2025-05-23, 22:58
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Jag väljer mina strider, pucko!

Du menar att du är feg din mupp!
Citera
2025-05-23, 23:04
Medlem
Traveller7s avatar
Jag älskar det. Det är bra.
Muslimer är bra. Guds välsignelse. Halleluja.
Citera
2025-05-23, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Inte allas. (FB) Apotek och tandläkare inga svenskar som jobbar
Nä jag vet. Passet åkte i sjön på vägen hit, men diplomen från det påhittade universitetet fick dom med sig.
Citera
2025-05-23, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Du menar att du är feg din mupp!

Nej, feg har jag aldrig varit men att välja mina strider har jag lärt mig av livet, jag är knappast någon ung spoling som du!
Citera
2025-05-23, 23:46
Medlem
kraftfoders avatar
Om SVT kör detta på SVT:s play, så tror jag att det kan kvitta.
Men om SVT TV1 eller TV2 kör detta på deras "huvudkanaler", tror jag det tar hus i helvete för många..

Jag är så gammal att jag minns TV-monopolets dagar, och det fanns något som hette "lördagsfilmen", typ efter Aktuellt kl. 21:00. Ofta en "amerikanisk" film.
-Men då och då jävlades Sveriges Radio och TV, som SVT hette på den tiden, att visa någon U-landsfilm, typ från Afrika eller Kuba. -Folk var förbannade då..

Vi får väl se vad SVT retar upp svenska folket på nationaldagen, om SVT kör det på SVTplay bara, eller TV1/TV2 på bästa sändningstid..
Citera
2025-05-23, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
https://www.svtplay.se/muslimsk-hogtid

Hur många flashbackare kommer välja att följa denna isf hylla vårt fosterland?

Kan detta vara något annat än provokativt av SVT?
Om ca 30 år har de tagit över Sverige enligt SCB, så detta är endast ett led i detta.
Citera
2025-05-23, 23:56
Medlem
skicka samtliga till en muslimsk land om de tycker om detta så mycket. jag ser detta som en förnedring.
Citera
2025-05-24, 00:14
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Har Ryssland bättre TV?

Det lär dom ha.
Men känner du själv en genuin vilja att försvara ett system som bokstavligen spyr svenskarna i ansiktet?
Citera
2025-05-24, 01:45
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Japp. De sitter nog i sina grupper och tänker. Hur ska vi provocera till max? Detta ska vi göra!

Ja det är väl pengarna via skattesedeln det numera kostar detta SVT och SR som folk kanske bryr sig. Enda på SVT om några år kommer vara program som detta plus om samer och WWII.

Att SR nu kommer att behöva sparka 400 anställda vara tydligen ingenting som skrämde SVT... SVT klär sig verkligen i en köttdräkt inuti lejonburen!
Citera
2025-05-24, 06:12
Medlem
FNLSs avatar
Du måste inte titta
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
https://www.svtplay.se/muslimsk-hogtid

Hur många flashbackare kommer välja att följa denna isf hylla vårt fosterland?

Kan detta vara något annat än provokativt av SVT?
Citera
2025-05-24, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma
Ser inget problem med det hela. Muslimer firar inte vår nationaldag så då kan de väl sitta inne och titta på detta?

Vore väl klädsamt dock att sända nationaldagsfirandet i någon kanal så alla blir nöjda.
Det är ju principen att detta kunde sänts en annan dag men man väljer att sända det på Sveriges nationaldag. Allt för att påvisa hur fult och hemskt Sverige är och att hylla Sverige är rasism/nazism/fascism.
Citera
2025-05-24, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulf
Det är ju principen att detta kunde sänts en annan dag men man väljer att sända det på Sveriges nationaldag. Allt för att påvisa hur fult och hemskt Sverige är och att hylla Sverige är rasism/nazism/fascism.
Oroa dig inte. Det är bara i år högtiderna sammanfaller. Nästa år gör de det inte.

Fast å andra sidan hittar du säkert något annat att uppröras över då.
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2025-05-24 kl. 08:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in