2025-05-25, 08:21
Medlem
Snusfris avatar
Han kanske var lärare. Klarade inte av att se alla brudar utan att ta ett runk?
Citera
2025-05-25, 13:28
Medlem
Elm17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Han kanske var lärare. Klarade inte av att se alla brudar utan att ta ett runk?

Att runka på jobb är fullständigt normalt. Speciellt när man dra till en sats över hela flickornas tangentbord, det uppskattar dem alltid.
Citera
2025-05-25, 14:33
Medlem
Van.Goats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elm17
Att runka på jobb är fullständigt normalt. Speciellt när man dra till en sats över hela flickornas tangentbord, det uppskattar dem alltid.

Wow. Vilket roligt och kreativt inlägg. Verkligen.
Tror alla är upptagna med att ligga på golvet och skratta. Ha ha.

OnT:
Något är ju lurt här.
Han måste ju ha haft någon hörnplats på ett kontor och där suttit och dragit i snabeln.
Men ändå rätt märkligt att man inte fått sparken efter man blivit påkommen tre gånger.
Citera
2025-05-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Criminalresearch
En man i 50-års åldern döms av Halmstad tingsrätt för sexuellt ofredande till 80 dagsböter på totalt 16000kr efter att ha onanerat på jobbet. Han erkänner att han onanerat på arbetet ett tjugotal tillfällen varav han blev påkommen av kollegor vid tre tillfällen.
Mannen har även efter händelsen fått avsluta sin anställning.

Någon som vet vem denna skinnbanjo-trubadur är?
Han blev påkommen men kände ändå att det var läge att upprepa partytricket två gånger till? Nu är han arbetslös, vem kunde ha gissat…?
Citera
2025-05-25, 16:36
Medlem
I min bok är det helt normalt att onanera på jobbet. Förutsatt att tiden och det privata utrymmet finnes (vilket det bör på en välmående arbetsplats); Onani är en effektiv stress-relief, höjer den anställdes harmoni och därmed effektivitet - vilket gör även din arbetsgivare glad.

Observera att jag avser en avsatt tid en kort stund per dag, inte att porrsurfa i en timme och sen stå och gnida könet mot kaffekokaren i personalrummet - samtidigt som du med våt och simmig blick spänner ögonen i den nya sekreteraren.

Det är kanske det som har hänt här.. "Påkommen tre gånger" Då är det ju inte aktiviteten som sådan som är problemet - utan sättet man (provokativt medvetet?) hanterar behovet.
Citera
2025-05-25, 16:42
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Blev påkommen tre gånger - då är det ju någon form av störning bakom. Min gissning är att det handlar om någon som gick på lönebidrag som arbetsmarknadsåtgärd, eller så skedde det på Samhall.

Nivån på dagsböterna indikerar att vederbörande har en årsinkomst på 400.000 kr.
Citera
2025-05-25, 17:04
Medlem
Citat:
Blev påkommen tre gånger - då är det ju någon form av störning bakom. Min gissning är att det handlar om någon som gick på lönebidrag som arbetsmarknadsåtgärd, eller så skedde det på Samhall.

Ja det var också min tanke, någon som blir utnyttjad som gratisslav av ett företagssvin och för att komma bort ifrån gratisarbetandet så drog han en runk eller två.

Bra jobbat runken, nu slipper du bli utnyttjad av företagssvinen!
Citera
2025-05-25, 17:27
Medlem
Praisethesuns avatar
Oj då. Ja, det ser ut som att alla forummedlemmar får se över sina rutiner framöver.
Citera
2025-05-25, 18:57
Medlem
senhackarens avatar
Säkert någon kontorsnisse.
Citera
2025-05-25, 19:09
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Nivån på dagsböterna indikerar att vederbörande har en årsinkomst på 400.000 kr.

Ah, bra tänkt! Så någonstans runt 33 tkr i bruttolön om jag tänker rätt. Med den lönen och i 50-årsåldern så är min gissning fastighetsskötare eller liknande.
Citera
2025-05-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ah, bra tänkt! Så någonstans runt 33 tkr i bruttolön om jag tänker rätt. Med den lönen och i 50-årsåldern så är min gissning fastighetsskötare eller liknande.

Industri tänker jag
Citera
2025-05-25, 19:42
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Industri tänker jag

Kan det ju absolut vara också, men en maskinoperatör har kanske lite mindre möjligheter att sätta sig i ett lugnt hörn och rulla skinn när han tror att ingen ser? Fast det kanske just därför han blev påkommen.

"Vafan, Nisse är borta från svarven nu också, var i helvete... Nej! Inte det nu igen! Stoppa in den!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in