Citat:
Ursprungligen postat av
DrWizzard
Tja, folket på Flashback!
Jag köpte hem CBD av Natural Hemp Life. Black Flamingo var det jag köpte som har 17.5% CBD.
Jag blev typ, beng? Jag kände mig lugn och att ansiktet "knagglade ihop sig" som på THC. Jag lyssnade på psykedelisk space rock, primärt bandet Liquify. Det var inte som ett slag i bakhuvudet som jag fått på "vanligt" weed. Men musiken lät bättre, min Fazer Mjölkchoklad var den godaste choklad jag har ätit och jag hamnade i en djup meditation precis som på vanligt weed. Jag blev beng, men ändå inte. En väldigt behaglig känsla och när jag låg där så kunde jag höra varje enskilt instrument och ton i musiken. Kan verkligen rekommendera Liqufy om du röker på. CBD som THC
Vad var det jag upplevde? Någon mer som har upplevelser av Black Flamingo? Finns det någon sort i deras sortiment som är bättre?
Somoketower har thc-a som fungerar väl och är helt icke-giftigt, då hash är blomster nektar, samma sak som bin hämtar, och bin dör inte av cannabis, men de dör definitivt av nikotin som säljs istället för att förgifta dig till slaveri åt ondskan som medvetet vill dig förgiftad!