte en "åsikt", könsrollerna är satta av naturen sedan hundratusentals år och försöker man ändra på detta får man förvirrade självhatande kvinnor som du, som projicerar sitt självhat på män, för att de vet att det "kvinnohatarna"(=realisterna som ser kvinnor som de är i verkligheten) säger är sant. Det har ALDRIG utförts några "terrordåd" specifikt riktade mot kvinnor(nej, vänsterfeministiska källor räknas inte). Vänsterdårar med bland annat feministiska vanföreställningar däremot, har med stor glädje utfört allehanda terrordåd. Senast fetilitetskliniken i kalifornien. Det existerar inget som heter "incel" hela företeelsen är ett vänsterpåhitt för att skapa ett "hot" av ingenting. De ni kallar "incels" är det på grund av sin egen bristande drivkraft och framåtanda. Med tanke på 99% av alla kvinnors usla omdöme, brist på konsekvensanalys och allmänt verklighetsfrånvänt tänkande så är det OMÖJLIGT att inte få "ligga" om man så vill. Säger man vad hon vill höra är man där man vill på 2-3 timmar. Och nej, lilla gumman, jag är inte fantasifostret "incel" jag är hårt arbetande familjefar, 2 barn, ett eget ett adopterat och en hustru från det europeiska land som ön jag bor på tillhör. Hon är högerkonservativ, från en familj med god historia från mitt nya hemlands gamla regim, arbetar välbetalt deltidsjobb och tar hand om barn och hem (och bilar) när jag är borta på arbete. Hon liksom de flesta kvinnor här på ön finner feminism motbjudande, skrattar åt svenska kvinnors hysteriska feminazism och brist på kvinnlighet. Och slutligen: Vill ni svenska kvinnor vara jämställda, då ska ni vare sig ha eller kräva specialbehandling, ni skall behandlas exakt likadant som män, och inte ses annorlunda av lagen. Bort med idioti som kvinnomisshandel och dylika könsspecifika lagar. Ni skall lyda under och dömas under samma lagar utan fördelar för att ni är kvinnor. För det är ju jämlikt ELLER HUR?

herrgud...vilka jäkla stenar kravlar ni runt under?

Incel rörelsen existerar så gör även klimatkrisen.
Feminism är en politisk ideologi.

och resten pallar jag fan inte läsa...lär dig skriva med pauser tack...luft i textmassan! fick du lära dig det i din "sten skola"?
Citera
2025-05-26, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxrockatansky
Dina "exempel" går bara "under detta" i dina vanföreställningar. Som de flesta kvinnor lever du i en fantasivärld. Vilket visas av att du tror på "klimatkrisen" och sådan idioti.

nej som de flesta kvinnor så lever jag i verkligheten.

Du däremot...aj aj...
Citera
2025-05-26, 10:45
Medlem
Maxrockatanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Redan Magnus Ladulås på 1200 talet införde lagen om kvinnofrid. I Sverige har det varit olagligt att hata och vårdföra sig på kvinnor i väldigt många år.

Varför vill ni incels att det ska vara ok att hata kvinnor?

Varför skall det vara ok att hata män, vilket feminister gladeligen gör ostraffat. Hat är en naturlig och nödvändig känsla. Men det är ju klart, kvinnor vill ju aldrig ta KONSEKVENSERNA av sina handlingar. Om du är en manshatande feminist så kommer män att hata dig, för att du gjort dig förtjänt av det. Handling=Konsekvens. Gäller även kvinnor. Kvinnor ska inte ha några speciallagar.
Citera
2025-05-26, 10:45
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:

Eftersom man får ha och uttrycka vilka känslor man vill i ett fritt samhälle.
Citera
2025-05-26, 10:47
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
nej som de flesta kvinnor så lever jag i verkligheten.

Du däremot...aj aj...

Du har suttit på Flashback i 12 år och producerat 37.000 inlägg. Din verklighet är psykisk ohälsa och vanföreställningar.
Citera
2025-05-26, 10:49
Medlem
Citat:
Redan Magnus Ladulås på 1200 talet införde lagen om kvinnofrid. I Sverige har det varit olagligt att hata och vårdföra sig på kvinnor i väldigt många år.

Det är okej att hata kvinnor.
Citera
2025-05-26, 10:51
Medlem
löls avatar
Bög och pedo L kan börja med att städa sitt egna parti.

Sedan städa rent Sverige på alla certifierade balkongflygare och certifierade hedersmördare.
Citera
2025-05-26, 10:54
Avslutad
Citat:
– Vi ser att jämställdheten är under attack. Bland annat ser vi våldsdåd som utförs globalt med extremistiskt kvinnohat som grund, säger hon.

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vi har senaste tiden sett en radda terrordåd som utförs av ex incels specifikt riktat mot kvinnor...

Länka till ett par stycken, jag har missat detta
Citera
2025-05-26, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Du har suttit på Flashback i 12 år och producerat 37.000 inlägg. Din verklighet är psykisk ohälsa och vanföreställningar.

Trams...jag är kvinna, antirasist, feminist och vänsterinriktad som sådan får jag ca 10-20 svar på det mesta jag skriver...och jag byter inte nick....utan håller kvar i samma, och därför kommer jag upp i stort antal.

Och vad spelar det för roll antal år jag skrivit på flashback?
Senast redigerad av Merapi 2025-05-26 kl. 10:59.
Citera
2025-05-26, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Länka till ett par stycken, jag har missat detta

Har jag redan, finns en lista i tråden...
Senast redigerad av Merapi 2025-05-26 kl. 11:01.
Citera
2025-05-26, 10:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Hahaha så enormt jävla efterblivet. Lustigt att liberalerna nu är mer ultra-woke än dom öppna råmarxisterna.

Dessutom vad fan svamlar hon ens om? Vilken jävla extremism hotar enbart kvinnor och är riktad mot kvinnor? Det är ju nämligen en komplett lögn och en fantasi även om vi talar om incels för även incels dödar mest män. Tom incelkungen Rodgers som startade allt dödade mest män men eftersom vara historielösa och korkade är själva grundstenen i att vara feminist så har dom så klart inte koll alls på verkligheten och dom faktum som faktiskt råder här.

Det räcker liksom inte för svenska kvinnor att redan ha mer lagar och mer privilegium än män, dom ska ha ännu mer för det finns ingen jävla måtta på offerkoftan. Förvuxna jävla jättebebisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in