• 1
  • 2
2025-05-24, 17:19
Medlem
bithaxs avatar
Köpte BR i ombildning.
Banken sa på mötet ”så här många lottovinnare ser man sällan på en och samma gång ”.
2025-05-24, 19:10
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Att jag inte köpte Telia-aktier när vi anställda där erbjöds det till något rabatterat pris vid millennieskiftet...

Mer seriöst: Att jag bytte yrkesbana (önskar jag gjort det tidigare i livet men varför vara bitter istället för att glädjas åt att det är så mycket bättre nu?).
2025-05-24, 20:31
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Några saker som jag tycker jag har varit väldigt bra för mig och saker jag tycker varit kul, samt lite att skryta med ibland:

1. Slutade skolan efter nian. Fy fan så less jag var på skolan och jag hade noll lust att gå 3 år på något jag hade noll intresse för.
Visst hade jag kunnat gå typ samhälls men till vilken nytta, vad skulle jag göra efter gymnasiet liksom?
Fanns inte på kartan att jag skulle studera på unviversitet då jag aldrig varit intresserat av något jobb inom samhället/människor.
Dessutom att gå ut gymnasiet med pissdåliga betyg hade inte varit så lyckat.

2. Cyklade till italien och sen vidare till spanien när jag var 21 och var allmänt sugen på livet.
gjorde resan helt ensam och fan vilken upplevelse det var.
Naturen var något helt annorlunda än där jag var uppväxt i sundsvall.
Minns de stora fälten i tyskland, städerna och byarna man passerade, och de massiva bergen.
Minns också stränderna som var något helt annat än i sverige, eller ja, skåne har väl några fina stränder också men inte som södra europa.
Var egentligen inte med om nåt otrevligt men trafiken hade man helst sluppit helt klart.
Nu är jag 32 och skulle gärna göra om det, bara det jag måste träna bort magen lite.

3. Jag är också ganska stolt över att jag investerat i kryptovaluta senaste 8 åren.
Gömt från skatteverket och svenska myndigheter har ingen vetskap alls om att jag har ganska mycket pengar i krypto.
Kommer självklart inte skatta på dessa då det är sjukt att jag ska skatta på min egen investering, investerade pengar jag redan skattat på.
Kanske flyttar jag utomlands snart och kan sen börja sälja mina krypto så man slipper skatta på dom, måste bara kolla reglerna först så jag inte fuckar upp det.
2025-05-24, 20:59
Medlem
Min abort. Med tanke på att alternativet hade varit att genomgå en antagligen smärtsam förlossning för att lämna bort ungen eller ta livet av mig anser jag att det var väldigt lyckat.
2025-05-24, 21:18
Medlem
Knucklehugss avatar
Sålde allt jag hade och reste jorden runt för att slutligen bosätta mig utomlands...
2025-05-25, 01:13
Medlem
Lite tråkigt kanske men började träna så in i helvete från ingenstans efter en jobbig period. ihop med bra kost har jag dubblat i all vikt på gymmet å alla man träffat senaste året har frågat vad som hänt med mig då jag bara var smal innan.

Ger ju så mycket psykiskt också, men även fått mycket kredd å snyggare tjejer på köpet vilket har varit målet
2025-05-25, 06:52
Medlem
Utvidgar frågan lite!
Vad är dom mest bästa sakerna som ni gjort i era liv?
Eller som hänt er?
För min del!
Fick en fostermor, blev pappa, då jag flyttade till Helsingfors på 80 talet.
Senast redigerad av mikael2 2025-05-25 kl. 06:57.
2025-05-25, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knucklehugs
Sålde allt jag hade och reste jorden runt för att slutligen bosätta mig utomlands...
Vad heter lyckolandet?
2025-05-25, 09:21
Moderator
pbos avatar
Listtråd. Låses.

/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto