2025-05-25, 15:20
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Jag föreslår att man ska kunna filtrera inlägg baserat på registreringsdatum för kontot.
De inlägg man filtrerat bort ska inte överhuvudtaget synas i trådarna.
Citera
2025-05-25, 15:23
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag föreslår att man ska kunna filtrera inlägg baserat på registreringsdatum för kontot.
Haha, snöflingorna har hittat hit.
Citera
2025-05-25, 15:30
Dåligt förslag, yttrandefriheten kräver anonymitet och 13 år gamla konton med tusentals inlägg är inte anonyma
Citera
2025-05-25, 15:57
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Möjligheten att ignorera användare togs bort för tio år sedan:

(FB) Funktionen "ignorera" har förändrats.
Citera
2025-05-25, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Möjligheten att ignorera användare togs bort för tio år sedan:

(FB) Funktionen "ignorera" har förändrats.

Japp! Och det är i grunden bra. Jag hade gärna kunnat blockera konton som är registrerade efter april 2022 och som härjar runt i Ukraina-forumet men man kan inte få allt. Läs inte, är väl tipset. Och sluta vara så djävla gnällig är ett annat tips. Det här är flashback.

Och, nej, jag påstår inte att du gnäller. Det här är en allmän kommentar och den är inte riktad åt dig.
Citera
2025-05-25, 20:49
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Jag behöver inte kunna ignorera specifika användare, då kanske man till slut skapar sig någon slags bubbla. Det vill jag inte.

Jag vill göra precis det jag skrev i trådstarten.
Citera
2025-05-30, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsck
Japp! Och det är i grunden bra. Jag hade gärna kunnat blockera konton som är registrerade efter april 2022 och som härjar runt i Ukraina-forumet men man kan inte få allt. Läs inte, är väl tipset. Och sluta vara så djävla gnällig är ett annat tips. Det här är flashback.

Och, nej, jag påstår inte att du gnäller. Det här är en allmän kommentar och den är inte riktad åt dig.
Just Ukraina-forumet behöver verkligen det här. Nyreggade konton som kaskadkräks samma utdaterade propaganda om och om igen.
Citera
2025-05-31, 11:09
Administrator
admins avatar
Citat:

Vad händer ifall du ställer en fråga och en nyregistrerad medlem svarar på din fråga?
Egentligen ingenting, mer än att du är ovetande om det långa svaret på din fråga.
Det blir dock ett problem ifall du senare upprepar frågan eller inte hänger med i diskussionen, då vissa av inläggen inte har visats för dig. Det blir också ett problem för de övriga användarna ifall du upprepande gånger frågar om saker som redan har nämnts gång på gång i tråden, men som du är ovetande om.
Kanske startar du en tråd om ett ämne som redan diskuteras och som redan ligger i "Aktuella ämnen", men som inte visas för dig pga att trådstarten gjorts av ett nyregistrerat konto.

Detta skulle inte fungera, och är inget som planeras.

admin
Citera
2025-05-31, 15:43
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Vad händer ifall du ställer en fråga och en nyregistrerad medlem svarar på din fråga?
Egentligen ingenting, mer än att du är ovetande om det långa svaret på din fråga.
Det blir dock ett problem ifall du senare upprepar frågan eller inte hänger med i diskussionen, då vissa av inläggen inte har visats för dig. Det blir också ett problem för de övriga användarna ifall du upprepande gånger frågar om saker som redan har nämnts gång på gång i tråden, men som du är ovetande om.
Kanske startar du en tråd om ett ämne som redan diskuteras och som redan ligger i "Aktuella ämnen", men som inte visas för dig pga att trådstarten gjorts av ett nyregistrerat konto.

Detta skulle inte fungera, och är inget som planeras.

admin
Nä om man är retarderad fungerar det såklart inte. Eller om man inte vill, då fungerar ingenting.
Men ett sätt är ju att man ser att det finns ett inlägg, men de är lätta att sortera bort. Typ att inlägget är minimerat till en liten knapp typ "visa inlägg".

Det är som vanligt att om man vill något så hittar man lösningar och vill man inte då hittar man hinder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in