2025-05-24, 08:06
Medlem
Incidentens avatar
Detta är ett led i islamiseringen av Sverige. Vem vet nästa år kanske halva befolkningen tvingas klä sig i svarta tält med ögonlucka och resten försöker fixa skägget annars blir det böter från polisen och offentliga piskrapp på närmaste torg.
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Det lär dom ha.
Men känner du själv en genuin vilja att försvara ett system som bokstavligen spyr svenskarna i ansiktet?
Citera
2025-05-24, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incidenten
Detta är ett led i islamiseringen av Sverige. Vem vet nästa år kanske halva befolkningen tvingas klä sig i svarta tält med ögonlucka och resten försöker fixa skägget annars blir det böter från polisen och offentliga piskrapp på närmaste torg.
Nej. Det är två högtider som råkar sammanfalla just i år.

Nej. Vi kommer inte ha svarta tält med ögonlucka om ett år.
Citera
2025-05-24, 08:30
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nej. Det är två högtider som råkar sammanfalla just i år.

Nej. Vi kommer inte ha svarta tält med ögonlucka om ett år.
Givetvis inte inom ett år. Men om man bara gör en rent matematisk extrapolation av andelen muslimer i Sverige så kommer du i alla fall att tvingas bära hijab inom din livstid.
Citera
2025-05-24, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Givetvis inte inom ett år. Men om man bara gör en rent matematisk extrapolation av andelen muslimer i Sverige så kommer du i alla fall att tvingas bära hijab inom din livstid.
Om jag kände dig hade jag satt en tjuga på att du har fel.
Citera
2025-05-24, 08:44
Medlem
Bavaros avatar
Märkligt det där!
PK och Hamasvurmarna SVT tycker ju procentuellt att det inte är så många MENA-invandrare i Sverige när man påpekar alla problem som kommit med dem, samtidigt tycker de att de är så många att sådana program ska sändas, får inte ihop det! Varför ska man på självaste nationaldagen sända ett program om en högtid från en religion som ska vara en lite minoritet i landet.
Sänds Samernas högtider? Judarnas? Grekiska Ortodoxa? Någon sydamerikansk för alla Chilenare/Argentinare, alla som varit här längre än MENA-packet. Agendan är glasklar!
Citera
2025-05-24, 08:48
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Om jag kände dig hade jag satt en tjuga på att du har fel.
Jag kan naturligtvis ha fel eftersom jag inte vet hur gammal du är. Men jag gissade på att du är mellan 20 och 30.

Och i så fall har jag inte fel. Dvs den matematiska extrapolationen är det inget fel på. Sen kanske kristna kvinnor kommer att slippa hijab även om muslimerna är i majoritet. Det kan jag inte veta.
Citera
2025-05-24, 08:53
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Märkligt det där!
PK och Hamasvurmarna SVT tycker ju procentuellt att det inte är så många MENA-invandrare i Sverige när man påpekar alla problem som kommit med dem, samtidigt tycker de att de är så många att sådana program ska sändas, får inte ihop det! Varför ska man på självaste nationaldagen sända ett program om en högtid från en religion som ska vara en lite minoritet i landet.
Sänds Samernas högtider? Judarnas? Grekiska Ortodoxa? Någon sydamerikansk för alla Chilenare/Argentinare, alla som varit här längre än MENA-packet. Agendan är glasklar!
Jag minns, med ett visst obehag, radiosändningarna från en nationaldag för kanske 30 år sedan. Jag var tvungen att jobba trots att det var helg, och radion stod på. Sveriges Radio firade Sveriges nationaldag genom att låta en sju-åtta mer eller mindre kända invandrare hålla var sitt anförande. Och samtliga anföranden gick ut på hur fullständigt värdelöst Sverige var och hur korkade svenskarna var.
Citera
2025-05-24, 08:55
Medlem
Gosifs avatar
Vad brukar sändas istället menar du den dagen? Sverige firar knappt nationaldag. Det smygs med nationalbakelsen. Som i Norge lär det aldrig bli.
Citera
2025-05-24, 09:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Du måste inte titta

Spelar ingen roll om man tittar eller ej, man måste ändå betala för det.
Citera
2025-05-24, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Det lär dom ha.
Men känner du själv en genuin vilja att försvara ett system som bokstavligen spyr svenskarna i ansiktet?
Känner mig inte spydd med ett program bland hundratals.
Citera
2025-05-24, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Spelar ingen roll om man tittar eller ej, man måste ändå betala för det.
Finns massor av program man inte är intresserad av och man hinner inte se alla man kunde vilja se. Ändå betalar man. Om det är ett problem är det en annan sak än detta program och datum.
Citera
2025-05-24, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulf
Det är ju principen att detta kunde sänts en annan dag men man väljer att sända det på Sveriges nationaldag. Allt för att påvisa hur fult och hemskt Sverige är och att hylla Sverige är rasism/nazism/fascism.
Ni vet inte än vilken dag det kommer att vara i TV-tablån, bara när det tidigast ses på play. Men synd att de inte valde 4e eller 5e så hade det inte varit något att uppröras över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in