• 1
  • 2
2025-05-23, 13:10
Medlem
TheSamePersons avatar
Många saker förstår jag först och sedan typ 50 år senare förstår andra människor det. Till exempel kunde jag direkt förstå att det som startade Zelensky bråket i Vita Huset var när han sa typ "which peace are you talking about JD Vance?" Att han sa direkt JD Vance utan Mr JD eller något gjorde vicepresidenten arg vilket startade hela bråket. Ingen annan tidning i världen nämnde ens detta.

Idag kan jag också avslöja att Mcron ungefär 1:15 in i denna video gör en Hitlerhälsning med vilken han vill påminna Netanyahu om hur saker och ting kan sluta. Är det tydligt att han gör det eller tänker jag för mycket?

https://youtu.be/4tJu5EiJacc?si=UC_57oUOSGEst2EF
2025-05-23, 13:18
Medlem
Hur kan du få det till en Hitlerhälsning? Han pekar ju mot någonting bara!
2025-05-23, 13:18
Avstängd
Din förmåga att förutse saker verkar vara rätt begränsad, och inte alls genomtänkt
2025-05-23, 13:19
Medlem
Du borde varna när du länkar till blattematerial. Nu ligger man väl på terrorlistan ditt miffo.
2025-05-23, 13:22
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Många saker förstår jag först och sedan typ 50 år senare förstår andra människor det. Till exempel kunde jag direkt förstå att det som startade Zelensky bråket i Vita Huset var när han sa typ "which peace are you talking about JD Vance?" Att han sa direkt JD Vance utan Mr JD eller något gjorde vicepresidenten arg vilket startade hela bråket. Ingen annan tidning i världen nämnde ens detta.

Idag kan jag också avslöja att Mcron ungefär 1:15 in i denna video gör en Hitlerhälsning med vilken han vill påminna Netanyahu om hur saker och ting kan sluta. Är det tydligt att han gör det eller tänker jag för mycket?

Va..? Menar du när han pekar med pekfingret??
Du är knäpp.

Och det är även JDV. Blev han kränkt och började grina så att han måste bättra på sin eyeliner?
2025-05-23, 13:25
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Du borde varna när du länkar till blattematerial. Nu ligger man väl på terrorlistan ditt miffo.
Ffa vill man ju inte att YTs algoritmer ska föreslå mer sånt där pga visat intresse. Men det går ju att ta bort från historiken, det gjorde jag nyss.
2025-05-23, 13:52
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Hur kan du få det till en Hitlerhälsning? Han pekar ju mot någonting bara!

Glöm inte: detta är Flashback! En samlingspunkt för de bruna.
Dvs det herr Snusk gjorde var inte en Hitlerhälsning!
Men detta var. Utan tvekan!

Och inte för att de bruna bry sig om judar. (Så klart! ) Men deras hat av all världens araber övertrumfar allt.
2025-05-23, 14:20
Medlem
TheSamePersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Va..? Menar du när han pekar med pekfingret??
Du är knäpp.

Och det är även JDV. Blev han kränkt och började grina så att han måste bättra på sin eyeliner?
Ja. Glöm inte att hela inslaget handlar ju om just Macrons ord om Netanyahu att det han håller på med är "skamligt" och att både han, UK och Kanada tänker erkänna staten Palestina snart.

Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Glöm inte: detta är Flashback! En samlingspunkt för de bruna.
Dvs det herr Snusk gjorde var inte en Hitlerhälsning!
Men detta var. Utan tvekan!

Och inte för att de bruna bry sig om judar. (Så klart! ) Men deras hat av all världens araber övertrumfar allt.

Du har missat en sak: jag är Flashbacks mest kända arab.
2025-05-23, 14:30
Medlem

Så du tror att en fransman vill bli förknippad med Hitler!
Det där med att peka med fingret är en typisk Napoleon gest, så det är nog snarare han som han tror att han är.
Googla Napoleon pekar, så kommer du få fram hur många sådana tavlor som helst.
För övrigt har vi även en pekande kung i Stockholm som också pekade mot Ryssland.
2025-05-23, 15:05
Medlem
Knucklehugss avatar
Ingen hitlerhälsning inget att diskutera, trådar som den här gör flashback värdelöst. Papperskorgen tack och hej.
2025-05-23, 15:25
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:

Du borde gått till Specsavers.
2025-05-23, 15:26
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ja. Glöm inte att hela inslaget handlar ju om just Macrons ord om Netanyahu att det han håller på med är "skamligt" och att både han, UK och Kanada tänker erkänna staten Palestina snart.

Du har missat en sak: jag är Flashbacks mest kända arab.

Säkert. Men korkad är du!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in